افزایش فروش در Fiverr

معرفی هفت راه برای افزایش فروش در Fiverr

زمان مطالعه 5 دقیقه

Fiverr یک پلتفرم عالی برای ارتباط فریلنسرها با مشتریان است. اما به دلیل افزایش تعداد فریلنسرها در Fiverr این بازار بسیار رقابتی شده است. بنابراین فروشندگان باید یک مزیت رقابتی برای خود ایجاد کنند و خود را از سایر افراد متمایز کنند تا مشتریان بیشتری را به دست آورند. در این مقاله نکاتی را برای کمک به افزایش فروش در Fiverr و جذب مشتری توضیح میدهیم. با ما همراه باشید.

افزایش فروش در Fiverr

افزایش فروش در Fiverr

افزایش فروش در Fiverr

مشتریان تنها در صورتی می توانند گیگ و تبلیغ محصولات شما را پیدا کنند که در صفحه سرویسی که سرچ میکنند قرار گیرد. gig تبلیغی است که می‌توانید از آن برای نمایش خدمات خود به خریداران استفاده کنید. بنابراین بهینه سازی گیگ باید اولویت اصلی شما باشد و با سئو داخلی یا On page seo آن را به درستی بهینه کنید.

در ابتدا باید برای عنوان گیگ از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید. Fiverr از همان کلمه کلیدی در URL گیگ شما استفاده می کند، بنابراین کلمه کلیدی اصلی خود را در آنجا قرار دهید. در مرحله بعدی فیلدهای بخش metadata را تنظیم کنید.

در قسمت search tag تگ های مرتبط را به گیگ خود اضافه کنید. تگ ها باید شامل کلمه کلیدی اصلی برای سرویسی که میخواهید بفروشید باشد.

قرار دادن کلمات کلیدی مرتبط در توضیحات کمک زیادی برای تبلیغ محصول شما می کند، اما زیاده روی نکنید. در این بخش میتوانید توضیحاتی در مورد تخصص، تجربه و آنچه که ارائه می‌دهید و اینکه چرا مشتریان باید شما انتخاب کنند اضافه کنید.

افزودن اطلاعات مربوط به سرویسی که ارائه میدهید به سؤالات متداول، استفاده از تصاویر و ویدیوهای جذاب و قرار دادن لینک نمونه کار ها از جمله کارهایی است که میتوانید برای بهینه‌سازی گیگ ها استفاده کنید.

همیشه در دسترس باشید و به موقع پاسخ دهید

افزایش فروش در Fiverr

افزایش فروش در Fiverr

بدیهی است که مشتریان تعامل با فروشندگان آنلاین را به فروشندگان آفلاین ترجیح می دهند. بنابراین تا حد امکان آنلاین و در دسترس باشید. برنامه Fiverr برای موبایل دانلود کنید، به حساب خود وارد شوید و همیشه ارتباط خود را با مشتریان حفظ کنید.

Fiverr میانگین زمان پاسخگویی شما را در گیگ نشان می‌دهد، بنابراین خریداران می‌توانند ببینند که معمولاً با چه سرعتی پاسخ می‌دهید. هر چه این زمان پاسخ گویی کمتر باشد اعتبار شما در چشم خریداران بیشتر میشود. علاوه بر ایجاد اعتماد، می تواند یکی از مهم ترین عوامل رتبه بندی برای گیگ های شما نیز باشد. بنابراین پاسخگویی به موقع به خریداران را در اولویت قرار دهید.

گیگ های بیشتری ایجاد کنید

افزایش فروش در Fiverr

افزایش فروش در Fiverr

به جای ادغام همه سرویس ها در یک گیگ، یک گیگ جداگانه برای هر کدام ایجاد کنید. برای مثال اگر می‌خواهید خدمات تولید محتوا را ارائه دهید، باید برای انواع محتوایی که ارائه می‌دهید، گیگ های مجزا ایجاد کنید، مانند نوشتن راهنمای خرید، اسکریپت‌ها، توضیحات محصول و پست‌های وبلاگ.

این کار به مشتریان شما کمک می کند تا آنچه را که ارائه می دهید بهتر درک کنند و گیگ های شما بیشتر دیده شود و در نتایج جستجو قرار گیرد. همچنین از ارائه خدمات مشابه در چندین گیگ خودداری کنید، زیرا هم برای خریداران و هم برای Fiverr مناسب نخواهد بود.

پکیج های مختلف را ارائه دهید

افزایش فروش در Fiverr

افزایش فروش در Fiverr

Fiverr به فریلنسرها این امکان را می دهد که پکیج های مختلفی مانند طرح های پایه، استاندارد و پریمیوم را برای خدمات خود  ارائه دهند. شما می توانید خدمات بیشتر با هزینه بیشتر برای طرح های پریمیوم و خدمات کمتر با هزینه کمتر را برای طرح های پایه ارائه دهید.

 داشتن پکیج های مختلف به شما این امکان را می دهد که قیمت خدمات خود را بهتر کنترل کنید. همچنین به خریداران اطلاعاتی در مورد سرویسی که سفارش میدهند خواهد داد. این کار سردرگمی و اتلاف وقت را هم برای خریداران و هم برای فروشندگان از بین می برد و باعث افزایش بازده می شود. دادن گزینه های مختلف به خریداران برای ثبت سفارش از طریق پکیج های مختلف، فروش شما و نرخ تبدیل را افزایش می دهد.

یک ویدیو به نمایه خود اضافه کنید

افزایش فروش در Fiverr

افزایش فروش در Fiverr

با قرار دادن یک ویدیو در نمایه خود خدمات خود به صورت خلاقانه ای معرفی کنید. البته ممکن است رتبه گیگ شما را به میزان قابل توجهی بهبود ندهد، ولی نرخ تبدیل شما را افزایش خواهد داد. ویدیوها بیشتر از تصاویر انگیجمنت ریت را افزایش می دهند، بنابراین افزودن آنها به گیگ ها میزان فروش را افزایش میدهد.

از ویدیو طولانی استفاده نکنید. علاوه بر این کیفیت صدا و تصویر نیز باید عالی باشد. دستورالعمل های Fiverr را در مورد افزودن ویدیو به گیگ و قوانین را بررسی کنید.

تحویل سریع و درخواست تغییر رایگان را ارائه دهید

همه دوست دارند کارشان در اسرع وقت انجام شود. اگر ماهیت کار اجازه می دهد، زمان تحویل را 24 ساعت یا کمتر کنید. با این کار می توانید تمامی سفارشات را جذب کرده و شانس حفظ خریدار را افزایش دهید. با این حال مطمئن شوید که می توانید محصول را در بازه زمانی تعیین شده تحویل دهید.

علاوه بر این همیشه درخواست تغییر و بازبینی رایگان را در پکیجی که ارائه میدهید قرار دهید. با این کار خریداران این اطمینان را دارند تا بعد از تحویل امکان درخواست بازنگری یا تغییر را داشته باشند و به احتمال زیاد سفارش را به سرعت ثبت می کنند. همچنین بر افزایش فروش، روشی هوشمندانه برای متمایز شدن از دیگر فروشندگان است.

تبلیغات در سایت و خارج از سایت

تبلیغ گیگ در سایر شبکه های اجتماعی به شما کمک می کند تا با خریداران آفلاین ارتباط برقرار کنید. همچنین می توانید گیگ های خود را در فیس بوک و اینستاگرام تبلیغ کنید تا به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید. البته ممکن است تأثیرات نامطلوبی بر رتبه بندی گیگ شما داشته باشد، زیرا تبلیغات خارجی نرخ تبدیل شما را به شدت کاهش می دهد. الگوریتم Fiverr ایمپرشن و کلیک های بدون تبدیل را به عنوان سیگنال های بد در نظر می گیرد. بنابراین از افراط در آن خودداری کنید.

افزایش فروش در Fiverr

افزایش فروش در Fiverr

Fiverr اخیراً به فروشندگان منتخب امکان تبلیغ در سایت را میدهد. اگر این گزینه را دارید، گیگ خود را تبلیغ کنید. این کار باعث افزایش فروش میشود. این ویژگی به خصوص برای فروشندگان جدید بسیار مناسب است. به فروشندگانی که رتبه های بالایی دارند و سفارشات ثابت را به صورت ارگانیک دریافت می کنند، توصیه میشود گیگ های خود را تبلیغ نکنند.

فروش خود را در Fiverr افزایش دهید

نکاتی که در این مقاله گفته شد به شما کمک می کند تا مشتریان و فروش خود را افزایش دهید. برخی از فاکتورهای رتبه بندی خارج از کنترل شما هستند، مانند داشتن نظرات بیشتر، داشتن نرخ تبدیل بالا یا داشتن نشان فروشنده خاص، بنابراین نباید از پلتفرم با نظرات و سفارشات جعلی سوء استفاده کنید. در عوض بر روی عواملی تمرکز کنید که می توانند فروش شما را در آینده افزایش دهند.

منبع : makeuseof

امتیاز 5/5 - از 5 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT