بهترین طراحی سایت برای الهام

9 بهترین طراحی سایت برای الهام بخشیدن به سایت شما برای سال 2024

زمان مطالعه 9 دقیقه

88 درصد از مردم پس از داشتن یک تجربه بد، کمتر به یک وب سایت باز می گردند. بهترین طراحی سایت برای الهام را در ادامه بخوانید. 89 درصد از مردم پس از یک تجربه ضعیف، با یک رقیب خرید می کنند.

بنابراین، این چه معنایی برای وب سایت شما دارد؟ اگر یک وب سایت کاربردی و زیبا نداشته باشید، مشتریان خود را به خاطر رقبای خود از دست خواهید داد.

نقد درآمد ارزی

با این حال، فهمیدن اینکه چگونه وب سایت خود را طراحی کنید می تواند چالش برانگیز باشد. به همین دلیل است که نگاهی به لیستی از بهترین طراحی های وب سایت برای کمک به الهام بخشیدن به وب سایت شما مفید است!

به خواندن ادامه دهید تا برخی از طراحی های برتر وب سایت را در وب کشف کنید و بیاموزید که چه چیزی می توانید از آنها برای ساختن بهترین وب سایت برای تجارت خود بگیرید!

و فراموش نکنید، هنگامی که وب سایت خود را به زیبایی طراحی کردید، می خواهید آن را به همه نشان دهید. اما اگر از بهترین راه‌های بازاریابی وب‌سایت جدید خود مطمئن نیستید، برای دریافت جدیدترین نکات و ترفندها در مورد بازاریابی آنلاین کسب و کار خود، در هفته نامه درآمد مشترک شوید!

بهترین طراحی های وب سایت برای الهام بخشیدن به طراحی 2024 شما

اگر می خواهید محصولات بیشتری بفروشید و مشتریان جدیدی به دست آورید، به طراحی وب سایتی نیاز دارید که ارائه دهد.

در اینجا پنج بهترین طراحی وب سایت برای سال 2022 برای الهام بخشیدن به طراحی شما آورده شده است:

1.بهترین طراحی سایت برای الهام Billie

اولین نفر در لیست طراحی های برتر وب سایت ما Billie است. بیلی محصولات زنانه را برای نیازهای روزمره می فروشد، از تیغ گرفته تا لوسیون بدن و بالم لب.

Billie از رنگ های صورتی، بنفش و آبی در سراسر طراحی خود استفاده می کند تا به برجسته شدن آن کمک کند. این انتخاب های رنگی با طراحی لوگوی رنگارنگ آنها مطابقت دارد. Billie از پالت رنگی یکسان در سراسر تجارت خود استفاده می کند، از طراحی تا بسته بندی محصول.

چرا Billie یکی از بهترین طراحی های وب سایت است

آنها از پالت رنگ برند خود در سراسر وب سایت استفاده می کنند. هنگامی که وب سایت خود را طراحی می کنید، می خواهید اطمینان حاصل کنید که از رنگ های برند خود در سراسر وب سایت خود استفاده می کنید. بسیاری از افراد برند شما را بر اساس طرح رنگی و لوگوی شما شناسایی می‌کنند و استفاده از آن رنگ‌ها را در سراسر وب‌سایت برای شما ضروری می‌سازد.

با Billie، آنها از یک پالت رنگ پاستلی در تمام جنبه‌های وب‌سایت خود استفاده می‌کنند، از لوگوی خود گرفته تا پس‌زمینه و دکمه‌های Call to Action (CTA).

شما باید مطمئن شوید که از رنگ برند خود در سراسر وب سایت خود استفاده می کنید.

2.بهترین طراحی سایت برای الهام Uncommon Goods

یکی از بهترین طراحی های وب سایت برای سال 2022، کالاهای غیر معمول است. این تجارت محصولات منحصر به فردی را ارائه می دهد که افراد می توانند بخرند، از جمله کالاهای خانگی، دکوراسیون منحصر به فرد و موارد دیگر.

یکی از قابل توجه ترین عناصر وب سایت Uncommon Goods ناوبری آن است. وقتی وارد وب‌سایت آن‌ها می‌شوید، ناوبری سازمان‌یافته را در بالای صفحه می‌بینید که جزئیات آنچه را که ارائه می‌دهند، ارائه می‌کند. خریداران با استفاده از این پیمایش به راحتی می توانند محصولات مورد نیاز خود را پیدا کنند.

چرا Uncommon Goods یکی از بهترین طراحی های وب سایت است

آنها از یک ناوبری واضح استفاده می کنند. هنگام طراحی وب سایت خود، مطمئن شوید که یک ناوبری ساده و آسان ایجاد می کنید. شما می خواهید از عناوین گسترده برای سازماندهی اطلاعات خود استفاده کنید تا افراد بتوانند به راحتی آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند.

هنگامی که پیمایش خود را طراحی می کنید، مطمئن شوید که آن را طوری سازماندهی کنید که برای مخاطبانتان منطقی باشد. آنها کسانی هستند که وب سایت شما را مرور می کنند، بنابراین ضروری است که مطمئن شوید وب سایت خود را با در نظر گرفتن مخاطبان خود طراحی می کنید.

3. Skullcandy

سایت دیگری که می توانید برای الهام گرفتن از طراحی وب سایت به آن نگاه کنید Skullcandy است. Skullcandy از طراحی شیک برای تبلیغ محصولات هدفون خود به مشتریان استفاده می کند.

یکی از عناصر قابل توجه Skullcandy استفاده آن از گرافیک است. همانطور که در وب سایت آنها مرور می کنید، گرافیک های جذابی را مشاهده خواهید کرد که با نگه داشتن ماوس روی آنها تغییر می کنند. این یک جزئیات کوچک است، اما یک تجربه هیجان انگیز برای بازدیدکنندگان ایجاد می کند.

چرا Skullcandy یکی از بهترین طراحی های وب سایت است

آنها تجربیات جذابی ایجاد می کنند. وقتی به بهترین طراحی وب سایت برای سال 2022 نگاه می کنید، متوجه خواهید شد که بسیاری از وب سایت های برتر تجربیات جذابی را برای مخاطبان خود ایجاد می کنند. همانطور که در آمار قبلی به اشتراک گذاشتیم، 64٪ از مردم می خواهند وب سایتی را ببینند که توجه آنها را به خود جلب کند.

با استفاده از گرافیک های با کیفیت و جذاب، می توانید تجربه ای ایجاد کنید که توجه مخاطبان خود را به خود جلب کند و آنها را وادار کند که زمان بیشتری را برای مرور وب سایت شما صرف کنند.

4. بهترین طراحی سایت برای الهام Warby Parker

یکی از برترین طراحی های وب از Warby Parker می آید. این شرکت عینک، عدسی‌های مد روز را می‌فروشد که به خریداران اجازه می‌دهد «قبل از خرید امتحان کنند» تا فریم مناسب ظاهر شما را بیابند.

Warby Parker از فضای سفید در سراسر سایت خود استفاده عالی می کند. همانطور که در میان محصولات آنها پیمایش می کنید و مرور می کنید، می توانید به راحتی همه چیز را در وب سایت آنها بخوانید و مشاهده کنید. هیچ چیز با هم تنگ نیست یا خواندن آن چالش برانگیز نیست.

چرا Warby Parker یکی از بهترین طراحی های وب سایت است

آنها از فضای خالی استفاده می کنند. وقتی وب سایت خود را طراحی می کنید، باید از فضای خالی استفاده کنید. اگر سعی کنید عکس‌ها، فیلم‌ها و متن‌ها را در هر اینچ از فضای وب‌سایت خود بچسبانید، تجربه‌ای چالش‌برانگیز برای مخاطبان خود ایجاد خواهید کرد – آنها برای مرور وب‌سایت شما با مشکل مواجه خواهند شد.

Whitespace به شما کمک می کند تا یک وب سایت تمیز ایجاد کنید که تجربه کاربری مثبتی را ارائه می دهد، که منجر به افزایش تعامل برای تجارت شما می شود.

5. Box Lunch

اگر یک فروشگاه تجارت الکترونیک هستید که به دنبال الهام گرفتن برای فرآیند پرداخت خود هستید، به Box Lunch مراجعه کنید. Box Lunch یک وب سایت فرهنگ پاپ است که کالاهای مرتبط با فیلم ها، برنامه های تلویزیونی و غیره مورد علاقه شما را ارائه می دهد.

بنابراین، چه چیزی Box Lunch را به یکی از بهترین طراحی های وب سایت تبدیل می کند؟ خوب، آنها از یک فرآیند پرداخت ساده و آسان برای خرید محصولات استفاده می کنند.

وقتی اقلامی را به کیف خرید خود اضافه می‌کنید، می‌توانید روی کیف خود نگه دارید تا ببینید چه اقلامی اضافه کرده‌اید، چقدر هزینه دارند و کل مبلغی که خرج می‌کنید. نیازی نیست کاربران برای مشاهده مواردی که اضافه کرده اند روی سبد خرید خود کلیک کنند و این روند خرید را آسان تر می کند.

به‌علاوه، وقتی برای تسویه‌حساب می‌روید، می‌توانید ببینید که آیا کالا هنوز در انبار موجود است یا خیر. همچنین جزئیات مربوط به نرخ حمل و نقل تخمینی را مشاهده خواهید کرد، که می تواند به شما کمک کند تعیین کنید که آیا می خواهید کالا را خریداری کنید یا خیر.

Box Lunch فرآیند پرداخت خود را با در نظر گرفتن کاربر ساخته است. آنها اطلاعات مورد نیاز خریداران را از قبل برای داشتن یک روند پرداخت روان به خریداران می دهند.

چرا Box Lunch یکی از بهترین طراحی های وب سایت است

آنها یک فرآیند پرداخت کاربردی و ساده را ارائه می دهند. هنگامی که فرآیند پرداخت خود را ایجاد می کنید، می خواهید خرید محصولات شما را برای خریداران آسان کنید. این به این معنی است که تخمین های حمل و نقل را از قبل ارائه دهید، گزینه های “خروج مهمان” را ارائه دهید و گزینه های پرداخت متعددی را ارائه دهید.

هنگامی که فرآیند پرداخت را روان و آسان می کنید، خریداران احتمالاً سفارشات خود را تکمیل می کنند.

6. Yeti

اگر به دنبال الهام بخش طراحی وب هستید، Yeti را بررسی کنید. Yeti برندی است که اقلامی مانند لیوان های مسافرتی، کولرها و لوازم زندگی در فضای باز تولید می کند. تمرکز این برند بر طبیعت و ایجاد محصولاتی است که افراد می توانند در حین گذراندن وقت در فضای باز از آنها استفاده کنند.

Yeti عکس‌های برند را در سراسر وب‌سایت خود ادغام می‌کند، که به افراد کمک می‌کند زیبایی‌شناسی فضای باز خود را درک کنند. آنها به طور مداوم این نوع عکس ها را در سراسر وب سایت خود، از صفحه اصلی تا صفحات محصول خود، ادغام می کنند.

چرا Yeti یکی از بهترین طراحی های وب سایت است

آنها یک زیبایی شناسی برند محور ایجاد می کنند. هنگامی که وب سایت کسب و کار خود را می سازید، باید زیبایی شناسی را برای نمایش برند خود انتخاب کنید. زیبایی شناسی برند شما می تواند در همه موارد متفاوت باشد، از ناهمواری در فضای باز تا لوکس پیچیده.

بخش مهم این است که شما عناصری را ادغام می کنید که به برجسته کردن آن زیبایی در سراسر وب سایت شما کمک می کند. برای رسیدن به این هدف می توانید از عکس ها، فیلم ها و عناصر طراحی استفاده کنید.

7.بهترین طراحی سایت برای الهام Dunkin’

بهترین طراحی وب سایت فقط طراحی نیست. در حالی که عناصر بصری نقش مهمی در جذب کاربران و جذب آنها دارند، اطلاعات موجود در وب سایت شما به همان اندازه مهم است. به همین دلیل است که Dunkin در لیست ما از بهترین طراحی سایت برای سال 2024 قرار دارد.

وقتی از وب‌سایت Dunkin بازدید می‌کنید، یک نسخه کوتاه و آموزنده دارند که به کاربران می‌گوید برنامه امتیازات آنها چگونه کار می‌کند. آنها همچنین لیست گلوله ای از اطلاعات را در برنامه Dunkin ارائه می دهند.

این کپی آموزنده، مختصر است و به کاربران می گوید که چه چیزی باید بدانند.

چرا Dunkin یکی از بهترین طراحی های وب سایت است

آنها کپی قابل هضم ایجاد می کنند. به اشتراک گذاری اطلاعات در وب سایت شما برای متقاعد کردن مشتریان احتمالی برای خرید محصولات یا استفاده از خدمات شما بسیار مهم است. نحوه ارائه آن اطلاعات نیز بسیار مهم است، زیرا مخاطبان شما باید آن را درک کنند.

هنگامی که محتوای وب سایت خود را تولید می کنید، به گونه ای بنویسید که برای مخاطبان شما به راحتی قابل هضم باشد. Keep کوتاه، آموزنده و مفید است.

8. Apple

بعدی در لیست ما از بهترین طراحی های وب سایت اپل است. اپل به دلیل طراحی شیک و متمرکز بر فناوری که بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند، شناخته شده است.

یکی از قابل توجه ترین عناصر طراحی اپل، سازگاری است. چه در صفحه اصلی آنها باشید، چه به صفحه محصول نگاه کنید یا در مورد شرکت اطلاعاتی کسب کنید، در همه جا همان طراحی براق را خواهید دید.

چرا اپل یکی از بهترین طراحی سایت است

آنها از یک طراحی ثابت استفاده می کنند. یکی از اجزای کلیدی طراحی وب، سازگاری است. شما می خواهید که مردم هنگام مرور صفحات محصولات مختلف احساس کنند که در یک وب سایت هستند. با ادغام یک طراحی ثابت، تجربه ای منسجم برای مخاطبان خود ایجاد خواهید کرد.

9.بهترین طراحی سایت برای الهام Coca-Cola

بعدی در لیست ما از برترین طراحی های وب سایت Coca-Cola است. Coca-Cola یک وب سایت کلاسیک و مارک دارد که دارای طرح رنگ برجسته قرمز و سفید است.

مهم‌تر از همه، Coca-Cola از طرح طراحی خود برای ایجاد دکمه‌های فراخوان (CTA) که در صفحه برجسته هستند، استفاده می‌کند. همانطور که در صفحات آنها پیمایش می کنید، می توانید تعداد زیادی دکمه قرمز روشن را مشاهده کنید که کاربران را به اقدام دعوت می کند.

چرا Coca-Cola یکی از بهترین طراحی های وب سایت است

آنها از CTAهایی استفاده می کنند که از صفحه خارج می شوند. هنگامی که می خواهید شخصی در وب سایت شما اقدامی انجام دهد، باید مطمئن شوید که آنها می دانند چگونه این مراحل را انجام دهند. با یک دکمه برجسته CTA، به مخاطبان خود می گویید که چگونه قدم بعدی را بردارند و به سمت تبدیل نزدیک تر شوند.

برای ایجاد بهترین طراحی وب سایت برای وب سایت خود به کمک نیاز دارید؟

اکنون که بهترین طراحی های وب سایت برای سال 2022 را دیدید، ممکن است برای شروع طراحی وب سایت رویایی خود الهام بگیرید. اما اگر مطمئن نیستید که چگونه چشم انداز خود را زنده کنید، تیم WebFX می تواند کمک کند. ما بیش از 25 سال تجربه طراحی وب سایت برای مشتریان داریم.

تیم برنده جوایز ما متشکل از بیش از 500 طراح متخصص می داند که چگونه وب سایت هایی ایجاد کند که به رشد کسب و کارهای کوچک تا متوسط ​​(SMB) کمک کند. برای دیدن برخی از کارهایی که برای مشتریان خود انجام داده ایم، فقط نمونه کارها را بررسی کنید!

آیا آماده اید تا وب سایت خود را به یکی از برترین طراحی های وب سایت تبدیل کنید؟

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT