سایت Guru

معرفی کامل سایت Guru | نقد درآمد ارزی از سایت guru

زمان مطالعه 4 دقیقه

سایت Guru یک بازار بزرگ برای بسیاری از فریلسنرها و کارفرمایان بوده که هدف آن توسعه تجارت در فضای اینترنت است. مانند سایتهای آپورک و فریلنسر که در زمینه انجام پروژهای فریلسنری درحال فعالیت اند؛این وبسایت نیز در سال ۸۹۹۱ پایه گذاری شد که درمدت زمان کمی، رقبای بسیاری را پیدا کرد. در این مقاله با اول پرداخت همراه باشید.

سایت Guru

اگرهدفتان یک درآمد ایده آل است، سایت Guru میتواند برای شما یک فرصت درآمدزایی باشد. شرط لازم برای ثبت نام در سایت گورو داشتن ۱۸ سال تمام است. در زمان تکمیل مراحل حساب کاربری از افراد میخواهند بین گزینه کارفرما و فریلنسر یکی را انتخاب کنند که این به آن معناست که پنل کارفرما و پنل فریلنسر با هم متفاوت است. همانطور که در تصویر زیر مشخص می باشد سایت GURU در زمینه های زیر فعال می باشد:

سایت Guru

سایت Guru

نقد درآمد ارزی از سایت گرو

جهت نقد درآمد ارزی امکان واریز به حساب شخص ثالث از طریق پی پال فراهم می باشد در نظر داشته باشید اتصال حساب به اکانت شما بایستی توسط مجموعه انجام شود. در پلن های ارائه شده در سایت از طریق عضویت رایگان فقط ۱۰ درخواست در ماه میتواننید بفرستید. البته اگر یکی از پلن های زیر را انتخاب کنید شرایط فرق می کند. در نظر داشته باشید جهت پرداخت برای پلن های مذکور نیز می توانید از خدمات مجموعه در بخش خرید با پی پال استفاده نمایید.

۲۰ پیشنهاد : ۱۰ دلار

۴۰ پیشنهاد : ۲۰ دلار

۶۰ پیشنهاد : ۳۰ دلار

۱۲۵ پیشنهاد : ۵۰ دلار

۲۵۰ پیشنهاد : ۱۰۰ دلار

البته مزایای بیشتری هم به شما داده می شود مثل کارمزد کمتر، نمایش بیشتر پروفایل شما و قابلیت چت کردن با کارفرمایان که در گرفتن پروژه تاثیرگذاراست.
در واقع به صورت زیر نیز می توان میزان پیشنهادات و کارمزد را یکجا دید:

(رایگان)۱۲۰ پیشنهاد در سال و ۸.۹۵٪  کارمزد.

(بین ۱۱.۹۵ دلار تا ۸.۹۵ دلار در ماه) : ۶۰۰ پیشنهاد در سال و ۸.۹۵٪  کارمزد.

(بین.۲۱.۹۵ دلار تا ۱۵.۹۵ دلار) : ۶۰۰ پیشنهاد در سال و ۶.۹۵٪  کارمزد.

(بین.۳۳.۹۵ دلار تا ۲۴.۹۵ دلار) : ۶۰۰ پیشنهاد در سال و ۵.۹۵٪  کارمزد.

(بین.۴۹.۹۵ دلار تا ۳۹.۹۵ دلار) : ۶۰۰ پیشنهاد در سال و ۴.۹۵٪  کارمزد.

گرفتن پروژه در سایت گرو

برای کسب درآمد بیشتر انتخاب عکس پروفایل مناسب موجب میشود تا پروفایل شما بیشتر دیده شود. تمامی مهارتها و سوابق شغلیتان را به صورت کامل درج کنید تا افراد بیشتری به شمااعتماد کنند هرچه پروفایل شما کامل تر باشد امکان دریافت پیشنهاد پروژه های بهتر بیشتر می شود در نتیجه درآمد شما بالاتر می رود.
در نظر داشته باشید مشکلی در زمینه ثبت نام از طریق پاسپورت ایرانی وجود ندارد اما آی پی و آدرس شما نباید ایران باشید. درج رزومه کاری و میزان سابقه کاری نیز می توانید کمک ویژه ای به افزایش درآمد شما داشته باشد.

نحوه نرخ گذاری

گورو یک بازار آزاد است، هیچ نرخ مشخصی برای تعیین نرخ درآمد افراد وجود ندارد. دستمزد با توجه به پیشنهادها تعین میشود و مبلغی که کارفرما مایل به پرداخت آن است.درست است که مبلغ از پیش تعیین شده ولیکن بازهم شما می توانید با کارفرما جهتافزایش قیمت و درج پیشنهاد خود مذاکره کنیید البته موارد زیر هم ر روی رخ گذاری بی تاثیرنیست :

  • انجام پروژه براساس محاسبه تعداد ساعتهای کاری
  •  پرداخت های مکرر بر اساس پیشرفت پروژه
  • گرفتن کامل هزینه بعد از انجام کار

این سایت سیستم پرداخت امن را پشتیبانی می کند به این صورت که کارفرما را موظف به واریز حق الزحمه می کند.

همانطور که در تصویر زیر مشخص می باشد ۸۰۰/۰۰۰ کارفرما در این سایت عضو هستند که از سراسر جهان می باشند.

۱ میلیون فاکتور پرداخت شده در سایت وجود دارد که بدین معنی ست که ۱ میلیون پروژه با موفقیت انجام شده است و همچنین فریلنسرها تا به الان توانستنه اند از طریق این سایت ۲۵۰ میلیون دلار درآمد داشته باشند.

سایت Guru

سایت Guru

چرا سایت GURU 

اعتبار / credibility :
این سایت فریلنسر ها را تایید می کند و امتیاز هایی که در طی دوران کسب کرده اند را به کارفرمایان نشان می دهد تا بتوانند حرفه ای ترین را برای کار خود بیابند
امنیت / security :
این سایت امنیت پرداخت شما را تضمین می کند
حمایت کردن/ support تیم پشتیبانی این سایت به صورت 42 ساعته در 7 روز هفته فعال است
انعطاف پذیری/ flexibility :
شرایط پرداخت متعدد و قراردادهای منعطف از دیگر مزایای این سایت می باشد
مقدار/vlue :
کمترین هزینه برای حداکثر خدمات ارائه می شود.

زمانی که وارد اکانت خود در سایت مذکور می شوید در بخش profile stats می توانید تعداد نفراتی که پروفایل شما را دیده اند و پروژه های فعال خود را مشاهده نمایید در این قسمت مدت روز باقی مانده جهت تکمیل پروژه را نیز می توانید ببینید. در قسمت find work نیز براساس ویژگی هایی که در هنگام ثبت نام انتخاب کردید می توانید پروژه های کارفرمایان را ببینید. کافیست در سایت GURU ثبت نام کنید و پس از تکمیل پروفایل نسبت به دریافت و انجام پروژه ها اقدام نمایید زمانی که به درآمد رسیدید می توانید از طریق مجموعه اول پرداخت درآمد دلاری خود را به ریال تبدیل کنید.

نقد درآمد از سایت Guru 

امتیاز 3/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT