آموزش های انوتو Envato tuts

آموزش های انوتو Envato tuts | یک کتابخانه آموزشی

زمان مطالعه 3 دقیقه

انوتو (Envato) یک سایت متشکل از بازار ها و فروشگاه‌هایی است که افرادی که تمایل به دور کاری دارند، می‌توانند محصولات خود را در این سایت جهت فروش قرار دهند و به این ترتیب کسب درآمد پسیو داشته باشند. شرکت Envato از بخش‌های متنوعی تشکیل شده است که در این مقاله به بخش آموزش های انوتو Envato tuts می‌پردازیم.

معرفی Envato tuts

دوره آموزش های انوتو Envato tuts

در حقیقت Envato tuts (سایت tutsplus.com) کتابخانه‌ای با بیش از ۲۱ هزار فایل آموزشی و نزدیک به ۷۰۰ دوره آموزشی تصویری رایگان می‌باشد. آموزش های انوتو در زمینه های برنامه نویسی، طراحی، عکاسی و کسب و کار اینترنتی فعال است. اصول اولیه یک مهارت جهت حرفه‌ای شدن، نیاز به مربی و اساتید حرفه‌ای دارد که Envato tuts همگی این شرایط را دارا می‌باشد و به شما کمک خواهد کرد در فروشگاه‌های Envato به راحتی محصولات خود را بفروشید.

برخی دوره‌ها در این سایت به صورت رایکان در دسترس است و برخی دیگر از دوره‌های حرفه‌ای‌تر نیاز به پرداخت هزینه دارد که می‌توانید با استفاده از خدمات پرداخت ارزی پی پال به این دوره‌های پولی دست پیدا کنید.

دوره های آموزشی کد نویسی

برنامه نویسی و کدنویسی یک مهارت پر درآمد است که مبتنی بر به روز بودن می‌باشد؛ یعنی یک برنامه نویس موفق با به روز نگه داشتن خود موفقیت خود را تضمین می‌کند. توسعه کسب و کار و صرف وقت برای افراد مشغول به فعالیت اولویت اول است. وجود آموزش‌های انوتو، این امتیاز را ایجاد می‌کند که با صرف وقت کمتر و کمترین هزینه شما را از جدیدترین اطلاعات روز دنیا آگاه سازد و آموزش  دهد.

آموزش های انوتو Envato tuts کد نویسی

دوره طراحی عکاسی و گرافیک

عکاسان و طراحان بسیاری هستند که از برنامه کاربردی فتوشاپ و دیگر نرم افزارها استفاده می‌کنند. آموزش‌های انوتو به شما این قابلیت را می‌دهد تا روش‌های نوین را بیاموزید. مهارت‌های فتوشاپ همیشه در حال به روز شدن و کامل شدن است تا در کمترین زمان و بهترین هزینه خود را به روز نگه دارید.

راه استفاده از آموزش های انوتو Envato tuts

مراجعه و ساخت اکانت در آموزش های انوتو بسیار ساده است. تنها کافیست به سایت Envato tuts مراجعه نمایید و ثبت نام کنید. ثبت نام در این سایت فقط به ایمیل و اطلاعات معمول نیاز دارد. و با پرداخت اولیه و ماهیانه، تمامی دوره‌ها در اختیارتان قرار می‌دهد.

مربی گری در انوتو

سایت Envato tuts این قابلیت را دارد که شما با داشتن مدرک مهارت خود، می توانید مربی شوید. همکاری با انوتو نیاز به مهارت بالا دارد، اما درآمدی عالی را برای شما رقم می‌زند.

پرداخت آموزش های انوتو Envato tuts

خدمات Envato tuts

در این سایت شما می‌توانید بیش از ۱۳۰۰ دوره ویدیویی، ۲۴۰ کتاب آموزشی و ۲۸۰۰۰ فایل آموزش بدون تبلیفات را در اختیار داشته باشید. 

جهت ماندن در بازار رقابت می بایست خود را به روز نگه دارید، برای به روز ماندن نیاز به رسیدن به اطلاعات به روز است. آموزش های انوتو Envato tuts این امر را در دسترس قرار می‌دهد. شما به راحتی می‌توانید با استفاده از خدمات پرداخت ارزی پی پال مجموعه اول پرداخت هر یک از دوره‌های آموزشی را به تنهایی یا اشتراک ماهانه شارژ نمایید.

پرداخت هزینه ارزی با پی پال

 

امتیاز 5/5 - از 8 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT