سایت های کاریابی خارجی

6 تا از بهترین وب سایت های کاریابی خارجی | استخدام آنلاین در سایت خارجی

زمان مطالعه 5 دقیقه

اگر به دنبال یک هم تیمی، یک فریلنسر یا شخصی که در دفتر شما کار کند هستید میتوانید از طریق اینترنت فرد مورد نظر را پیدا کنید. اما از کجا میتوان فردی را استخدام کرد؟ چگونه می توانید یک شخص بااستعداد را پیدا کنید؟ در این مقاله به معرفی 6 تا از بهترین وب سایت های کاریابی خارجی و استخدام آنلاین می پردازیم.

بهترین وب سایت های کاریابی خارجی

سایت LinkedIn

سایت های کاریابی خارجی

سایت های کاریابی خارجی

لینکدین اولین پلتفرم شبکه اجتماعی است که برای افراد حرفه ای طراحی شده است. بنابراین اگر به دنبال یک متخصص یا فردی با مهارت خاصی هستید، لینکدین یکی از اولین جاهایی است که باید به آن نگاه کنید. از آنجایی که لینکدین یک سایت رسمی است، پروفایل های افراد معمولاً شامل تحصیلات، سابقه کاری، صنعت و دستاوردها است. 

علاوه بر این از آنجایی که این یک شبکه حرفه‌ای است، می‌توانید ببینید که آیا آنها با افراد دیگری که می‌شناسید کار کرده‌اند یا متخصصان دیگر آنها را توصیه کرده اند یا خیر؟

برای استخدام میتوانید یک پست در لینکدین خود ارسال کنید. لینکدین راهنمای نحوه انجام این کار را ارائه داده است. پست کردن اطلاعیه های استخدام در لینکدین به افراد امکان می‌دهد بدانند که شما به دنبال چه فردی با چه مهارت هایی هستید و شما را راحت‌تر پیدا کنند.

سایت Upwork

سایت های کاریابی خارجی

سایت های کاریابی خارجی

Upwork حاصل ادغام دو تا از بزرگترین شرکت ها در صنعت فریلنسینگ آنلاین یعنی Elance و oDesk است. شما می توانید میلیون ها فرد با استعداد را در این پلتفرم پیدا کنید که تمایل دارند از راه دور برای شما کار کنند. معمولاً در این سایت پیمانکاران مستقلی را نیز خواهید یافت. اگر بتوانید با پیمانکاری که استخدام کرده اید رابطه برقرار کنید، ممکن است در نهایت بتوانید آنها را به عنوان بخشی از تیم خود به طور دائم استخدام کنید.

یکی از بهترین ویژگی های Upwork امنیتی است که ارائه می دهد. این سایت تضمین می‌کند که درفرایند پرداخت کلاهبرداری صورت نمیگیرید.

سایت Fiverr

این وب سایت یکی از بزرگترین رقبای Upwork است. مزیت Fiverr در تمرکز آن بر تیم ها است. در Upwork به طور کلی بر کارآفرینان شخصی تمرکز دارد، Fiverr راه حل هایی را برای آژانس ها، استارتاپ ها، NGO ها و SMEs ارائه می دهد.

این وب سایت یک صفحه تجاری برای یافتن پروژه ها و افرادی که استخدام کرده اید را ارائه داده است. حتی می توانید تیم خود را در اینجا اضافه کنید، تا آنها نیز بتوانند با فریلنسری که استخدام کرده اید ارتباط برقرار کنند. Fiverr ابزارهای دیگری نیز ارائه داده است که به شما کمک می کند بهترین استفاده را از این پلتفرم داشته باشید.

اگر به دنبال استخدام یک فرد حرفه ای هستید، می توانید هزاران فریلنسر در Fiverr را پیدا کنید. همچنین می توانید درخواست استخدام پست کنید.

سایت Indeed

سایت های کاریابی خارجی

سایت های کاریابی خارجی

این وب سایت یکی از بزرگترین پلتفرم های استخدام و کاریابی است و بیش از 250 میلیون بازدید کننده در ماه دارد. ویژگی که این وب سایت را بسیار محبوب می کند این است که ایجاد یک حساب کاربری و ارسال یک فرصت شغلی رایگان است. همچنین دارای چندین ابزار است که به شما امکان می دهد بهترین شخص را برای استخدام انتخاب کنید.

این ابزارها شامل ارزیابی و بررسی سوالات، مشاهده و مرتب سازی درخواست ها، برقراری ارتباط با متقاضیان و زمان بندی مصاحبه می باشد. با این ابزار به راحتی میتوانید درخواست ها و مصاحبه ها را سازماندهی کنید، در وقت خود صرفه جویی کنید و به راحتی شخص مناسب را برای استخدام پیدا کنید.

حتی می توانید از پست های حمایت شده استفاده کنید. با این کار وقتی متقاضیان با شرایط شما مطابقت دارند، فرصت شغلی شما در بالای نتایج قرار می گیرد. طبق گفته این شرکت، بیش از چهار برابر احتمال دارد که کارمند مناسب را با پست های اسپانسر شده پیدا کنید. شما می توانید هزینه را با توجه به بودجه انتخابی خود محدود کنید، و فقط زمانی پرداخت می کنید که افراد از آگهی استخدام شما بازدید کنند.

سایت Facebook

سایت های کاریابی خارجی

سایت های کاریابی خارجی

فیس بوک بزرگترین رسانه اجتماعی جهان است و بیش از یک میلیارد عضو دارد. شما می توانید انواع فرصت های شغلی و افراد را در این پلتفرم پیدا کنید. اگر به دنبال شخصی با مهارت خاصی هستید، می‌توانید به گروه‌های فیسبوک بپیوندید. برای استخدام افراد باید در این پلتفرم فعالیت داشته باشید.

ابتدا باید در مورد گروهی که در آن عضو شده اید، بررسی های لازم را انجام دهید. باید از موجه بودن افرادی که به گروه ملحق می شوند تا با دیگر متخصصان ارتباط برقرار کنند اطمینان حاصل کنید. هنگامی که فرصت شغلی خود را در گروه فیس بوک ارسال کردید و افراد شروع به ارسال درخواست کردند، باید دور دوم بررسی و تحقیق را انجام دهید.

آیا متقاضیان شما واقعاً همان اشخاصی هستند که ادعا می کنند؟ آیا آنها برای موقعیتی که تبلیغ کردید واجد شرایط هستند؟ هنگام استخدام افراد باید مراقب باشید و عجولانه تصمیم نگیرید تا در آینده دچار مشکل نشوید.

سایت Craigslist

سایت های کاریابی خارجی

سایت های کاریابی خارجی

قبل از دسترسی گسترده به اینترنت افراد فرصت های شغلی را در آگهی های روزنامه ارسال می کردند. این روزها افراد کمتری روزنامه های چاپی می خرند و روزنامه های آنلاین معمولاً بخش های طبقه بندی شده ندارند. وب سایت Craigslist تبلیغات و فرصت های شغلی را بخش بندی کرده است.

شما می‌توانید فرصت‌های شغلی را در این وب‌سایت پست کنید. حتی می‌توانید صفحات محلی Craigslist را انتخاب کنید، بنابراین افرادی که آگهی شما را مشاهده معمولا بومی شما هستند. اگر به دنبال فردی جوان و تازه کار برای استخدام هستید، Craigslist مکان خوبی برای شروع است.

زمانی که فردی را از Craigslist استخدام می کنید، همیشه باید بررسی های لازم را انجام دهید. این وب سایت هیچ گونه بررسی پیشینه ای انجام نمی دهد و مشخصات متقاضی را نشان نمی دهد. به همین دلیل این شما هستید که باید مطمئن شوید فردی که استخدام می کنید برای شرکت شما مناسب است.

فرد مناسب را استخدام کنید

یافتن فرد مناسب برای هر کسب و کاری ضروری است. بنابراین اگر می‌خواهید شرکتتان پیشرفت کند، باید همیشه بهترین فرد را برای استخدام انتخاب کنید. اگر هنگام اعلام فرصت شغلی دسترسی گسترده ای نداشته باشید، ممکن است افراد با استعداد زیادی را از دست بدهید. به همین دلیل است که باید از اینترنت برای یافتن متقاضی مناسب استفاده کنید.

منبع : makeuseof

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT