استفاده از فایور (Fiverr) درآمد دلاری

استفاده از فایور (Fiverr) | هر آنچه باید در مورد این سایت فریلنسری دانست

زمان مطالعه 4 دقیقه

شاید شما نیز مانند بسیاری از برنامه نویسان و فریلنسرها از علم و دانش کافی در زمینه رشته خود برخوردار باشید اما بستر مناسبی برای ارایه استعداد خود را نداشته باشید. قابل ذکر است که سایت‌ها و کمپانی‌های فراوانی جهت به نمایش قرار دادن دستاورد‌های شما وجود دارد که در این مقاله و مقالات آتی با آن ها آشنا خواهید شد. در این مقاله استفاده از فایور (Fiverr) آشنا خواهید شد که چگونه نیاز خود را تامین کنید.

نقد درآمد ارزی

اگر قصد کسب درآمد ارزی از سایت فایور (Fiverr) را دارید، مقاله «آموزش ثبت نام در Fiverr جهت کسب درآمد ارزی» را مطالعه فرمایید. اما گاهی اوقات سایت Fiverr می‌توانید نیاز شما را رفع نماید. به عنوان مثال برای اپلای دانشگاه خارج کشور نیاز به Cover letter حرفه‌ای دارید، که سایت فایور مشکل شما را از طریق افراد حرفه‌ای فعال در این سایت رفع می‌کند. در این مقاله در زمینه استفاده از فایور (Fiverr) صحبت خواهیم کرد.

Fiverr چیست؟

استفاده از فایور (Fiverr) درآمد ارزی

Fiverr یک بازار آنلاین برای فریلنسرها و افراد دورکاری است. این وب سایت در سال ۲۰۱۰ میلادی برپایه شرکتی در تل آویو شروع به کار کرد که بعدا دفترش به آمریکا انتقال یافت. این سرویس زمینه‌ای را برای افراد دورکار ارائه می دهد که بر بستر آن می‌تواند پیشنهادهای خود را به مشتریان در سراسر جهان ارسال کند. در واقع شما می‌توانید هر آن چه را که در هر زمینه‌ای نیاز دارید را پیدا کنید. 

تاریخچه Fiverr

فایور در تاریخ دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۸۸ (۱ فوریه ۲۰۱۰ میلادی) توسط شای وینینگر و میچا کائوفمن تأسیس شد. هدف وینینگراز راه اندازی این وب سایت این بود که سامانه‌ای فراهم کند که در آن اغلب خدماتی که قابلیت انجام شدن به روش دورکاری و برون سپاری را دارند ارائه شود.

زمینه فعالیت Fiverr

خدمات ارائه شده در سایت شامل نوشتن و ترجمه و طراحی گرافیک و ویرایش ویدئو و نویسندگی و مواردی در زمینه برنامه نویسی است.

حق عضویت در Fiverr

تعرفه حق پرداخت خدمات وبسایت فایور از پنج دلار شروع می‌شود و می‌تواند تا هزاران دلار برای «گیگ»‌های بزرگ بالا رود. به هر خدمت پیشنهاد شده در وبسایت فایور «Gig» گفته می‌شود.

آموزش استفاده از فایور (Fiverr)

پس از ورود به سایت Fiverr.com شما با صفحه‌ای ساده روبه‌رو خواهید شد. در قسمت SEARCH شما می‌توانید هر موردی را که مد نظر دارید جستجو نمایید.

با کلیک بر روی گزینه JOIN شما به راحتی می‌توانید صاحب یک اکانت در سایت شوید. پس از ورود به اکانت خود صفحه زیر نمایش داده می‌شود.

استفاده از فایور (Fiverr) آموزش

با حرکت موس خود بر روی فهرست خدمات که در ردیف نخست سایت قرار گرفته است می‌توانید موارد ارایه شده را مشاهده نمایید. فرض کنید می‌خواهید برای اپلای دانشگاه خود یک Cover letter حرفه‌ای تهیه کنید. در بخش Writing and translation روی گزینه Cover letter کلیک کنید.

استفاده از فایور (Fiverr) خرید

در این مرحله اشخاص و فریلنسری‌هایی که در زمینه Cover letter فعالیت می‌کنند را به همراه قیمت پایه کاری، و دیدگاه دیگر مشتریان و تعداد فعالیت‌ها را مشاهده خواهید کرد.

استفاده از فایور (Fiverr) کار در

پس از کلیک روی پروفایل فریلنسر، اطلاعات کاملتر مربوط به Gig را مشاهده می‌کنید. شما همچنین برای هر Gig یک جدول با سه پلن قیمتی به همراه خدماتش را مشاهده می‌کنید. اگر هم ابهاماتی برای شما وجود دارد، می‌توانید سوال خود را مستقیما از طریق Contact seller از فریلنسر بپرسید، مانند تصویر زیر:

استفاده از فایور (Fiverr) نقد

درگاه های موجود در سایت Fiverr

پس اتمام انتخاب پکیج (پلن مد نظر) با کلیک بر روی گزینه CONTINUE شما وارد صفحه خواهید شد که می‌توانید پرداخت را انجام دهید.

سایت Fiverr دارای درگاه‌های پرداخت پی پال، ویزا کارت و مستر کارت و سایر درگاه‌ها می‌باشد. به سایت اول پرداخت مراجعه کنید و درخواست پرداخت با پی پال را دهید. در کمترین زمان ممکن، پرداخت شما به پی پال انجام می‌گیرد.

خدمات خرید با پی پال

اگر شما مطابق تصویر زیر روی گزینه Switch to selling کلیک کنید، پنل شما به محیط فریلنسری تبدیل خواهد شد تا کسب درآمد کنید (به شرط آنکه قبلا ثبت نام به عنوان یک فریلنسر در Fiverr را انجام داده باشید). برای استفاده از فایور (Fiverr) به عنوان یک فریلنسر، می‌توانید از خدمات نقد کردن درآمدهای ارزی مجموعه اول پرداخت برای تبدیل دستمزدهای خود به ریال استفاده نمایید.

خدمات نقد کردن درآمد های ارزی

 

امتیاز 5/5 - از 23 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. عبدالباسط گفت:

    آیا از طریق بیت کاین میشود پول خود را دریافت کنیم

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT