بهترین خدمات و سیستم های پرداخت آنلاین

9 بهترین خدمات و سیستم های پرداخت آنلاین در سال 2024

زمان مطالعه 7 دقیقه

بهترین سیستم های پرداخت آنلاین برای سال 2024 عبارتند از Authorize.net، PayPal، Google Pay، و بسیاری دیگر. بهترین خدمات و سیستم های پرداخت آنلاین را در ادامه بشناسید.

خدمات پردازش پرداخت آنلاین تجارب خرید آنلاین را ساده می کند، تجربه مثبتی را به کاربران می دهد و به کسب و کارها کمک می کند فروش بیشتری کسب کنند.

بهترین خدمات و سیستم های پرداخت آنلاین در سال 2024

جدول ما را در زیر بررسی کنید و سپس برای تجزیه و تحلیل بهترین سیستم های پرداخت آنلاین برای سال 2024 به خواندن ادامه دهید!

1. Authorize.net – به طور کلی بهترین

قیمت گذاری

25 دلار در ماه

هزینه های پردازش پرداخت

2.9٪ + 0.30 دلار در هر تراکنش

چرا ما آن را دوست داریم

Authorize.net با پایگاه کاربری بیش از 445000 تاجر، یکی از پرکاربردترین درگاه‌های پرداخت اینترنتی است. این راه حل پرداخت از سوی Visa از سال 1996 وجود داشته است و اکنون بیش از یک میلیارد تراکنش در سال را انجام می دهد.

بسیاری از پلتفرم های تجارت الکترونیک پرکاربرد مانند Magento، Volusion و X-Cart به راحتی با Authorize.net ادغام می شوند.

2. PayPal – بهترین برای ارسال و دریافت پرداخت

قیمت گذاری

رایگان

هزینه های پردازش پرداخت

2 – 4٪ + 0.49 دلار در هر تراکنش

چرا ما آن را دوست داریم

پی پال پر استفاده ترین خریدار پرداخت در جهان است که بیش از 22.3 میلیارد پرداخت را در سال 2022 پردازش می کند. بیش از 30 میلیون تاجر و 400 میلیون مشتری فعال از پی پال استفاده می کنند.

پرداخت ها با استفاده از اکانت کاربری موجود یا با کارت اعتباری انجام می شود. پول را می توان مستقیماً به یک آدرس ایمیل ارسال کرد، بنابراین کاربران را وادار می کند تا برای یک اکانت PayPal جدید ثبت نام کنند.

علاوه بر پرداخت، پی پال به کاربران خود اجازه می دهد تا از طریق این سرویس پول ارسال کنند، که این ویژگی تنها چند راه حل پرداخت آنلاین است.

3. Google Pay – بهترین روش برای ذخیره چند روش پرداخت

قیمت گذاری

رایگان

هزینه های پردازش پرداخت

رایگان

چرا ما آن را دوست داریم

Google Pay پاسخ Google به PayPal است. Google Pay به کاربران این امکان را می دهد که برای کالاها و خدمات از طریق یک حساب متصل به پروفایل Google خود پرداخت کنند.

مزیت اصلی Google Pay نسبت به رقبا این است که میلیون‌ها کاربر اینترنت از Google برای خدمات دیگر استفاده می‌کنند و خرید از طریق Google Pay را فرآیندی ساده‌تر می‌کنند.

4. Amazon Pay – بهترین برای تسهیل پرداخت

قیمت گذاری

رایگان

هزینه های پردازش پرداخت

2.9٪ + 0.30 دلار در هر تراکنش؛ 4% + 0.30 دلار برای هر پرداخت الکسا

چرا ما آن را دوست داریم

Amazon Pay به خریداران اجازه می دهد تا با استفاده از روش های پرداخت ذخیره شده در اکانت آمازون خود به صورت آنلاین و صوتی با استفاده از Amazon Alexa به راحتی خرید انجام دهند. بازرگانان می توانند یک دکمه Amazon Pay را به فرآیندهای پرداخت خود اضافه کنند.

5. Dwolla – بهترین برای ادغام شخص ثالث

قیمت گذاری

شروع از 250 دلار در ماه

هزینه های پردازش پرداخت

0.5 درصد در هر تراکنش

چرا ما آن را دوست داریم

Dwolla یکی دیگر از گزینه های پلتفرم پرداخت است که بر سادگی و امنیت تأکید دارد. این ویژگی های متعددی مانند کیف پول های دیجیتال، امکان ارسال تا 5000 پرداخت به طور همزمان، پرداخت های بلادرنگ به بانک های شرکت کننده در شبکه RTP® و پرداخت های ACH در همان روز را ارائه می دهد.

6. Stripe – بهترین برای سفارشی سازی

قیمت گذاری

رایگان

هزینه های پردازش پرداخت

2.9٪ + 0.30 دلار در هر تراکنش

چرا ما آن را دوست داریم

Stripe یک راه حل پرداخت عالی برای توسعه دهندگان وب ارائه می دهد که می خواهند یک سیستم پرداخت را با استفاده از API قوی Stripe در پروژه های خود ادغام کنند. با دور زدن فرآیند ثبت نام سنتی، Stripe به عنوان یک اکانت تجاری برای ارائه دهندگان خود عمل می کند و تمام انطباق با PCI و تأییدیه های فروشنده را مدیریت می کند.

7. Braintree – بهترین برای حجم فروش بالا

قیمت گذاری

رایگان

هزینه های پردازش پرداخت

2.59٪ + 0.49 دلار در هر تراکنش

چرا ما آن را دوست داریم

Braintree یک درگاه پرداخت آنلاین و راه حل اکانت تجاری است که به دلیل کار با استارت آپ های فناوری محبوب مانند Airbnb و StubHub شناخته شده است.

پی پال این شرکت را در سال 2013 خریداری کرد و Braintree اکنون بخشی از اکوسیستم پی پال است. با این حال، Braintree برای شرکت هایی با حجم فروش بالا که به قابلیت های سفارشی سازی نیاز دارند، طراحی شده است.

با Braintree، مشتریان همچنین می‌توانند از طیف وسیعی از روش‌های پرداخت آنلاین از جمله PayPal، Venmo، کارت‌های نقدی و اعتباری، Google Pay و غیره استفاده کنند.

8. WePay – بهترین برای سپرده گذاری سریع

قیمت گذاری

سفارشی

هزینه های پردازش پرداخت

2.9٪ + 0.30 دلار در هر تراکنش

چرا ما آن را دوست داریم

WePay یک شرکت راه حل های پرداخت آنلاین است که زیرساخت های پرداخت را برای فروشندگان نرم افزار مستقل و پلتفرم های نرم افزاری فراهم می کند.

این زیرساخت، مشاغل کوچک را قادر می سازد تا از طریق پلتفرم های نرم افزاری پرداخت ها را بپذیرند. JPMorgan Chase در سال 2017 WePay را خریداری کرد که عملکردهایی مانند سپرده گذاری یک روزه به اکانت های بانکی Chase را فعال کرد.

9. Verifone – بهترین برای مدیریت پرداخت و اشتراک

قیمت گذاری

سفارشی

هزینه های پردازش پرداخت

3.5٪ + 0.35 دلار در هر تراکنش

چرا ما آن را دوست داریم

Verifone یک شرکت راه حل های پرداخت است که با سخت افزار نقطه فروش شروع به کار کرد و اکنون نیز بر برنامه های نرم افزاری تمرکز دارد.

این شرکت در سال 2020 2Checkout را خریداری کرد که به آن امکان داد تا تجارت الکترونیک را بیشتر گسترش دهد. 2Checkout که اکنون بخشی از Verifone است، راه‌حل‌های مختلف تجارت دیجیتال از جمله پرداخت، صورت‌حساب و مدیریت اشتراک را ارائه می‌دهد.

سوالات متداول بهترین خدمات و سیستم های پرداخت آنلاین

پاسخ به سوالات رایج در مورد خدمات پردازش پرداخت آنلاین را از اینجا دریافت کنید!

شرایط پرداخت آنلاین به چه معناست؟

در اینجا چند تعریف برای اصطلاحات مربوط به سیستم های پرداخت آنلاین آورده شده است:

. پرداخت‌های ACH: انتقال‌های اعتباری و بدهی الکترونیکی، به مشتریان این امکان را می‌دهد تا از حساب‌های بانکی خود برای خدمات آب و برق، وام‌های رهنی، و انواع دیگر صورت‌حساب‌ها را پرداخت کنند. ACH مخفف Automated Clearing House است و اکثر پردازشگرهای پرداخت گزینه های پرداخت ACH را به مشتریان خود ارائه می دهند، به خصوص برای تراکنش های ماهانه و مبتنی بر اشتراک. اکثر راه حل های پرداخت از ACH برای ارسال پول (منهای کارمزد) به مشتریان خود استفاده می کنند.

. اکانت تجاری: یک اکانت بانکی است که به مشتری امکان می دهد از طریق کارت های اعتباری یا نقدی پرداخت ها را دریافت کند. ارائه دهندگان بازرگان موظفند از مقررات تعیین شده توسط انجمن های کارت پیروی کنند. بسیاری از پردازنده ها (مانند موارد ذکر شده در زیر) هم به عنوان اکانت تجاری و هم به عنوان دروازه پرداخت عمل می کنند.

. درگاه پرداخت: به بازرگانان اجازه می دهد تا اطلاعات کارت اعتباری را بین مشتری و تاجر و همچنین بین تاجر و پردازشگر پرداخت به طور ایمن منتقل کنند. درگاه پرداخت واسطه بین تاجر و بانک حامی آنهاست.

. پردازشگر پرداخت: شرکتی که یک تاجر از آن برای انجام تراکنش های کارت اعتباری استفاده می کند. پردازشگرهای پرداخت اقدامات ضد کلاهبرداری را اجرا می کنند تا اطمینان حاصل کنند که هم مشتری جلویی و هم از تاجر محافظت می شود.

. انطباق با PCI: وقتی یک تاجر یا درگاه پرداخت محیط پرداخت خود را به گونه ای تنظیم می کند که استاندارد امنیت داده صنعت کارت پرداخت (PCI DSS) را برآورده کند. استاندارد PCI DSS توسط شورای استانداردهای امنیتی صنعت کارت پرداخت برای افزایش امنیت اطلاعات دارندگان کارت و کاهش تقلب ایجاد شده است.

چرا سیستم های پرداخت آنلاین ضروری هستند؟

امروزه خرید محصولات و خدمات آنلاین بیش از هر زمان دیگری رایج شده است. در واقع، تا سال 2040، بیش از 95 درصد از خریدها به صورت آنلاین انجام خواهد شد.

خدمات پرداخت آنلاین تعدادی مزیت را هم برای مشاغل و هم برای مصرف کنندگان ارائه می دهد، از جمله:

. یک تجربه خرید ساده

. ایمن نگه داشتن اطلاعات پرداخت

. سازماندهی خرید و معاملات

. و خیلی بیشتر

تجربه خرید سریع و ساده کلید ایجاد یک تجربه کاربری مثبت و افزایش فروش است.

فرآیند پرداخت آنلاین چگونه کار می کند؟

کسب‌وکارها دستورالعمل‌های سیستم پرداخت آنلاین خود را برای راه‌اندازی فرآیند پرداخت در وب‌سایت خود دنبال خواهند کرد.

سپس در هنگام خرید از کاربران خواسته می شود مشخصات کارت خود را برای پرداخت وارد کنند. همچنین ممکن است از کاربران خواسته شود که روش پرداختی را که می‌خواهند استفاده کنند، مانند PayPal یا Google Pay را انتخاب کنند.

اگر کاربران تصمیم به پرداخت با یک سرویس پرداخت مانند PayPal یا Google Pay داشته باشند، از آن‌ها خواسته می‌شود اگر قبلاً این کار را نکرده‌اند وارد اکانت خود شوند. سپس با استفاده از این سرویس خرید خود را تکمیل خواهند کرد.

اگر کاربران تصمیم بگیرند مشخصات کارت خود را در وب سایت وارد کنند، سرویس پرداخت آنلاین شرکت جزئیات کارت را تأیید می کند و اطمینان حاصل می کند که مشتری وجوه کافی برای تکمیل تراکنش را دارد.

سپس معامله تکمیل خواهد شد.

انتخاب راه حل مناسب پرداخت آنلاین برای نیازهای شما

سیستم های پرداخت آنلاین زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای انجام فعالیت های تجارت الکترونیک استفاده کنید. یکی را انتخاب کنید که مطابق با اهداف تجاری شما باشد.

اگر با یک آژانس بازاریابی تجارت الکترونیک، مانند WebFX کار می کنید، از مدیر اکانت خود بپرسید که بر اساس تجربه خود چه پیشنهادی می دهند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT