سایت Linkedln Profinder چیست ؟ | یافتن شغل فریلنسری

زمان مطالعه 3 دقیقه

سایت Linkedln در واقع یک شبکه اجتماعی حرفه‌ای می‌باشد که اساسا برای بهبود کسب و کارهای مختلف و آشنا کردن دیگران با آن‌ها طراحی شده است. البته به این موضوع محدود نمی‌شود و کاربران این شبکه اجتماعی می‌توانند از طریق آن، با افراد دیگری که در حوزه کاریشان فعالیت می‌کنند، آشنا شوند و با آن‌ها ارتباط برقرار کنند. در این مقاله به این موضوع می‌پردازیم که سایت Linkedln Profinder چیست و چگونه در یافتن شغل فریلنسری به صورت حرفه‌ای‌تر کمک خواهد کرد.

سایت Linkedln Profinder چیست ؟

سایت Linkedln Profinder چیست

همانطور که گفته شد، خود سایت Linkedln بستری بسیار حرفه‌ای برای ارتباطات کاری دارد، با این حال در سال ۲۰۱۵ سایت Linkedln Profinder به عنوان زیرمجموعه این شرکت راه‌اندازی شد تا افراد با استعداد‌ها و مهارت‌های متفاوت بتوانند به عنوان یک فریلنسر با شرکت‌های مختلف و کارفرماها کار کنند.

خود سایت Linkedln  بالغ بر ۴۵۵ میلیون کاربر فعال دارد و بیشتر شرکت‌های خارجی و استارتاپی هم در این شبکه اجتماعی پیج فعالی دارند و اکثر اوقات کارمندان جدید یا فریلنسرها را از این سایت می‌یابند.

Linkedln Profinder چطور کار می‌کند؟

سایت Linkedln Profinder چیست درآمد

معمولا زمانی که شرکتی، پیج تجاری را در Linkedln راه‌اندازی می‌کند، به خدمات درخواست نیروی کار Linkedln Profinder دسترسی دارد. حتی افراد و اشخاص هم می‌توانند وارد سایت Linkedln Profinder شوند و درخواست یافتن نیروی فریلنسری دهند.

مسیر کار به این صورت است که در سایت Linkedln Profinder گزینه جست و جوی شغل مورد نظر وجود دارد یا کارفرما می‌تواند در دسته بندی‌های پایین صفحه به دنبال کارمند مورد نظر بگردد. در ادامه، سایت Linkedln از کارفرما می‌خواهد که فرم‌ها و جزییات همکاری و فیلد‌های مربوطه را تکمیل کند.

ساختار Linkedln Profinder به نوعی طراحی شده که تمامی جزییات کار را از کارفرما بگیرد و از آن طرف فریلنسر به طور کامل آگاه خواهد شد که واقعا قرار است چه کاری را انجام دهد.

کسب درآمد ارزی به عنوان فریلنسر در Linkedln Profinder چگونه است؟

فریلنسر سایت Linkedln Profinder چیست

۱) قبل از هر چیز درنظر داشته باشید که اکانت‌هایی که لوکیشن پروفایل Linkedln در ایران قرار دارد، اجازه فعالیت در Linkedln Profinder را نخواهند داشت. پس حتما زمانی که پیج Linkedln خود را می‌سازید باید با VPN وارد شوید طوری که Linkedln متوجه ورودتان از داخل ایران نشود.

۲) اکانت Linkedin باید بسیار کامل و حرفه‌ای تکمیل شده باشد.

۳) شما در منو بار اکانتتان روی گزینه Work کلیک کرده و پنجره‌ای باز می‌شود که می‌توانید روی گزینه ProFinder کلیک نمایید.

۴) در ادامه، صفحه جدید باز شده و روی تصویر خود کلیک کنید و گزینه Are you Pro را کلیک کنید و در صفحه جدید گزینه Apply را انتخاب نمایید.

۵) در مرحله بعد باید پروپوزال کاری خود را تکمیل کنید. مثلا تعیین کنید که پروژه‌ای کار می‌کنید یا ساعتی، برای هر ساعت یا پروژه چه مبلغی دریافت می‌کنید و …

۶) اگر بخواهید از خدمات Linkedln Profinder به صورت رایگان استفاده کنید، تنها تا ۱۰ پروژه می‌توانید رزومه خود را برای درخواست همکاری به کارفرما‌ها ارسال کنید. برای دسترسی به ارسال رزومه‌کاری به کارفرماها به صورت نامحدود، می‌بایست ماهیانه ۵۹/۹۹ دلار پرداخت نمایید. برای پرداخت این هزینه ارزی می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی مجموعه اول پرداخت کمک بگیرید.

۷) زمانی که یک کارفرما به دنبال فریلنسری است که با مهارت و شرایط شما سازگار است، Linkedln به شما یک نوتیفیکیشن ارسال می‌کند (هم به ایمیل شما و هم به اکانت لینکدین شما).

۸) اگر کار را مناسب خود دیدید، درخواست ارسال رزومه می‌زنید و اطلاعات شما برای کارفرما ارسال می‌شود. کارفرما از بین متقاضیان یکی را انتخاب می‌کند.

۹) ارتباط شما با کارفرما یا شرکت خارجی می‌تواند در بستر چت لینکدین یا خارج از آن به صورت ایمیلی ادامه یابد و همکاری شما آغاز می‌شود. به طور معمول کارفرماهایی در لینکدین به دنبال فریلنسر می‌گردند که اهداف همکاری‌های طولانی مدت دارند.

۱۰) پس از اتمام پروژه برای دریافت دستمزد ارزی خود می‌توانید از خدمات نقد کردن درآمدهای ارزی مجموعه اول پرداخت کمک بگیرید.

حال که به خوبی متوجه شدید سایت Linkedln Profinder چیست و چگونه در یافتن شغل فریلنسری کمک می‌کند، برای استفاده از خدمات ارزی می‌توانید روی مجموعه اول پرداخت حساب کنید.

نقد کردن درآمد‌های ارزی و دلاری

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT