تبلیغات در سایت های خارجی | خدمات کمپین های تبلیغاتی بین المللی

زمان مطالعه 4 دقیقه

اگرچه بسیاری از شرکت‌ها ترجیح می‌دهند که بنر تبلیغاتی خود را در سایت‌های مطرح ایرانی با رنک الکسا بالا منتشر کنند، اما تبلیغات در سایت های خارجی که کاربران ایرانی یا خارجی زیادی دارد و همچنین استفاده از الگوهای متنوع تبلیغات دیجیتالی، کمک زیادی به جذب مشتری می‌کند.

انواع مدل های تبلیغات دیجیتالی کدامند؟

شاید فکر کنید که تبلیغات معرفی خدمات یا محصولات یک شرکت به صورت دیجیتالی فقط به ارایه بنر خلاصه می‌شود در حالی که تنوع و الگوهای تبلیغاتی بسیار زیاد و البته گاهی اوقات به دلیل وجود این تنوع، ممکن است برای تبلیغ دهنده گیچ کننده باشد. با این حال در اینجا به مهمترین آنها می‌پردازیم:

۱) تبلیغات بنری وبسایت و اپلیکیشن

بنر تبلیغات در سایت های خارجی

بنرها ساده‌ترین و پرمصرفترین مدل تبلیغات دیجیتالی هستند که در صفحه اصلی سایت‌های پر بازدید یا وبلاگ‌های صفحات پربازدید قرار می‌گیرند. بنرها می‌توانند به صورت لنداسکیپ در بالا یا وسط سایت قرار گیرند یا اینکه در سایدبار‌های چپ و راست یک صفحه به نمایش درآیند. خیلی اوقات این بنرها به صورت فایل Gif متحرک نمایش داده می‌شوند تا توجهات بیشتری را جذب کنند.

۲) رپورتاژ و تبلغات نیتیو

رپورتاژ تبلیغات در سایت های خارجی

این نوع از تبلغات به صورت بخش اصلی یک سایت معرفی می‌شوند و می‌تواند در قابل یک مقاله وبلاگی یا جزیی از یک صفحه سایت به نمایش درآیند. معمولا شامل توضیحات متنی کاملی از محصولات یک سایت خواهد بود که با مجموعه‌ای از عکس‌ها به نمایش در می‌ایند. گاهی اوقات نیز تبلغات نیتو مانند معرفی چکیده‌ یک مقاله در یک سایت هستند که توضیحات متنی آن در زیر عکس تبلیغاتی قرار می‌گیرد و در نهایت کاربر را به سایت هدف هدایت می‌کند.

۳) پاپ آپ‌های تبلیغاتی

پاپ آپ تبلیغات در سایت های خارجی

پاپ آپ‌ها معمولا به محض باز کردن سایت یا اپلیکیشن روی صفحات اصلی ظاهر می‌شود و کاربر را مجبور می‌کند که حتما آن را نگاهی بیاندازد تا بعد از آن بتوان به بقیه محتوای سایت دسترسی داشته باشد. البته برای برخی کاربران، پاپ آپ‌های تبلیغاتی ناخوشایند است. با این‌ حال، پاپ‌ آپ‌های هوشمند درست جایی که کاربر یک موضوع خاص را مشاهده می‌کند تا ظاهر شود، بسیار کارآمد خواهد بود.

۴) نوتیفیکیشن تبلیغاتی

نوتیفیکیشن تبلیغات در سایت های خارجی

در این مدل از تبلیغات، نوتیفیکشن‌هایی در اپلیکیشن یا گوشه سایت ظاهر می‌شود تا مشتری را از جدیدترین محصولات یا تخفیفات آگاه سازد. این نوتیفیکیشن‌ها حتی در پنل‌های کاربری هم می‌تواند نمایش داده شود و معمولا بدون مزاحمت توجهات را به خوبی جذب کند.

۵) تبلیغات ویدیویی

ویدیو تبلیغات در سایت های خارجی

شاید با پیش تبلیغات ویدیویی یوتیوب آشنا باشید، می‌توان این نوع تبلیغات را بسیار فراتر از حد انتظار ارتقا داد، به عنوان مثال تبلیغات پیش نمایش روی صفحات ویدیو سایت‌ها، پیش شروع گیم‌ها و … به صورت VAST/VPAID به نمایش درآیند. این نوع تبلیغات بسیار کارآمد هستند. از سوی دیگر حتی می‌توان تبلیغات ویدیوی کاملی را در سایت‌ها قرار داد.

۶) تبلیغات در صفحات شبکه‌های اجتماعی

تبلیغات در سایت های خارجی اجتماعی

این نوع از تبلیغات می‌تواند به صورت بنر یا نوتیفیکیشن روی بستر شبکه‌های اجتماعی فعال شود و با توجه به گسترش استفاده از شبکه‌های اجتماعی در سرتاسر دنیا، می‌توان انتظار داشت از بهترین انواع تبلغات محسوب شوند. البته خود تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی یک علم گسترده و متنوع است که می‌توانید مقاله «انواع بازاریابی شبکه های اجتماعی» را مطالعه فرمایید.

استفاده از کمپین‌ها برای تبلیغات در سایت های خارجی

تبلیغات در سایت های خارجی ارزی

نکات مهمی‌ که در تبلیغات باید در نظر گرفته شود این است که تبلیغات شما در یک سایت مطرح انجام گیرد، تبلیغاتی که مورد استفاده قرار می‌گیرد باید ایمن باشد، فرمت‌های ترکیبی و متنوع تبلیغات استفاده شود، مطمن شد که بلاک تبلیغات انجام نمی‌گیرد، مطمن شد که ورودی‌های ناشی از تبلیغات واقعا توسط انسان صورت می‌گیرد و ربات نیستند، مطمن شد که آپلود تبلیغات از یک سرور امن و مجزا صورت می‌گیرد، باید نمایش تبلیغات در گوشی همراه، تبلت و دیگر ابزارها رسپانسیو باشد و …

تمام این موارد را می‌توانید در سایت‌های مختلف خارجی مشاهده کنید و البته سایت‌های ارایه دهنده خدمات تبلیغات دیجیتالی، هر یک خدمات اختصاصی خود را ارایه می‌دهند. به عنوان مثال سایت‌های Adsterra و Propellerads موارد مناسبی برای اینکار محسوب می‌شوند که پیشنهاد می‌شود آنها را بررسی کنید.

اگر قصد تبلیغات در سایت های خارجی را دارید و می‌خواهید کمپینی را خریداری کنید، برای پرداخت ارزی خود می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

خدمات پرداخت ارزی با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT