بهترین کیف پول سخت افزاری

بهترین کیف پول سخت افزاری | امن ترین کیف پول فیزیکی ارزهای دیجیتال

زمان مطالعه 6 دقیقه

ایمن نگه داشتن ارز دیجیتال یک کار پر اهمیت است و امن ترین گزینه کیف پول های سخت افزاری است. با وجود صدها گزینه مختلف برای ذخیره سازی رمزارز ها، دشوار است که بفهمید کدام کیف پول خاص برای شما مناسب است. اگر از طرفداران کیف پول های فیزیکی هستید، کیف پول سخت افزاری ممکن است گزینه خوبی باشد. اما عناصر زیادی در انتخاب بهترین کیف پول سخت افزاری وجود دارد و مهم است که قبل از خرید در مورد آنها بدانید.

بهترین کیف پول سخت افزاری

در این مقاله بهترین کیف پول های سخت افزاری ارز دیجیتال را که می‌توانید در حال حاضر خریداری کنید، آورده شده است.

  1. کیف پول Ledger Nano X

بهترین کیف پول سخت افزاری

بهترین کیف پول سخت افزاری

کیف پول Ledger Nano X دارای بالاترین سطح امنیتی است که Ledger تا به حال ارائه کرده است. با پشتیبانی از چند امضا و عبارت عبور، دارای سطح امنیت قابل توجهی است. علاوه بر این، کیف پول یک عبارت بازیابی، BOLOS سفارشی (یا سیستم عامل Blockchain Open Ledger) و نرم افزار ضد دستکاری را ارائه می دهد.

Nano X از طیف گسترده ای از ارز های دیجیتال پشتیبانی می کند و با طیف گسترده ای از دستگاه ها مانند رایانه های اپل و ویندوز از طریق پورت USB خود سازگار است. به طور کلی، یک کیف پول قابل اعتماد و همه کاره است که Ledger همچنان به توسعه آن ادامه می دهد.

توجه داشته باشید که Nano X تقریباً دو برابر S و همچنین چندین کیف پول دیجیتال دیگر برای شما هزینه خواهد داشت. بنابراین بهتر است قیمت آن را با سایر محصولات مقایسه کنید.

  1. کیف پول Ledger Nano S

بهترین کیف پول سخت افزاری

بهترین کیف پول سخت افزاری

مانند Nanao X،  Ledger Nano S دارای BOLOS، پشتیبانی از چند امضا و همچنین عبارت بازیابی است اما مقرون به صرفه تر است. همچنین برای دسترسی به کیف پول به یک پین 4 رقمی نیاز دارید و نیاز به فعال سازی دو دکمه آن برای خرید آلت ‌کوین، امکان هک آنلاین را غیرممکن می‌کند.

این کیف پول از لیست طولانی سکه های مختلف از جمله بیتکوین، اتر، EOS و Stellar پشتیبانی می کند. همچنین می‌توانید Nano S خود را با استفاده از درگاه USB آن به طیف وسیعی از دستگاه ها متصل کنید.

با این حال، S بر خلاف Nano X که از منبع باز استفاده می کند، از سیستم عامل متن بسته استفاده می کند. این بدان معناست که به طور کلی عدم شفافیت برای کاربران از نظر امنیت وجود دارد. علاوه بر این، Nano S ظرفیت اپلیکیشن مشابه X را ندارد، بنابراین ممکن است محدودیت های خسته‌ کننده ای در آنجا پیدا کنید.

  1. کیف پول TREZOR مدل T

بهترین کیف پول سخت افزاری

بهترین کیف پول سخت افزاری

کیف پول سخت افزاری مدل T TREZOR یکی دیگر از گزینه های قابل اعتماد و پیشرفته برای دارندگان رمزارز است. این کیف پول در سال 2018 به عنوان جانشین اولین کیف پول Trezor، T-One منتشر شد. مدل T با یک پین سفارشی، به‌روزرسانی های منظم در میان افزار آن (همچنین به عنوان هسته TREZOR شناخته می‌شود)، یک عبارت بازیابی، و یک پوشش درگاه USB ارائه می‌شود.

TREZOR Model T از تمام ارز های رایج از جمله بیتکوین، اتریوم و تتر پشتیبانی می کند. بسیار بادوام است، که برای هر دستگاه فیزیکی که ممکن است زیاد حمل کنید عالی است. کمی گران است، اما ویژگی های فراوان، قیمت آن را توجیح می‌کند.

با این حال، سایر کیف پول های موجود در بازار به همان اندازه قابل اعتماد هستند و قیمت پایین تری دارند، بنابراین اگر دستگاهی مقرون به صرفه تر می‌خواهید بهتر است گزینه دیگری پیدا کنید.

  1. کیف پول SecuX V20

بهترین کیف پول سخت افزاری

بهترین کیف پول سخت افزاری

SecuX V20 یک کیف پول قابل اعتماد با مجموعه ای از ویژگی های چشمگیر است. در مرحله اول، V20 با یک ساختار امنیتی CC EAL 5+ ارائه می شود که امکان ذخیره ایمن پین و کلیدهای خصوصی شما را فراهم می کند. علاوه بر این، V20 پشتیبانی از بلوتوث ارائه می دهد.

مانند کیف پول مدل T TREZOR، نمای بیرونی V20 نیز بر امنیت متمرکز شده است و دارای مهر و موم درگاه USB است. همچنین از طیف گسترده ای از ارز های دیجیتال (بیش از هزاران!) پشتیبانی می‌کند، که آن را به یک کیف پول همه کاره با اقدامات امنیتی قابل اعتماد تبدیل می‌کند.

  1. کیف پول Ellipal Titan

بهترین کیف پول سخت افزاری

بهترین کیف پول سخت افزاری

کیف پول Titan Ellipal دارای ظاهری مشابه با تلفن هوشمند است، با صفحه نمایش لمسی و دوربین داخلی برای اسکن کد QR. ذکر این نکته مهم است که Titan هیچ درگاه اتصال سیمی یا پشتیبانی از بلوتوث/Wi-Fi ندارد و برای انتقال داده کاملاً به اسکن QR متکی است.

عدم پشتیبانی کامل از اتصال سیمی، از هک کردن کیف پول شما از راه دور توسط مجرمان سایبری جلوگیری می کند، که یک مزیت عالی است. علاوه بر این، بدنه بیرونی ضد دستکاری آن به محض اینکه دستگاه هر نوع تلاشی برای نفوذ به داخل دستگاه تشخیص دهد، به طور خودکار تمام کلید ها را پاک می‌کند. Ellipal Titan همچنین از بیتکوین، بایننس کوین و لایت کوین پشتیبانی می کند.

  1. کیف پول Prokey Optimum

بهترین کیف پول سخت افزاری

بهترین کیف پول سخت افزاری

کیف پول Optimum Prokey دارای برخی ویژگی های امنیتی قوی است، از جمله پشتیبانی از احراز هویت متقابل، پین دسترسی سفارشی، میان افزار منبع باز و عبارت بازیابی. همچنین در مقایسه با سایر کیف پول های سخت افزاری بسیار کوچک است و برای حمل از این لحاظ عالی است.

علاوه بر این، Prokey Optimum احراز هویت دو مرحله ای FIDO را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد از کیف پول خود از طریق مرورگر وب به طور ایمن استفاده کنید. Optimum همچنین از بیش از 1200 ارز دیجیتال مختلف پشتیبانی می کند، بنابراین احتمال کمی وجود دارد که نتوانید رمزارز خاص خود را در این کیف پول ذخیره کنید. می‌توانید Optimum را از طریق درگاه اتصال USB به دستگاه ‌های macOS، Windows و Linux خود متصل کنید.

بهترین بخش این است که Optimum بسیار مقرون به صرفه است‌. شما می توانید آن را با حدود 70 دلار خریداری کنید، که نصف قیمت بسیاری از کیف پول های سخت افزاری دیگر است.

  1. کیف پول CoinKite COLDCARD

بهترین کیف پول سخت افزاری

بهترین کیف پول سخت افزاری

کیف پول رمزنگاری COLDCARD CoinKite ممکن است کمی ساده به نظر برسد. با این حال، ویژگی های امنیتی عالی، از جمله پشتیبانی Secure Element و تراکنش های آفلاین (که از خطر هک از راه دور و آنلاین جلوگیری می کند) ارائه می دهد. همچنین دارای یک ویژگی پشتیبان گیری رمزگذاری شده، پین دسترسی سفارشی شده و یک ویژگی شمارش معکوس ورود به سیستم است که از کاربران می خواهد پس از وارد کردن نادرست پین خود، برای یک دوره خاص منتظر بمانند تا دوباره آن را وارد کنند.

اما این کیف پول یک ایراد بزرگ دارد. COLDCARD فقط از بیتکوین پشتیبانی می کند. این مسئله بسیار ناامید کننده است، زیرا اکثر کیف پول های دیگر از صدها یا هزاران سکه مختلف پشتیبانی می کنند. بنابراین، اگر شما یک مالک وفادار بیتکوین هستید، COLDCARD یک گزینه عالی است، اما اگر صاحب چندین ارز دیجیتال مختلف هستید، بهتر است به گزینه دیگری نگاه کنید.

  1. کیف پول Keystone Ultimate

بهترین کیف پول سخت افزاری

بهترین کیف پول سخت افزاری

کیف پول Keystone Ultimate مانند Ellipal Titan فقط امکان انتقال داده از طریق اسکن QR را فراهم می کند. این مسئله می تواند یک عامل محدود کننده در نظر گرفته شود، اما از انجام هر گونه هک یا نقض از راه دور جلوگیری می کند. در صورت تمایل می توانید با استفاده از برنامه Ultimate به دستگاه های iOS یا Android متصل شوید.

سیستم عامل کیف پول Ultimate منبع باز است که برای شفافیت و حسابرسی مستقل توسط کاربر عالی است. همچنین می توانید با Ultimate یک کیف پول مخفی ایجاد کنید و با قفل اثر انگشت آن یک لایه امنیتی اضافی اضافه کنید. از سکه های مختلف از جمله بیتکوین، اتریوم، لایت کوین و پولکادوت را پشتیبانی می کند.

اما، با وجود چنین ویژگی های عالی، قیمتی آن چندان مناسب نیست. Keystone Ultimate بسیار گران است و حدوداً 500 دلار به فروش می رسد. با توجه به قیمت های بسیار پایین تر کیف پول های سخت افزاری دیگر این قیمت مناسب به نظر نمی‌رسد. اما همچنان یک کیف پول فوق العاده قابل اعتماد با امنیت بالا است.

کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال ایمن ترین گزینه است

کیف پول های نرم افزاری به هیچ وجه به راحتی هک نمی شوند، با این حال آنها سطح امنیت کیف پول های سخت افزاری را ارائه نمی دهند. با تراکنش های آفلاین، مهر و موم های ضد دستکاری و انتقال داده های ایمن، شکی نیست که کیف پول سخت افزاری وجوه شما را ایمن تر نگه می‌دارد.

منبع : makeuseof

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT