روندهای پرداخت 2024

برای ارائه این روندهای پرداخت 2024 برنامه ریزی کنید

زمان مطالعه 3 دقیقه

شرکت‌های نرم‌افزاری رقابتی به سال 2023 نگاه می‌کنند و روندهای بازار و فناوری را شناسایی می‌کنند که برای سال 2024 شتاب می‌گیرد تا به آنها در برنامه‌ریزی کمک کند. روندهای پرداخت 2024 را در ادامه بخوانید.

با استفاده از این بینش‌ها، ISVها می‌توانند ویژگی‌های راه‌حل جدیدی را که کاربران درخواست می‌کنند توسعه دهند و ارزش نرم‌افزارشان را افزایش دهند.

با این حال، اگر نرم افزار شما با یک راه حل پرداخت ادغام می شود، باید روند پرداخت و همچنین آنچه کاربران از راه حل اصلی شما به دنبال آن هستند را در نظر بگیرید.

این آمار و حقایق را در مورد مسیری که فضای پرداخت به سرعت در حال تغییر است در حین ایجاد نقشه راه خود برای سال 2024 در نظر بگیرید.

روندهای پرداخت که ISVها باید تماشا کنند

SoftPOS

تحقیقات مسترکارت نشان می دهد که بیش از نیمی از مصرف کنندگان ایالات متحده اکنون از پرداخت های بدون تماس استفاده می کنند. در سال 2024، به دنبال روند پرداخت بدون تماس باشید تا به سطح بعدی دسترسی و پذیرش بروید. Soft POS، همچنین به عنوان ضربه به موبایل یا ضربه به تلفن نیز شناخته می شود، به بازرگانان اجازه می دهد تا از تلفن های هوشمند خود برای پذیرش پرداخت های بدون تماس استفاده کنند.

ایمن است، مطابق با استانداردهای صنعت کارت پرداخت (PCI) برای پرداخت های تلفن همراه در دستگاه های تجاری خارج از قفسه.

این فناوری آماده است تا صنعت را مختل کند و تاجران در هر اندازه را قادر می‌سازد تا از دستگاه‌های تلفن همراه برای تکمیل سیستم‌های موجود استفاده کنند یا پرداخت‌های بدون تماس را در ایستگاه‌های کنار جاده‌ای، پیشخوان کامیون‌های مواد غذایی، پس از اشتراک‌گذاری، فروشگاه‌های پاپ آپ، امتیازات رویداد و موارد دیگر بپذیرند. همچنین می تواند به ISV ها با افزایش حجم تراکنش ها و باقیمانده ها کمک کند.

پیش ‌بینی می‌شود در سرتاسر جهان، Soft POS با رشد چشمگیر 20.4% CAGR تا سال 2030 به 1077 میلیون دلار برسد.

روش های پرداخت جایگزین

Alternative Payment Methods

مصرف کنندگان خواستار انتخاب های پرداخت هستند، حتی با در نظر گرفتن روش های پرداختی که یک تاجر هنگام تصمیم گیری خرید می پذیرد. انعطاف‌پذیری که به مشتریان خود ارائه می‌دهید، آنها را قادر می‌سازد تا تسهیلات پرداختی را که مصرف‌کنندگان به دنبال آن هستند ارائه دهند – و ارزشی را که تجار در راه‌حل‌های شما درک می‌کنند افزایش دهد.

روند پرداخت برای همسویی با آن در سال 2024 شامل خرید اکنون، پرداخت بعدا (BNPL) است. این روش پرداخت به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا پرداخت‌های مربوط به بلیت‌های بزرگ را به سه یا به صورت اقساط تقسیم کنند، و آنها را مقرون به صرفه‌تر می‌کند. همچنین ممکن است به مشتریان شما کمک کند تا درآمد بیشتری کسب کنند زیرا تورم بالاتر از حد معمول باقی می ماند. تحلیلگران پیش بینی می کنند که بازار BNPL از 71.9 میلیارد دلار در سال 2023 به 80.8 میلیارد دلار در سال 2024 خواهد رسید.

همچنین، به دنبال مصرف‌کنندگان بیشتر، به‌ویژه نسل هزاره و ژنرال Z باشید تا با برنامه‌های همتا به همتا مانند Venmo و پی پال پرداخت کنند. رانندگان این بازار که قرار است در سراسر جهان با 18.10 درصد CAGR افزایش یابد و تا سال 2032 به 11.62 تریلیون دلار برسد، در حال افزایش استفاده از تلفن هوشمند برای خرید و سادگی، سهولت استفاده و راحتی روش پرداخت هستند.

نقطه فروش موبایل (mPOS)

Mobile Point of Sale (mPOS)

مشتریان شما همچنان بر روی بهینه سازی تجربیات مشتری، ارائه راحتی بیشتر و کاهش زمان انتظار با پذیرش پرداخت در همه جا تمرکز خواهند کرد. آن‌ها به دنبال راه‌هایی برای انجام معاملات در همه جا در چهار دیوار محل‌های خرده‌فروشی خود، از اتاق اتصالات و راهروها و همچنین در صندوق‌فروشی خواهند بود. برخی از مشتریان شما حتی به دنبال راه‌هایی برای پذیرش پرداخت‌های خارج از کشور می‌گردند، به‌عنوان مثال، از بین بردن خط در مسیر رانندگی یا فروش در یک فروشگاه پاپ آپ در طول یک رویداد.

بیاموزید که مشتریان شما چگونه – و کجا – مشتریان را جذب می کنند و مطمئن شوید که راه حل های شما از پرداخت های راحت و ایمن برای هر مورد استفاده پشتیبانی می کند.

پرداخت های بیومتریک

Biometric Payments

به روند پرداخت بیومتریک در سال 2024 توجه داشته باشید. این دسته از روش های پرداخت که از ویژگی های فیزیکی مصرف کنندگان برای احراز هویت تراکنش ها استفاده می کنند، قرار است تا سال 2026 با 19 درصد CAGR رشد کند و تا سال 2026 به 19000 میلیون دلار در سراسر جهان برسد. انواع پرداخت های بیومتریک شامل اثر انگشت است. احراز هویت، اسکن صورت، و اسکن مادون قرمز (IR) ورید کف دست.

مصرف‌کنندگانی که یک اکانت ایجاد می‌کنند و اسکن‌های خود را به‌طور ایمن به اطلاعات حساب مرتبط می‌کنند، حتی اگر کارت فیزیکی یا حتی کیف یا کیف پول همراه نداشته باشند، می‌توانند پرداخت‌ها را انجام دهند. بازرگانان از وفاداری مشتریانی که این روش پرداخت را ترجیح می دهند و تقلب کمتری در پرداخت سود می برند، سود می برند.

مشارکت همه چیز است

روند پرداخت نشان می دهد که مصرف کنندگان خواهان انتخاب های پرداخت و راحتی بیشتری هستند. با این حال، همگام شدن با تغییرات با ظهور فناوری‌های جدید و تکامل رفتارهای مصرف‌کننده برای ISV ها چالش برانگیز است.

خوشبختانه، Ingenico بسیاری از کارهای سنگین را برای شما انجام داده است تا بتوانید به مشتریان خود POS نرم افزاری، پرداخت های جایگزین، POS تلفن همراه و پرداخت های بیومتریک ارائه دهید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT