بهترین سایت های کاریابی

معرفی 7 تا از بهترین سایت های کاریابی

زمان مطالعه 8 دقیقه

زمانی که افراد از شغل خود استعفا می دهند، برای پیدا کردن شغل مناسب به سایت های کاریابی بزرگ سر می زنند و از بین آگهی های موجود در آن برخی از کارها را تیک می زنند. اگرچه این کار می تواند بسیار سودمند باشد اما در بسیاری از سایت های کاریابی بزرگ با تعداد زیادی از کارها مواجه هستید و در واقع پیدا کردن چیزی که می خواهید مثل پیدا کردن سوزن در انبار کاه خواهد بود. در این روش کاریابی هم مجبور به صرف وقت خیلی بیشتری برای پیدا کردن کار مورد علاقه خود خواهید بود و هم برای پیدا کردن چیزی که می خواهید باید سختی بیشتری متحمل شوید. در این مقاله به معرفی 7 تا از بهترین سایت های کاریابی می پردازیم.

7 تا از بهترین سایت های کاریابی خارجی

اخیراً برخی از سایت های کاریابی که در آنها موقعیت های کاری خاص و یا شغل هایی با اهداف فرهنگی را لیست می کنند، برای انتخاب شغل آینده شما، منابعی مفیدتر و کاربردی به شمار می آیند. 

برخی از این سایت ها شغل هایی را لیست می کنند که تاثیرات مثبت بسیاری را به همراه دارند، در حالی که برخی دیگر از شغل های ارائه شده بیشتر بر روی کارهایی با اهداف فرهنگی تمرکز دارند و از تنوع بسیاری برخوردار هستند. همچنین در بین این لیست ها مشاغلی را می توانید پیدا کنید که قادر خواهید بود به صورت ناشناس و از راه دور برای آنها کار کنید و مشاغلی نیز وجود دارند که شرکت آنها مایل است شما را به عنوان کارمند خود به کشوری دیگر منتقل کند. در ادامه این راهنما قصد داریم تا همه این سایت ها را مورد بررسی قرار دهیم تا شما بتوانید با استفاده از آنها شغل رویاهایتان را به دست آورید. سایت هایی که در ادامه می آوریم، شغل هایی را معرفی می کنند که می توانند برای خیلی از افراد جذاب باشد!

سایت Anon Friendly : Job Board برای کار با نام مستعار

بهترین سایت های کاریابی

بهترین سایت های کاریابی

AnonJobs یک سایت پر از فرصت های شغلی بسیاری است در آن می توانید برای حفاظت از حریم خصوصی و بر ملا نشدن اطلاعات و نام خود از یک نام مستعار استفاده نمایید. ممکن است به دلایل مختلفی بخواهید بدون فاش کردن نام واقعی خود کار کنید و به این صورت از حریم خصوصی و امنیت خود محافظت نمایید، به ویژه برای محافظت در برابر داکسینگ (Doxxing) آنلاین، این سایت می تواند یک انتخاب خوب به شمار بیاید. جدای آن ممکن است بخواهید بدون آن که کارفرمای فعلی شما بفهمد، یک کار نیمه وقت دیگر هم داشته باشید. همجنین برخی کارشناسان بر این باورند که کار با نام مستعار در پنج سال آینده عادی خواهد بود.

Anon Friendly یک سایت کاریابی برای موقعیت های شغلی است که می توانید بدون افشای هویت واقعی خود در آن کار کنید. بیشتر این مشاغل طبیعتاً از راه دور هستند، اما فیلدهای کاری ارائه شده در این سایت دارای تنوع بسیاری می باشند. مشاغل متنوعی از مهندسی گرفته تا جامعه شناسی در این سایت وجود دارد. همچنین رابط کاربری سایت بسیار ساده و معمولی است و بنابراین تعداد زیادی لیست در حال حاضر وجود ندارد. اما با این وجود شروع بسیار خوبی برای پیدا کردن شغل دلخواهتان خواهد بود.

سایت Sustainable Development Goal : مشاغلی را بیابید که تأثیر اجتماعی دارند

بهترین سایت های کاریابی

بهترین سایت های کاریابی

Sustainable Development Goals شامل مشاغل سازمان ‌هایی است که در تلاش برای ایجاد تأثیر اجتماعی و بهبود جهان هستند. یکی از توسعه دهندگان با نام Adriaan Bouman یی از افرادی بود که از کارهای تکراری خسته شده بود و همچنین نمی خواست تنها مشغول کاری باشد، او می خواست بر روی پروژه ها و مشاغلی کار کند که تاثیر معناداری بر سیاره یا بشریت بگذارد. این موضوع باعث ایجاد ایده برای اهداف توسعه پایدار (SDG) شد، سایتی که فهرست‌های شغلی سازمان‌ هایی که می ‌خواهند تأثیر اجتماعی بگذارند را به شما ارائه می دهد.

مشاغل این سایت به چندین دسته تقسیم می شوند که می توانید با استفاده از تنظیمات سایت آنها را فیلتر کنید، این فیلترها شامل مواردی مانند انرژی پاک، برابری جنسیتی، اقدامات اقلیمی، کاهش گرسنگی، کاهش فقر، آب پاک، صلح و عدالت، و بسیاری موارد دیگر می باشند. آنچه را که می خواهید انتخاب کنید و می توانید چند فیلتر را به جستجوی خود اضافه نمایید. برای مثال، می‌توانید فهرست سایت را طوری فیلتر کنید که فقط مشاغل دور کاری را به شما پیشنهاد کند یا برای مشاغلی که نیازمند حضور شما در محل هستند از فیلتر مخصوص استفاده کنید. استفاده از SDG ساده است و همچنین می توانید برای دریافت اعلان مشاغلی که در نظر دارید، در یک خبرنامه ثبت نام کنید.

سایت GoodJobs : مشاغل مهندسی برای بهتر کردن جهان

بهترین سایت های کاریابی

بهترین سایت های کاریابی

GoodJobs یک منبع شغلی برای مهندسانی است که علاقه‌مند هستند تا جهان را به جای بهتری تبدیل کنند. 

این سایت نیز همانند SDG، فهرست شغل‌های شرکت‌ هایی را ارائه می دهد که سعی در تغییر جهان و بهبود آن دارند. تفاوت اصلی این دو سایت در این است که GoodJobs فقط بر مشاغل مهندسی تمرکز دارد. استفاده از این سایت بسیار ساده است، شما می توانید تنها با گزینه فیلتر کردن لیست ها بر اساس مشاغل راه دور و غیره شغل هایی را مورد بررسی قرار دهید. 

سایت Remotewide : مشاغل از راه دور با حقوق یکسان بدون توجه به مکان

بهترین سایت های کاریابی

بهترین سایت های کاریابی

RemoteWide یک منبع مناسب برای پیدا کردن شغل های دورکاری است و امکان پرداخت مستقل را نیز فراهم کرده است. در مورد حقوق و دستمزد، بازار کار از راه دور به دو دسته تقسیم می شود. برخی از شرکت ها بر این باورند که حقوق و دستمزد فرد باید منعکس کننده هزینه زندگی آنها باشد که در مناطق یا کشورهای مختلف متفاوت است. برخی دیگر بر این باورند که افراد باید بر اساس خروجی آنها دستمزد دریافت کنند و محل زندگی آنها نباید تأثیری بر پاداش داشته باشد.

Remotewide شغل هایی را لیست می کند که کارفرمایان آنها از مورد دوم پیروی می کنند و به عبارتی دستمزد آنها برابر با کاری است که فرد انجام می دهد. تمام مشاغل موجود در سایت فقط برای کار از راه دور هستند و نحوه پرداخت آنها مستقل از مکان می باشد. توجه داشته باشید که ممکن است شرکت ها همچنان از شما بخواهند که در ایالات متحده یا اروپا مستقر باشید که دلیل آن هم معمولاً بیشتر برای ساختار سازمانی و پیامدهای مالیاتی است.

سایت Day Week 4 : برای هفته های کاری 4 روزه شغل پیدا کنید

بهترین سایت های کاریابی

بهترین سایت های کاریابی

4 Day Week که معنای آن 4 روز هفته است، یک سایت کاریابی می باشد که فرصت های کاری پاره وقت و یا هفته ای 4 روزه را لیست می کند. بسیاری از شرکت های قدیمی و جدید، در حال تغییر از هفته کاری 5 روزه سنتی به هفته کاری 4 روزه هستند. در این مدل کاری شما هنوز هم حدود 30 تا 36 ساعت در هفته کار می کنید، اما مدت زمانی که در این 4 روز کار می کنید افزایش داشته و به جای آن یک روز مرخصی اضافی خواهید داشت. 4 Day Week تنها مشاغل کاری 4 روزه در هفته را مدیریت می کند تا زمان شخصی بیشتری را در اختیار شما قرار دهد. مشاغل موجود در سایت به چهار دسته تقسیم بندی می شوند که شامل مهندسی، تجزیه و تحلیل داده، محصول و UX و بازاریابی دیجیتالی است. 

شما با افزودن آی پی مکان فعلی خود از جمله آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، اقیانوسیه، آسیا، آفریقا، اروپا و جستجوی نام ‌شغل های مورد نظر خود می ‌توانید مشاغل را فیلتر کنید. همچنین می ‌توانید بر اساس ساعات کار (بیش از 30 یا کمتر از 30) و اینکه آیا علاقه‌مند هستید که از راه دور کارکنید و یا در بعضی مواقع به صورت حضوری هم در سازمان حاضر شوید، لیست مشاغل را فیلتر نمایید. 

اگر نتوانستید چیزی را در این وب ‌سایت پیدا کنید که نیازهای شما را برآورده کند، همیشه می ‌توانید زمان‌ بندی ها را تغییر دهید تا شغل های جدیدی برای شما پیشنهاد شود. استفاده از شغل های پیشنهادی این سایت یک راه عالی برای مدیریت شغل خود در 4 روز هفته است. 

سایت Relocate.me : شغلی را بیابید که به شما کمک کند به یک کشور جدید نقل مکان کنید

بهترین سایت های کاریابی

بهترین سایت های کاریابی

Relocate.Me یک سایت کاریابی است و در آن مشاغلی پیشنهاد می شوند که به مجری ها برای نقل مکان به یک کشور جدید کمک می کنند. اگر می خواهید برای پیدا کردن کار و شغل مورد نظر خود به یک کشور دیگر بروید، در این سایت چندین شرکت و سازمان وجود دارد که قصد دارند تا برخی از هزینه های جا به جایی شما را بپردازد. Relocate.me لیست های شغلی را برای چنین فرصت های کاری در زمینه های مختلف فناوری نشان می دهد.

مشاغل ذکر شده عمدتاً برای توسعه دهندگان یا مهندسان هستند، اما گاهی اوقات فرصت هایی برای طراحی UX و سایر زمینه های مرتبط با فناوری پیدا خواهید کرد. می توانید لیست را بر اساس کشورها از جمله استرالیا، بلژیک، کرواسی، استونی، آلمان، ژاپن، اسپانیا، هلند، اتریش، کانادا، دانمارک، فنلاند، ایرلند، سنگاپور، سوئد، بریتانیا و ایالات متحده آمریکا فیلتر کنید. Relocate.me همچنین ابزارهای مفیدی مانند ماشین حساب پرداخت خالص را در اختیار کاربران قرار می دهد تا ببینید در برخی کشورها چه میزان حقوقی را می توانید انتظار داشته باشید. 

سایت EqualOpportunity.Work : مشاغلی با تنوع بسیار بالا را به شما پیشنهاد می کند

بهترین سایت های کاریابی

بهترین سایت های کاریابی

EqualOpportunity.Work مشاغلی را به شما پیشنهاد می کند که از تنوع بسیاری برخوردار هستند. در این سایت با شرکت های رو به رشدی مواجه خواهید شد که در پست های استخدامی خود خاطر نشان می کنند ممکن است مشاغل مربوطه در مکان های کاری مختلفی برگزار شده و به فرصت های برابر اعتقاد بسیاری دارند. اگر اینها پارامترهای اساسی در فرهنگ کاری مورد نظر شما هستند، EqualOpportunity.Work  تنها لیست این دسته از مشاغل را به شما پیشنهاد می دهد. 

در حال حاضر هر یک از لیست های سایت تقریباً 1000 شغل متنوع را ارائه می دهند که همه آنها از راه دور هستند، متأسفانه، راه ساده ای برای مرتب کردن یا فیلتر کردن کارها بر اساس دسته ها یا پارامترهای دیگر وجود ندارد. تنها گزینه شما این است که مشاغل مورد نظر و یا ویژگی های مد نظر خود را در قسمت جستجو وارد نمایید که با این کار لیستی از آخرین مشاغل پست شده به ترتیب زمانی دریافت خواهید کرد. 

با توجه به این که بررسی همه این سایت ها و مشاغل ارائه شده در آنها می تواند زمان بر باشد، سؤالی که برای خیلی از افراد پیش می آید این است که کدام یک از این سایت ها انتخاب بهتری برای من خواهد بود؟ نکته ای که در این جا باید در نظر بگیرید این است که بسیاری از شرکت ها، موقعیت های شغلی یکسان را در چندین سایت ارائه می کنند. بنابراین ممکن است برخی آگهی ها در سایت های مختلف تکرار شده باشند که نیازی به بررسی دوباره نخواهند داشت. 

منبع : makeuseof

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT