12 معرفی بهترین سایت‌ ها برای یافتن مشاغل Gig در سال 2021

معرفی بهترین سایت‌ ها برای یافتن مشاغل Gig در سال 2021

زمان مطالعه 12 دقیقه

تخمین زده می‌شود که تا سال ۲۰۲۳، ۵۲٪ از نیروی کار ایالات متحده را کارکنان مستقل یا به اصطلاح مشاغل آزاد تشکیل خواهد داد. مشاغل Gig کار‌هایی هستند که افراد برای کسب درآمد بیش‌تر و اضافی برای پرداخت بدهی یا قسط به عنوان شغل دوم و پاره وقت انجام می‌دهند. مشاغل برتر  را در پی جو مشاهده نمایید. ما نزدیک به دوازده سایت ارائه دهنده مشاغل Gig و شغل‌های آزاد را بررسی کردیم و بهترین‌ها را بر اساس شهرت، تمرکز شغلی، سهولت استفاده و درآمد انتخاب کردیم. در این لیست بهترین‌ها را معرفی می‌کنیم، جای دیگر نیاز نیست بروید!

مشاغل Gig چیست؟

1 معرفی بهترین سایت‌ ها برای یافتن مشاغل Gig در سال 2021

مشاغل Gig پروژه‌های کوچکی هستند که افراد با مقادیر کمی پول و با صرف فقط چند ساعت کار آن‌ها را به اتمام می‌رسانند. مشاغل Gig می‌توانند در کار‌های ساده مانند مونتاژ مبل IKEA یا به پیچیدگی طراحی آرم‌ها و مدیریت پروژه‌های تجاری مشغول باشند.

برخی از افراد برای پر کردن وقت اضافی و افزایش درآمد، بعد از شغل اصلی خود به صورت پاره وقت به مشاغل Gig مشغول می‌شوند.

بعضی افراد هم برای تغییر شغل ابتدا به صورت پاره وقت در این مشاغل مشغول می‌شوند تا آمادگی و تجربه کسب کنند.

بهترین سایت‌ ها برای یافتن مشاغل Gig در سال 2021

  • Upwork: به طور کلی بهترین وبسایت
  • Freelancer: رتبه دوم، یکی از بهترین‌ها
  • Guru: بهترین انتخاب برای کارمندان با تجربه Gig
  • TaskRabbit: از بهترین‌ها سایت خدمات دورکاری
  • Toptal: بهترین برای متخصصان فناوری اطلاعات
  • FlexJobs: بهترین برای مشاغل از راه دور و فریلنسری
  • Fiverr: بهترین برای نشان دادن خلاقیت‌ها
  • LinkedIn ProFinder: بهترین برای شبکه سازی

Upwork.com

2 معرفی بهترین سایت‌ ها برای یافتن مشاغل Gig در سال 2021

در نتیجه ادغام Elance (در سال ۱۹۹۹ تاسیس شده) و oDesk (تاسیس شده در سال ۲۰۰۳) Upwork.com به وجود آمد. یکی از بزرگ‌ترین سیستم عامل‌های مشاغل آزاد است که بیش از پنج میلیون کسب و کار از جمله مایکروسافت، Airbnb و Automattic به آن اعتماد دارند و با آن همکاری می‌کنند. ما آن را به عنوان بهترین گزینه از همه لحاظ انتخاب کردیم زیرا تنوع کاری در آن بسیار است و شرایط مناسب برای باتجربه‌ها دارد.

Upwork به فریلنسر‌ها کمک می‌کند تا در زمینه‌های مختلف شغلی از جمله طراحی، کامپیوتر، حسابداری، بازاریابی، تایپ و… کار‌های کوتاه مدت و بلند مدت پیدا کنند. فریلنسر‌ها با ایجاد یک پروفایل رایگان شروع می‌کنند، در این مرحله می‌توانند رزومه کاری خود را ارسال کنند، نمونه کارها را بسازند و کار بگیرند.

با جستجوی مجهز به هوش مصنوعی Upwork، می‌توانید با توجه به مهارت‌هایی که دارید از میان ۱۰‌ها هزار فرصت شغلی کار پیدا کنید. انجام دهندگان متخصص می‌توانند قبل از ارسال پیشنهاد جزئیات پروژه مشتری را بررسی کنند. آگهی دهنده‌ها هم می‌توانند قبل از انتخاب انجام دهنده، رزومه، امتیاز و رتبه او را مشاهده کنند. مشتریان و فریلنسر‌ها همچنین می‌توانند از طریق چت Upwork به سوال بکنند و پاسخ دهند و درباره نرخ‌ها و جزئیات مذاکره کنند.

همه جنبه‌های قرارداد از طریق وب سایت Upwork مدیریت می‌شوند، از جمله مدیریت زمان، صورت حساب‌ها، به اشتراک گذاری فایل و پیام رسانی. فریلنسر‌ها همچنین می‌توانند نحوه پرداخت، مانند پرداخت مستقیم، Paypal و یا سایر روش‌ها پرداخت کنند.

اگرچه ایجاد نمایه در Upwork رایگان است، اما این پلتفرم درصدی از درآمد یک فریلنسر را براساس درآمد او دریافت می‌کند.

  • ۲۰٪ برای ۵۰۰ دلار اول
  • ۱۰٪ برای کل صورت حساب ها برای مبالغ بین ۵۰۰/۰۱ تا ۱۰،۰۰۰ دلار
  • ۵٪ از کل صورت حساب برای مبالغ بیش از ۱۰،۰۰۰ دلار دریافت می‌شود.

نایب قهرمان لیست ما! وبسایت Freelancer

3 معرفی بهترین سایت‌ ها برای یافتن مشاغل Gig در سال 2021

Freelancer.com در سال ۲۰۰۸ تاسیس شده است و بزرگ‌ترین بازار برای یافتن کار یا انجام دادن کار در جهان است که بیش از ۴۵ میلیون کارفرما و مستقل در بیش از ۲۰۰ کشور را به هم متصل می‌کند. ما آن را به عنوان نایب قهرمان انتخاب کردیم. اگرچه دامنه وسیع‌تری دارد و دستیابی به آن نسبت به Upwork کمی آسان‌تر است، اما صاحب کاران تمایل کمتری برای پرداخت دارند.

فریلنسر به جای تمرکز بر صنایع خاص، از تمامی مشاغل پروژه دارد. دسته بندی پروژه‌ها شامل وب سایت‌ها، فناوری اطلاعات و نرم افزار، طراحی، معماری، فروش و بازاریابی، تجارت، حسابداری، منابع انسانی و حقوقی، نویسندگی تایپ و موارد دیگر وجود دارند. حتی به کاربران امکان می‌دهد تا در مشاغل محلی از جمله تدریس، سخنرانی، عکاسی درخواست کارگر بدهند، و یا کار پیدا کنند.

مانند Upwork، در Freelancer هم عضویت رایگان است. کاربران با ایجاد نمایه‌ای شروع به کار می‌کنند که مهارت‌ها و تجربه آن‌ها را نشان می‌دهد و سپس هزینه‌های کار را تعیین می‌کنند. به محض راه اندازی، فریلنسر‌ها می‌توانند با استفاده از تعدادی فیلتر قابل تنظیم، به جستجو میان مشاغل بپردازند، رتبه بندی و سابقه مشتری را بررسی کنند و پیشنهاد خود را برای انجام پروژه ارسال کنند. سرانجام، فریلنسر‌ها می‌توانند از طریق سیستم عامل و همچنین با گذر زمان، پیگیری فاکتورها و دریافت هزینه از طریق Freelancer’s Milestone Payments با مشتریان ارتباط برقرار کنند.

یکی از تفاوت‌های اصلی بین Freelancer و Upwork این است که هر کسی می‌تواند یک حساب Freelancer باز کند، اما برای ایجاد حساب کاربری در Upwork باید تأیید شوید. روند تأیید Upwork باعث کاهش رقابت می‌شود و یافتن کار با کیفیت را آسان‌تر از Freelancer می‌کند. در نتیجه، Freelancer برای فریلنسر‌های بی‌تجربه که به دنبال بدست آوردن مشاغل ساده و کم درآمد برای کسب تجربه یا کارهای ساعتی کوتاه مدت با حقوق پایین هستند، بهتر است.

اگرچه ایجاد نمایه در فریلنسر رایگان است، اما این پلتفرم درصدی از درآمد هر فریلنسر را بر اساس میزان درآمد دریافت می‌کند:

  • پروژه‌های با قیمت ثابت: ۱۰٪ هزینه یا ۵ دلار، هر کدام که بیش‌تر باشد
  • پروژه‌های ساعتی: ۱۰٪ کل پول
  • خدمات: ۲۰٪ کل هزینه
  • حساب بیکار برای شش ماه یا بیش‌تر: ۱۰ دلار در ماه
  • ارجاع کار توسط کارفرما هزینه‌ای ندارد.

بهترین برای کارکنان با تجربه مشاغل گیگ: Guru

یافتن مشاغل Gig سایت Grur

 

Guru.com که در اصل Emoonlighter نام داشت، در سال ۲۰۰۰ تاسیس شد تا مشاغل را به فریلنسر‌های مستعد و جویای کار در زمینه فناوری اطلاعات، طراحی، مدیریت و امور دفتری و مشاوره بازرگانی متصل کند. امروز دارای ۸۰۰۰۰۰ کارفرما در سراسر جهان، ۲۵۰ میلیون دلار پرداختی به فریلنسر‌ها و ۹۹٪ رضایت مشتری است. ما این وبسایت را به عنوان بهترین گزینه برای کارکنان با تجربه انتخاب کرده‌ایم زیرا بیش‌تر از افراد بی‌تجربه، متخصصان را هدف قرار می‌دهد. عضویت در وبسایت به عنوان یک متخصص هزینه جداگانه دارد البته خوبی‌های خودش را هم دارد.

Guru بر به کار گیری متخصصان با استعداد برای انجام پروژه‌هایی در هشت دسته مختلف: برنامه نویسی، تایپ و ترجمه، طراحی و هنر، مدیریت، فروش و بازاریابی، تجارت و امور مالی، مهندسی و معماری و حقوق تمرکز دارد.

مانند بسیاری از وب سایت‌های دیگر، کاربران می‌توانند یک نمایه به صورت رایگان در Guru ایجاد کنند. کاربران می‌توانند به صورت آنلاین به دنبال کار بگردند یا براساس مهارت‌های خود با ویژگی‌های جستجوی Guru’s Top Match و Good Match پیشنهادی ارسال کنند. هنگامی که یک فریلنسر شغل مرتبط و مورد علاقه خود را پیدا کرد میتواند پیشنهاد بدهد.

پلتفرم Guru همچنین WorkRooms مجازی را ارائه می‌دهد که در آن فریلنسر‌ها با هم همکاری می‌کنند و اعضا در آن مانند یک تیم کار می‌کنند. همچنین کاربران می‌توانند از خدماتی مانند مدیریت زمان، به اشتراک گذاری پرونده‌ها، برقراری ارتباط با تیم خود، ایجاد توافق نامه و فاکتور، انتخاب شرایط پرداخت و دریافت حقوق که همگی توسط GURU ارائه می‌شود استفاده کنند.

عضویت در Guru و ایجاد پروفایل برای فریلنسر‌ها رایگان است. با این حال، این شرکت برای کمک به فریلنسر‌ها برای بیش‌تر کار پیدا کردن، افزایش نتایج جستجوی، ارسال پیام به مشتریان قبل از ارائه پیشنهاد و کسب درآمد بیش‌تر، امکان خرید نسخه VIP عضویت را ارائه می‌دهد:

نسخه عادی

  • رایگان

دریافت ۹ درصد از درآمد فریلنسر به عنوان هزینه

  • امکان ارسال حداکثر ۱۰ پیشنهاد در ماه

نسخه Original +

  • ماهانه ۱۱/۹۵ دلار
  • دریافت ۹ درصد کمیسیون
  • ماهانه ۵۰ پیشنهاد

نسخه Professional

  • ماهیانه ۲۱/۹۵ دلار
  • کمیسیون ۷ درصد
  • ماهانه ۵۰ پیشنهاد
  • واگذاری پیشنهاد سالانه: ۱۰۰ پیشنهاد
  • پیشنهادات برتر: هزینه ۶ پیشنهاد
  • پیام های فروش: ۵ پیشنهاد
  • می‌توانید پیوند شخصی را به نمایه اضافه کنید

نسخه برنامه اجرایی

  • ۴۹/۹۵ دلار در ماه
  • ۵٪ کارمزد
  • ماهانه ۵۰ پیشنهاد
  • واگذاری پیشنهاد سالانه: ۳۰۰ پیشنهاد
  • پیشنهادات برتر: هزینه ۴ پیشنهاد
  • پیام های فروش: ۳ پیشنهاد
  • میتوانید پیوند شخصی به نمایه اضافه کنید

 TaskRabbit

5 معرفی بهترین سایت‌ ها برای یافتن مشاغل Gig در سال 2021

TaskRabbit.com که در سپتامبر ۲۰۰۸ با عنوان RunMyErrand راه اندازی شد، افرادی را که به کمک برای انجام کاری را داشتند را، با افراد مستعد و جویای کار ارتباط می‌داد. تا به امروز، کاربران این شرکت ۳۵۰۰۰۰ ساعت وارد سیستم شده‌اند. ما آن را به عنوان یکی از بهترین‌ها انتخاب کردیم زیرا مشاغل انعطاف پذیر، محلی، و غیر دائم یا مداوم را متناسب با مهارت هر کسی ارائه می‌دهد.

شروع کار با TaskRabbit آسان است. کاربران که “Taskers” نامیده می‌شوند، نمایه‌ای ایجاد می‌کنند و اطلاعات اساسی از جمله نرخ دستمزد و سطح تجربه را ارائه می‌دهند. کار و پروژه می‌توانند تقریباً در مورد همه چیز باشند، از تولید مبل و کاشت گل و گیاه، تا نظافت منازل و تحویل مواد غذایی را شامل می‌شوند.

قبل از اینکه بتوانید برای گرفتن پروژه‌ها پیشنهاد بدهید، کاربران باید درخواست کنند که یک Tasker شوند. برای تأیید، متقاضی باید ۱۸ سال یا بیش‌تر داشته باشد. یک حساب بانکی، کارت اعتباری و تلفن هوشمند داشته باشید. پس از تابید Tasker شدن، آنها می‌توانند ارتباط مستقیم سپرده ایجاد کنند که ۲۵ دلار هزینه دارد.

پس از نصب نرم افزار Tasker بر روی تلفن هوشمند، TaskRabbit به آن‌ها در مورد مشاغل مناسب اطلاع داده می‌شود. سپس آن‌ها می‌توانند موردی را که می‌خواهند انتخاب کنند، جزئیات را با مشتری در میان بگذارند، کار را کامل کنند و فاکتور خود را ارائه دهند.

افراد با کسب نظرات خوب و انجام پروژه‌های بیش‌تر می‌توانند مشاغل بیش‌تری کسب کنند. کاربران اغلب Taskers مورد علاقه خود را برای کار کردن مجدد ذخیره می‌کنند، بنابراین کار منظم با TaskRabbit یک امکان قطعی است.

Toptal: بهترین انتخاب برای متخصصان فناوری اطلاعات

6 معرفی بهترین سایت‌ ها برای یافتن مشاغل Gig در سال 2021

Toptal.com در سال ۲۰۱۰ برای ارتباط مشاغل با توسعه دهندگان نرم افزار، طراحان، کارشناسان امور مالی و مدیران بخش تایید محصولات ایجاد شد. ما آن را به عنوان بهترین گزینه برای متخصصان فناوری اطلاعات انتخاب می‌کنیم، زیرا فرصتی منحصر به فرد برای فریلنسر‌های بسیار ماهر ایجاد می‌کند تا بتوانند کار‌های دائم در بهترین شرکت‌ها پیدا کنند.

کیفیت کار انجام شده توسط فریلنسر‌های Toptal نتیجه درخواست شرکت است. متقاضیان با یک آزمون زبان انگلیسی و ارزیابی ارتباطات شروع می‌کنند. Toptal همچنین ویژگی‌های شخصیتی را برای یافتن نامزدهای پرشور و درگیر ارزیابی می‌کند. سپس از متقاضیان آزمون مهارت‌های ضروری، تمرین‌های حل مسئله و خلاقیت گرفته می‌شود. در نتیجه، فقط ۳٪ از متقاضیان اولیه Toptal از طریق روند درخواست موفق می‌شوند.

فریلنسر‌های Toptal به دلیل فرآیند دقیق بررسی، از موقعیت خوبی برخوردار هستند. Toptal هیچ هزینه‌ای را از فریلنسر خود دریافت نمی‌کند اما در عوض نرخ فریلنسر را برای مشتریان خود در نظر می‌گیرد. مشتریان معمولاً ماهانه دو بار برای پروژه‌های در حال انجام، یک صورت حساب را پرداخت می‌کنند. مشتریان می‌توانند از طریق کارت اعتباری، ACH، حساب رسمی بانکی یا PayPal هزینه‌‌های جاری Toptal را پرداخت کنند.

FlexJobs: بهترین گزینه برای انجام کار از خانه

7 معرفی بهترین سایت‌ ها برای یافتن مشاغل Gig در سال 2021

FlexJobs.com در سال ۲۰۰۷ توسط بنیانگذار آن Sara Saton ایجاد شد. این وبسایت دارای بیش از ۲۵۰۰۰ ردیف شغلی فریلنسری و انعطاف پذیر در ۵۰ گروه شغلی، از جمله حسابداری و امور مالی، توسعه تجارت، رایانه و فناوری اطلاعات، بازاریابی، تایپ، طراحی وب و موارد دیگر است. ما آن را به عنوان بهترین گزینه برای مشاغل از راه دور انتخاب کردیم زیرا محققان متخصص شرکت هر ردیف را ارزیابی می‌کنند تا فریلنسر‌ها را به بهترین فرصت‌ها متصل کنند.

FlexJobs با تحقیقات گسترده و فرآیند غربالگری دستی، تبلیغات، لینک‌های خراب، ارسال‌های تکراری و کلاه برداری در آگهی‌ها مقابله می‌کند. این شرکت همچنین با هزاران شرکت که اینگونه مشاغل را مستقیماً به سایت خود ارسال می‌کنند، کار می‌کند. نتیجه این سرسختی کیفیت بالا و انعطاف پذیر آگهی‌ها برای فریلنسر‌هایی است که به دنبال کار از راه دور هستند.

FlexJobs علاوه بر لیست‌های مشاغل، جستجوی کار، مقالات مشاوره شغلی، ۱۷۰ تست مهارت تخصصی و نکاتی را برای برجسته سازی رزومه‌های فریلنسر‌ها ارائه می‌دهد.

FlexJobs اطلاعات مربوط به شغل را به صورت رایگان ارائه می‌دهد، برای دسترسی به لیست کامل مشاغل موجود در پایگاه داده شرکت، کاربران باید عضویت پولی داشته باشند:

  • ۶/۹۵ دلار برای یک هفته
  • ماهیانه ۱۴/۹۵ دلار
  • ۲۹/۹۵ دلار به مدت سه ماه
  • ۴۹/۹۵ دلار برای یک سال
  • دسترسی نامحدود برای درخواست شغل
  • تست مهارت رایگان
  • هشدارها به صورت ایمیل
  • پیشنهادات تخصصی جستجوی شغل
  • نکات و آموزش‌های رایگان
  • نمونه کارها با رزومه و نمونه کارها

Fiverr: بهترین گزینه برای نشان دادن خلاقیت‌ها

8 معرفی بهترین سایت‌ ها برای یافتن مشاغل Gig در سال 2021

Fiverr.com در سال ۲۰۱۰ توسط Micha Kaufman و Shai Wininger به عنوان راهی برای کمک به مردم ساخته شد. امروز این شرکت دارای بیش از ۱۰۰ دسته خدمات و ده‌ها هزار کاربر از بیش از ۱۹۰ کشور است. ما آن را به عنوان بهترین انتخاب برای افراد خلاق انتخاب کردیم، زیرا این فرصت را می‌دهد که فریلنسر‌ها تقریباً در هر زمینه دیجیتالی خدمات خود را به درخواست‌های سراسر جهان ارائه دهند.

اگرچه Fiverr خدمات خود را به طور گسترده طبقه بندی می‌کند (مانند طراحی گرافیک، بازاریابی دیجیتال و تایپ و ترجمه) اما فریلنسر‌ها می‌توانند خدمات را به شیوه خاص خود ارائه دهند. به عنوان مثال می‌توان به بنر‌های صفحه فیسبوک، معرفی پادکست، جلد کتاب، طراحی منو، تصویر کتاب کمیک و موارد دیگر اشاره کرد.

برای شروع، فریلنسر‌ها فقط با ذکر تخصص خود یک نمایه رایگان ایجاد می‌کنند و سپس خدماتی را که می‌خواهند ارائه دهند را در آن وارد می‌کنند.

Fiverr به فریلنسر‌ها اجازه می‌دهد ۱۰۰٪ وجوه دریافتی خود را نگه دارند و درصدی از هزینه‌ها را از کارفرمایان دریافت می‌کند (۲ دلار برای کار‌های حداکثر ۴۰ دلار و ۲۰٪ خرید های بالای ۴۰ دلار). در صورت پرداخت حقوق به فریلنسر، Fiverr در صورتی که کارفرما ناراضی خواستار بازپرداخت شود، ۱۴ روز وجوه را بلوکه می‌کند. پس از پایان این دوره، فریلنسر می‌تواند وجوه خود را با یک حساب PayPal برداشت کند، یا آن را به یک حساب بانکی دیگر منتقل کند.

LinkedIn ProFinder

9 معرفی بهترین سایت‌ ها برای یافتن مشاغل Gig در سال 2021

LinkedIn با داشتن بیش از ۶۹۰ میلیون کاربر در بیش از ۲۰۰ کشور جهان، در سال ۲۰۰۳ ایجاد شده است و بزرگ‌ترین سایت حرفه‌ای کاریابی در جهان است. در سال ۲۰۱۶ این شرکت LinkedIn.com/ProFinder را راه اندازی کرد، یک بازار طراحی شده برای ارتباط کارفرمایان و افراد جویای کار.

LinkedIn Pro Finder دارای فریلنسر‌های مستقر آمریکایی است که در بیش از ده سرویس حرفه‌ای از جمله توسعه نرم افزار، طراحی، بازاریابی، مشاوره تجاری، حقوقی، حسابداری، املاک و مستغلات و غیره است. فریلنسر‌ها با ایجاد نمایه ای شروع به کار می‌کنند که اطلاعات عمومی آن‌ها را شامل می‌شود و کار‌ها را آسان‌تر می‌کند.

هنگامی که درخواست فریلنسر تأیید شد، LinkedIn درخواست‌های مرتبط مشتریان که نیازمند خدمات شما هستند را برای شما ارسال می‌کند. سپس فریلنسر‌ها می‌توانند پیشنهاد خود را ارسال کنند، در مورد شرایط بحث کنند و با مشتری توافق کنند. از همه بهتر، مشتریان برای دسترسی به ارتباطات بیشتر و گسترش شبکه حرفه‌ای خود به نمایه یک فریلنسر در LinkedIn دسترسی پیدا می‌کنند.

فریلنسر‌ها در ProFinder به صورت رایگان می‌توانند حداکثر ۱۰ پیشنهاد در ماه ارسال کنند. پس از ۱۰ پیشنهاد، اشتراک LinkedIn Premium Business که به تعداد نامحدود پیشنهاد دارد را می‌توانید بخرید. هزینه اشتراک ۵۹/۹۹ دلار در ماه یا ۱۷۹/۹۷ دلار برای یک سال کامل است.

سایت‌های شغلی Gig چگونه کار می‌کنند؟

10 معرفی بهترین سایت‌ ها برای یافتن مشاغل Gig در سال 2021

سایت‌های مشاغل Gig دو طرف دارند: یک طرف مربوط به افرادی است که به دنبال یک نفر برای انجام کار هستند و طرف دیگر کارکنانی که مهارت‌هایی دارند و می‌خواهند کار کنند.

یک سایت معمولی کاریابی یا فریلنسر به کاربر این امکان را می‌دهد تا نمایه‌ای با لیست مهارت‌ها، تجربه و نرخ خود ایجاد کنند. سپس سایت سعی خواهد کرد کاربران فریلنسر را به مشاغل مرتبط می‌کند.

هنگامی که کاربر شغل مورد علاقه خود را پیدا کرد، پیشنهاد ارائه می‌کند، در مورد شرایط مذاکره می‌کند و در صورت توافق شغل را می‌پذیرد. اکثر سایت‌ها همچنین از صحت و درستی فاکتورها و پرداخت‌‌ها اطمینان حاصل می‌کنند تا هر دو طرف به توافق برسند.

هزینه استفاده از وبسایت برای یافتن شغل چقدر است؟

اکثر سایت‌ها برای ایجاد نمایه و کار عادی خود چیزی از کاربران دریافت نمی‌کنند. در عوض، آن‌ها از هر پروژه درصدی سود می‌گیرند. این مبلغ می‌تواند از ۵ تا ۲۰ درصد باشد، و مقادیر کمتری معمولاً برای کاربران با گردش مالی بالا دریافت می‌شود.

سایر سایت‌ها قیمت عضویت را با قیمت ۱۲ تا ۵۰ دلار در ماه ارائه می‌دهند. خدمات بیش‌تری را در ازاء پول ارائه می‌دهند.

البته چند سایت به کارکنان شرکت‌های بزرگ اجازه می‌دهد ۱۰۰٪ از سود خود را بگیرند.

درآمد کارکنان مشاغل Gig چقدر است؟

11 معرفی بهترین سایت‌ ها برای یافتن مشاغل Gig در سال 2021

طبق آمار Priceonomics تقریبا ۸۵ درصد کارکنان ماهیانه کمتر از ۵۰۰ دلار در ماه درآمد کسب می‌کنند. طبق آمار دیگری، Steady گزارش می‌دهد که کارکنان مشاغل Gig به طور متوسط ​​۶۲۴ دلار در ماه درآمد دارند.

توجه به این نکته مهم است که این مبالغ بر اساس مشاغلی است که به مهارت نسبتاً کمی نیاز دارند، مانند تحویل غذا؛ کارکنان در سیستم عامل Fiverr در مقایسه با دیگر پلتفرم ها درآمد کمتری دارند، اما نکته قابل توجه این است که کارکنان این وبسایت در مشاغل مورد علاقه خود شاغل هستند.

گرچه مشاغل Gig ممکن است به اندازه مشاغل تمام وقت یا پاره وقت درآمد نداشته باشد، اما شما دقیقا در یک زمینه که علاقه یا استعداد دارید مشغول هستید.

آیا استفاده از این وب سایت ها برای یافتن مشاغل Gig ارزش دارد؟

13 معرفی بهترین سایت‌ ها برای یافتن مشاغل Gig در سال 2021

افرادی که به دنبال شغل‌های غیر عادی هستند، احتمالاً نیازی به استفاده از این وب سایت‌ها ندارند. در غیر این صورت، لیست‌های Craigslist Gigs روزانه نگاه کنید. کسانی که به دنبال کار ثابت‌تر هستند و یا می‌خواهند خدمات حرفه‌ای بیش‌تری با حقوق‌های بالاتر داشته باشند، می‌توانند به صورت فریلنسری در مشاغل Gig فعالیت کنند.

البته با توجه به نرخ ارز،‌ مشاغل فریلنسری Gig برای ایرانیان نسبتا سود مناسبی دارد. یک از دلایل خاص بودن وبسایت‌های فریلنسری این است که برای جلوگیری از وقوع جرم، هم کارفرما و هم فریلنسر را بررسی می‌کنند. فریلنسر‌ها همچنین با مجموعه بزرگی از کارفرمایان در ارتباط هستند و می‌توانند کار‌های آنها را انجام بدهند.

چگونه بهترین سایت‌ها را برای یافتن مشاغل Gig انتخاب کردیم؟

برای ساختن لیست بهترین وبسایت‌های مشاغل Gig، نزدیک به دوازده سایت مختلف را بررسی کردیم. ما تمرکز خود را بر روی سایت‌های دارای بالاترین رتبه قرار دادیم، ما همچنین اطمینان حاصل کردیم که شرکت‌هایی را که دارای سیستم تطبیق هوشمند هستند و به کارفرمایان و فریلنسر‌ها اجازه پرداخت مستقیم را می‌دهند، را بررسی کردیم.

سرانجام، ما اطمینان حاصل کردیم پلتفرم‌هایی که در این مقاله انتخاب کردیم، بهترین‌ها هستند، و از هر لحاظ نیاز‌های کارفرما و انجام دهنده را برآورده می‌کند.

حال که با بهترین وبسایت های مشاغل Gig آشنا شدید می‌توانید از خدمات نقد درآمد ارزی و شارژ حساب پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید، همچنین اگر قصد ساخت اکانت‌های پولی این سایت‌ها را دارید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال سایت استفاده کنید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT