تلفن مجازی SMS Activate

راهنمای استفاده از خدمات تلفن مجازی SMS Activate

زمان مطالعه 4 دقیقه

امروزه تلفن‌های مجازی کاربردهای بسیار زیادی برای ایرانی‌ها دارد، از جمله آنکه، در هنگام ثبت‌نام یا وریفای در یک سایت‌ خارجی (مانند سایت‌های فریلنسری) نیاز به وارد کردن شماره تلفن جهت دریافت کد تایید است. با توجه اینکه بسیاری از این سایت‌ها IP ایران را تحریم کرده‌اند، شماره تلفن ایران را برای تایید کد ثبت‌نام قبول نمی‌کنند. به همین دلیل راهکار حل این معضل در استفاده از تلفن و پیامک مجازی مانند خدمات تلفن مجازی SMS Activate یا 5Sim یا textplus و … نهفته است.

مزایای استفاده از SMS Activate

استفاده از خدمات تلفن مجازی SMS Activate

۱- برای ثبت نام در سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف، به راحتی با یک شماره تلفن مجازی قابل ثبت نام است.

۲- گاهی سایت‌هایی با دریافت شماره تلفن شما، جهت دانلود فیلم یا ویدئو، ممکن است شما را متحمل هزینه سنگین نمایند یا ممکن است بعدها با انوع تبلیغات پیامکی مواجه شوید. با ثبت نام از طریق تلفن SMS Activate، هزینه تبلیغات برای شما صادر نمی‌شود.

۳- امکان ارتقاء سایت با برنامه‌های SEO که نیاز به ثبت تلفن دارند.

۴- امکان انتخاب شماره تلفن کشورهای مختلف

۵- امکان اجاره یک شماره تلفن برای مدت طولانی

روش استفاده از خدمات تلفن مجازی SMS Activate

  • وارد سایت SMS Activate شوید و ثبت نام کنید.
  • در سمت چپ صفحه اول سایت، در بخش Get a number لیستی از کشورها را مشاهده می‌کنید یا می‌توانید کشور را عوض کنید که شماره تلفن مجازی شما مربوط به چه کشوری باشد.

تلفن مجازی SMS Activate مرحله ۱

  • اگر برخی کشورها مانند روسیه، قزاقستان یا اکراین را انتخاب کنید، حتی می‌توانید نوع شرکت مخابراتی را هم خودتان انتخاب کنید و اگر روی حالت Any cell operator نگه دارید خود سایت به انتخاب خودش مناسبترین قیمت سیم کارت را برای شما انتخاب خواهد کرد.

تلفن مجازی SMS Activate مرحله ۲

  • در مرحله بعد اپلیکیشن‌ها یا سایت‌هایی که می‌خواهید با آن شماره تلفن ثبت نام کنید را در جدول بیابید (قیمت‌ها برای هر اپلیکیشن یا هر سایتی متفاوت است) و اگر در لیست نبود گزینه Any Other را انتخاب نمایید.

تلفن مجازی SMS Activate مرحیه ۳

  • در مرحله بعد تعداد شماره تلفن‌هایی که نیاز دارید را انتخاب کنید و گزینه Buy را کلیک کنید.
  • شما برای پرداخت هزینه ارزی، می‌توانید از خدمات پرداخت‌های ارزی مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

تلفن مجازی SMS Activate مرحله ۴

  • شماره تلفن را از سایت SMS Activate دریافت کرده و کپی کنید و به عنوان شماره تلفن خود به سایت درخواست‌ دهنده ارایه دهید.
  • در این مرحله شما ۱۵ دقیقه فرصت دارید که شماره تلفن را یک بار در سایت یا اپلیکیشن سایت خود وارد کنید و در همین مدت کد تایید را دریافت نمایید. اگر به هر دلیلی کد وریفای از اپلیکیشن دریافت نکردید، پول به حساب اکانت شما بر می‌گردد تا دوباره انجام دهید، اما اگر کد وریفای برای شما آمد، بدان معناست که از شماره تلفن مجازی استفاده کرده‌اید.
  • توجه داشته باشید که اگر شماره‌ تلفن‌های کشورهای روسیه، اکراین، قرقیزستان، لهستان و رومانی را انتخاب کرده باشید، در ۱۵ دقیقه‌ای که به شما تعلق می‌گیرد، می‌توانید به طور نامحدود وریفای کنید و کد وریفای از سایت‌های مختلف را دریافت نمایید.

تلفن مجازی SMS Activate مرحله ۵

  • اگر در مدت ۱۵ دقیقه هنوز کد وریفای را دریافت نکرده باشید، می‌توانید با زدن گزینه ضربدر، آن درخواست را کنسل کنید.
  • پس از دریافت کد وریفای، آن عدد را در اپلیکیشن یا سایت مدنظرتان وارد نمایید تا تایید شوید.

تلفن مجازی SMS Activate مرحله ۶

روش اجاره تلفن مجازی به صورت طولانی مدت

  • اگر در سمت چپ صفحه اول سایت روی گزینه Rent کلیک کنید، تعداد معدودی کشور را می‌بینید که می‌توانید برای اجاره طولانی‌تر استفاده کنید.

تلفن مجازی SMS Activate مرحله ۶

  • پس از انتخاب کشور، تمامی مراحل قبل را طی کنید با این تفاوت که باید یا به صورت ساعتی، یا روزانه یا هفتگی اجاره کنید. توجه داشته باشید که بیش از دو هفته (۱۴ روز) به شما اجازه اجاره تلفن مجازی را نمی‌دهد.

تلفن مجازی SMS Activate مرحله ۸

  • در صورتی که از شماره تلفن اجاره‌ای استفاده نکنید، پول شما برگشت داده نمی‌شود.

 

در صورتی نیاز به هر گونه پرداخت ارزی مانند پرداخت هزینه خدمات تلفن مجازی SMS Activate را دارید، از مجموعه اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز 4.7/5 - از 15 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT