گرفتن کار از راه دور

10 تا از بهترین وب سایت های شغلی برای گرفتن کار از راه دور

زمان مطالعه 6 دقیقه

آیا می خواهید از راه دور کار کنید و بهترین فرصت های شغلی را پیدا کنید؟ در اینجا برخی از وب سایت های شغلی وجود دارد که برای گرفتن کار از راه دور مفید است!

بهترین سایت ها برای گرفتن کار از راه دور

مشاغل از راه دور یا مشاغلی که به شما امکان می دهند از خانه کار کنید، نسبت به یک شغل اداری، تعادل بین کار و زندگی را تضمین می کنند. در اینجا، شما همچنین می توانید در زمان و هزینه ای که باید برای رفت و آمد به یک شغل اداری صرف کنید، صرفه جویی کنید.

علاوه بر این، شما می توانید از راه دور برای شرکت هایی که در هر نقطه از جهان واقع شده اند کار کنید. به این دلایل، همه به دنبال فرصت های کار از راه دور هستند. در اینجا لیستی از بهترین سایت های کاریابی برای یافتن شغل رویایی خود آورده شده است.

سایت Authentic Jobs

گرفتن کار از راه دور

گرفتن کار از راه دور

اگر به دنبال توسعه، طراحی و مشاغل خلاقانه از راه دور هستید، سایت Authentic Jobs بهترین هیئت شغلی برای شما است. این سایت به شما امکان می دهد در غول های بزرگ فناوری از جمله فیس بوک، اپل و توییتر شغل آنلاین پیدا کنید.

این سایت از جستجوی فرصت های شغلی بر اساس مکان، کلمه کلیدی و دسته پشتیبانی می کند. برای دریافت همه پست‌های شغلی راه دور، در قسمت مکان، remote را تایپ کنید. همچنین می توانید فرصت های شغلی را با استفاده از برچسب های تمام وقت، پاره وقت و فریلنسری فیلتر کنید.

برترین دسته‌های شغلی که می‌توانید در این پلتفرم پیدا کنید عبارتند از: مهندسی front-end و ، کپی‌نویسی، پشتیبانی مشتری، بازاریابی، طراحی، عملیات، مدیریت محصول و فروش.

سایت JustRemote

گرفتن کار از راه دور

گرفتن کار از راه دور

JustRemote پلت فرمی است که به شما کمک می کند تا فرصت های کاری از راه دور را از هر نقطه در جهان بدون تاکید بر یک منطقه خاص پیدا کنید. در اینجا، همچنین می توانید مشاغل مجازی کاملاً و جزئی پیدا کنید که در هیچ جای دیگری نخواهید یافت.

سایت مورد نظر  فرصت های شغلی را برای طراحان، توسعه دهندگان، نویسندگان، ویراستاران، بازاریابان، مدیران پروژه، استخدام کنندگان، مدیران خدمات مشتری، مدیران سئو و مدیران رسانه های اجتماعی ایجاد می کند.

همچنین می‌توانید با هزینه‌ای ناچیز در محصول جدید جستجوی شغل آنها، Power Search، مشترک شوید. این به شما امکان می دهد طبق اولویت های خود در لیست های شغلی جدید مشترک شوید.

سایت Remote Woman

گرفتن کار از راه دور

گرفتن کار از راه دور

حتی امروزه نیز بسیاری از موقعیت های شغلی فقط در اختیار مردان قرار می گیرد. با این حال، زنان مجبور نیستند از طریق فرصت های شغلی که واجد شرایط آنها نیستند، جستجو کنند. آنها می توانند در زنان از راه دور به دنبال شغل بگردند. سایت Remote Woman شغلی فرصت های شغلی را برای زنان ارائه می دهد.

سایت Remote Woman ،علیرغم اینکه یک سایت نسبتا جدید در دنیای سایت های کاریابی است، این پلتفرم نقش های شغلی برتر را برای زنان از جمله توسعه وب، طراحی، پشتیبانی مشتری، بازاریابی، فروش و غیره فهرست می کند.

همچنین بر مشاغل راه دور که شرکت‌های دوستدار زنان با مرخصی والدین با حقوق و مزایای دیگر برای زنان ارائه می‌دهند، تمرکز دارد.

سایت RemotePOC

گرفتن کار از راه دور

گرفتن کار از راه دور

RemotePOC یک وب سایت جستجوی حرفه ای از راه دور است که برای خدمت به حرفه ای های رنگی طراحی شده است. اگر می خواهید در یک سازمان فراگیر کار کنید که در آن برای شما ارزش قائل هستند، اینجا جایی است که می توانید آنها را پیدا کنید. این سایت( RemotePOC) شغلی بر سازمان هایی متمرکز است که تنوع را جشن می گیرند و عدالت را تضمین می کنند.

علاوه بر مشاغل تمام وقت از راه دور، می توانید فرصت های کارآموزی را نیز در این پلت فرم پیدا کنید. این در درجه اول به صنایع زیر پاسخ می دهد: بازاریابی، طراحی، توسعه، محصول، فروش و پشتیبانی. با این حال، همیشه می توانید از ابزار جستجو برای تایپ عنوان شغل مورد نظر خود استفاده کنید.

سایت AngelList

گرفتن کار از راه دور

گرفتن کار از راه دور

بسیاری از شما ممکن است علاقه مند به کار در استارتاپ هایی باشید که چشم اندازی تازه و نیروی کار با انگیزه ارائه می دهند. AngelList سایت شغلی است که در آن اطلاعاتی در مورد فرصت های شغلی در استارتاپ های تاسیس شده و جدید کسب خواهید کرد. در حالی که می‌توانید تمام اخبار شغلی استارت‌آپ را در این سایت دریافت کنید، این پلتفرم به ویژه برای یافتن شغل در شرکت‌های فناوری جهانی مفید است. شما می توانید مشاغل را بر اساس صنعت، مهارت های مورد نیاز، حقوق، نوع شغل، حقوق صاحبان سهام، مکان و بسیاری موارد دیگر فیلتر کنید. اگر در آن سرویس مشترک شوید، لیستی از مشاغل را نیز از طریق ایمیل برای شما ارسال می کند.

سایت NoDesk

گرفتن کار از راه دور

گرفتن کار از راه دور

NoDesk یک سایت کاریابی است که در آن می توانید موقعیت های راه دور را بدون اینکه به میز اداری بسته باشید پیدا کنید. استفاده از این پلتفرم آسان است. شما می توانید موقعیت های راه دور، شرکت های راه دور و سایر منابع آنلاین را در کمترین زمان جستجو کنید.

برخی از صنایع برتر را که پوشش می دهد عبارتند از مهندسی، بازاریابی، مالی، طراحی، عملیات، محصول، پشتیبانی مشتری و فروش. می توانید شغلی را با عنوان شغل، شرکت و کلمه کلیدی جستجو کنید.

همچنین به شما این امکان را می‌دهد که مکان را با انتخاب remote-worldwide، remote-US، remote-asia، remote-north-amerika و غیره فیلتر کنید.

سایت Dice

Dice یک پلتفرم شغلی است که بر کمک به شما برای کار در شرکت های فناوری اطلاعات تمرکز دارد. بنابراین، شما فرصتی برای رقابت برای فرصت های شغلی از راه دور و آنلاین در همه نام های بزرگ صنعت فناوری خواهید داشت.

آگهی های شغلی در وب سایت شامل توسعه دهندگان اندروید، توسعه دهندگان Salesforce، Scrum Masters، مدیران پروژه، تحلیلگران داده و مدیران شبکه است. می توانید بر اساس عنوان فهرست شده، مهارت، دسته بندی و جستجوهای محبوب جستجو کنید. یا می توانید یک کلمه کلیدی یا نام شرکت را به تنهایی تایپ کنید.

سایت LinkedIn Jobs

اگر بخشی از بزرگترین پلتفرم شبکه حرفه ای LinkedIn هستید، می توانید از LinkedIn Jobs برای یافتن فرصت های کاری از راه دور استفاده کنید. بسیاری از سازمان‌ها از این پلتفرم برای استخدام نیروی کار از راه دور استفاده می‌کنند، و شما می‌توانید با بررسی مرتب اینجا از این فرصت استفاده کنید.

فرصت های شغلی را مرور کنید و مشاغل را ذخیره کنید تا بعداً آنها را مشاهده کنید. در صورت لزوم، می توانید هشدارهای شغلی را نیز تنظیم کنید. حتی بر اساس تجربه کاری و کارآموزی شما، کلمات کلیدی جستجوی شغل مرتبط را پیشنهاد می کند. علاوه بر یافتن شغل، می توانید در ارزیابی مهارت شرکت کنید تا به عنوان یک متقاضی برجسته شوید.

سایت Dynamite Jobs

آیا از یافتن مشاغل اداری ناامید هستید، حتی زمانی که سایت ادعا می کند فقط مشاغل از راه دور را نشان می دهد؟ از Dynamite Jobs دیدن کنید. در اینجا، یک تیم انسانی تأیید می کند که هر شغلی قبل از ارسال آن از راه دور است. تیم همچنین از باز بودن پست شغلی و پرداخت پول اطمینان می دهد.

شما می توانید مشاغل نویسندگی، سئو، بازاریابی محتوا، طراحی گرافیک، طراحی UX/UI، توسعه کسب و کار، تولید چند رسانه ای، امور مالی، منابع انسانی و پشتیبانی فنی را در این سایت پیدا کنید.

هر هفته، 100+ شغل از راه دور با کیفیت جدید را در این پلت فرم پیدا خواهید کرد. می توانید جستجوی خود را بر اساس دسته بندی، زیرمجموعه، مهارت، حقوق، پاره وقت/تمام وقت و منطقه زمانی فیلتر کنید.

سایت Amazon Mechanical Turk

Amazon Mechanical Turk یا MTurk یک بازار جمع سپاری است که در آن می توانید مشاغل پاره وقت پیدا کنید. در اینجا، درخواست‌کنندگان یا کارفرمایان وظایف هوش انسانی (HIT) را پست می‌کنند که می‌توانید در ازای پرداخت تعیین‌شده توسط درخواست‌کنندگان، آن‌ها را تکمیل کنید.

این وظایف می تواند هر چیزی باشد، از جمله اعتبارسنجی داده ها، تعدیل محتوا، مشارکت در نظرسنجی، نوشتن توضیحات محصول و شناسایی یک شی خاص در یک تصویر یا ویدیو.

مشاغل راه دور را از خانه پیدا کنید

مشاغل از راه دور به شما این امکان را می دهند که به راحتی در خانه خود کار کنید و زمان بندی انعطاف پذیری را ارائه دهید. به سایت های ذکر شده در بالا بروید و به راحتی  یک موقعیت شغلی از راه دور برای  شغل مورد علاقه خود پیدا کنید.

برای تبدیل شدن به یک عضو تیم از راه دور کارآمد و سازنده، باید با شرکت در کلاس‌های آنلاین رایگان در مهارت‌های کار از راه دور نیز موفق باشید.

منبع : makeuseof

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Fatal error: Uncaught TypeError: Cannot access offset of type string on string in /home/aval/blog/wp-content/themes/topnevisan/elementor/widgets/single/reading-widget.php:252 Stack trace: #0 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/controls-stack.php(2297): Elementor_reading_box_Widget->render() #1 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php(614): Elementor\Controls_Stack->render_by_mode() #2 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php(755): Elementor\Widget_Base->render_content() #3 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Widget_Base->print_content() #4 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #5 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #6 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #7 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #8 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #9 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #10 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #11 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #12 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/core/base/document.php(1775): Elementor\Element_Base->print_element() #13 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(418): Elementor\Core\Base\Document->print_elements() #14 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/frontend.php(1165): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->print_elements_with_wrapper() #15 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/core/base/document.php(1219): Elementor\Frontend->get_builder_content() #16 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/library/documents/library-document.php(76): Elementor\Core\Base\Document->get_content() #17 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(158): Elementor\Modules\Library\Documents\Library_Document->get_content() #18 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(173): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->get_content() #19 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/single-base.php(93): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->print_content() #20 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/classes/locations-manager.php(364): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Single_Base->print_content() #21 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/classes/locations-manager.php(240): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\Locations_Manager->do_location() #22 [internal function]: ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\Locations_Manager->ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\{closure}() #23 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/page-templates/module.php(207): call_user_func() #24 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/page-templates/templates/header-footer.php(19): Elementor\Modules\PageTemplates\Module->print_content() #25 /home/aval/blog/wp-includes/template-loader.php(106): include('...') #26 /home/aval/blog/wp-blog-header.php(19): require_once('...') #27 /home/aval/blog/index.php(17): require('...') #28 {main} thrown in /home/aval/blog/wp-content/themes/topnevisan/elementor/widgets/single/reading-widget.php on line 252
وردپرس › خطا

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.