فروش خط بین المللی مجازی

فروش خط بین المللی مجازی از سایت Numero eSIM

زمان مطالعه 3 دقیقه

شاید با خودتان فکر کرده باشید چقدر عالی می‌شد به جز شماره تلفن داخل ایران، یک شماره تلفن اختصاصی دوم خارجی مثلا کانادایی هم داشتید، حتی در هنگامی که گوشی همراه شما قابلیت دو سیم کارته شدن را نداشته باشد. در این مقاله به فروش خط بین المللی مجازی از سایت numeroesim می‌پردازیم که به راحتی نیاز شما را پاسخگو است.

مزیت داشتن خط بین المللی مجازی و تهیه آن چیست؟

خط بین المللی مجازی چیست

مطمئنا داشتن یک شماره تلفن دوم بین‌المللی برای بسیاری از مردم مهم و کاربردی خواهد بود. لازم به ذکر است که سایت‌های ارایه شماره مجازی مانند SMS Activate، 5SIM اگر چه ارزان قیمت هستند، ولی موقتی می‌باشند تا کار مشتری را راه‌اندازی کند و نمی‌توان به عنوان یک شماره دائمی خود معرفی کرد.

۱) تجارت و کسب و کار: اگر شما یک سایت خارجی زبان دارید یا اینکه در زمینه صادرات یا واردات فعالیت دارید، داشتن یک شماره تلفن بین‌المللی که هم بر پرستیژ کار شما تاثیر می‌گذارد و هم هزینه ارتباطات بین‌المللی شما را کاهش می‌دهد.

۲) جهان گردان: افرادی که دنبال جهان‌گردی و سفرهای خارجی هستند، به طور یقین نیاز به شماره تلفن جهت تماس با دیگران می‌باشند. تماس تلفنی برای رزرو هتل یا رستوران و دیگر موارد با سیم کارت شخصی هزینه رومینگ سنگینی را تحمیل می‌کند، در حالی که می‌توان به راحتی با سیم‌کارت همان کشور کار خود را راه‌انداخت.

۳) فریلنسرها و دورکارها: در سایت‌های فریلنسری که معرفی کرده‌ایم، بسیاری از آنها نیاز به وریفای شماره تلفن دارند که با شماره تلفن‌های مجازی موقتی کار ثبت نام راه‌ خواهد افتاد. اما برخی اوقات در برخی پروژه‌ها مشتری با فریلنسر باید در تماس مداوم باشد که به سیم کارت مجازی دائمی نیاز خواهد بود.

خدمات سایت Numero eSIM کدامند؟

خط بین المللی مجازی Numbero

سایت Numero eSIM در حقیقت یک اپلیکیشن موبایل است که بر بستر آن یک شماره تلفن مجازی دائمی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. شماره تلفن‌های مربوط به کشورهای مختلف در سایت Numero eSIM بسیار متنوع است و بسته به شرایط می‌توانید سیم کارت مجازی کشور مربوطه را خریداری نمایید.

شما نه تنها می‌توانید شماره چندین کشور مختلف را داشته باشید، می‌توانید به راحتی اکانت‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی مانند واتساپ را بسازید یا اینکه بدون هزینه رومینگ، به راحتی تماس‌های بین‌المللی برقرار کنید. تماس‌های تلفنی دو طرفه خواهد بود بدین معنا که هم شما امکان تماس با یک شماره تلفن را دارید یا اینکه دیگران با شماره ثابت خود به شماره مجازی شما می‌توانند زنگ برنند.

فروش خط بین المللی مجازی از سایت Numero eSIM چگونه است؟

فروش خط بین المللی مجازی numero

  • در اولین قدم شما باید اپلیکیشن Numero eSIM را دانلود نمایید؛ که می‌توانید از App store یا Google play آن را دانلود کنید.
  • در قدم بعدی شما باید فرم اطلاعات نام و نام خانودگی برای ساخت اکانت را وارد کنید.
  • در ادامه سایت Numero eSIM از شما می‌خواهد که یک شماره موبایل واقعی مانند کشور امارات یا ترکیه را وارد کنید. البته می‌توانید برای ثبت نام شماره تلفن موقت امارات یا دیگر کشورها را وارد نمایید، اما Numero eSIM پیشنهاد می‌کند شماره‌ای را که وارد می‌کند همیشه در دسترس شما قرار داشته باشد تا اگر مشکلی برای سیم کارت مجازی شما رخ داد شرکت Numero eSIM بتوان دوباره آن را برای شما بازیابی کند.
  • در مرحله بعد باید تعیین کنید که شماره تماس چه کشوری را می‌خواهید استفاده کنید و در کنار آن خدماتی مانند دریافت و ارسال SMS، تماس دو طرفه و … را هم مشخص کنید.
  • قیمت‌ها بسته به شماره تلفن کشوری که برای خود انتخاب کرده‌اید و نوع خدمات متفاوت خواهد بود (بین ۵ یورو تا ۵۰ یورو).
  • برای پرداخت هزینه ارزی فروش خط بین المللی مجازی از سایت Numero eSIM می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی ویزا و مسترکارت مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

پرداخت ارزی با ویزا و مستر کارت

امتیاز 4.6/5 - از 10 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT