شماره تلفن مجازی eCall.ch

استفاده از پیامک و شماره تلفن مجازی eCall.ch

زمان مطالعه 3 دقیقه

همانطور که اطلاع دارید، برای انجام پروژه‌های بین‌المللی، ارایه خدمات بین المللی از طریق سایت شخصی، ایجاد حساب یا اکانت در یک سایت خارجی، وریفای کردن اکانت در سایت‌های فریلنسری، استفاده از برخی نرم افزارها مانند نرم افزار آزمون تافل TPO و … نیاز به شماره تلفن بین الملل می‌باشد. متاسفانه در بیشتر موارد شماره تلفن ایران در لیست تحریم است و شما برای پیش‌برد کارتان نیاز به شماره تلفن مجازی دارید. در این مقاله به استفاده از پیامک و شماره تلفن مجازی eCall.ch می‌پردازیم.

سایت eCall.ch چیست؟

شماره تلفن مجازی eCall.ch سایت

سایت eCall.ch در حقیقت زیر مجموعه شرکت سویسی F24 Schweiz AG است که بالغ بر ۱۹ سال از تاسیس آن می‌گذرد و شرکت F24 AG در اتحادیه اروپا یکی از بهرتین ارایه کنندگان SaaS می‌باشد. خود سایت eCall.ch در زمینه ارایه خدمات شماره تلفن مجازی، SMS، Fax و پیامک‌های صوتی فعال می‌باشد. هم اکنون این شرکت بالای ۱۸۰ کارمند و ۲۵۰۰۰ مشتری دارد و ۱۲ دفتر آن در دنیا فعال می‌باشد.

خدمات eCall.ch چیست؟

خدمات شماره تلفن مجازی eCall.ch

همانطور که گفته شد سایت eCall.ch خدمات مختلفی را ارایه می‌دهد.

خدمات تلفن مجازی: شما با این خدمت صاحب شماره تلفن مجازی اختصاصی خواهید شد که می‌توانید بدون داشتن سیم کارت، SMS بزنید یا دریافت کنید و همچنین به عنوان Fax جهت ارسال و دریافت به کار گیرید. در حقیقت شما در هنگام همکاری با سایت‌های خارجی، می‌توانید این شماره را به عنوان شماره شخصی خود معرفی کنید.

خدمات SMS با ایمیل: این خدمت به شما این امکان را می‌دهد که متن ایمیل شما به صورت SMS به فرد یا افراد مورد نظرتان درسرتاسر دنیا ارسال شود (مانند تبلیغات پیامکی) یا اینکه می‌توانید SMS‌های یک شرکت یا فرد را بدون داشتن شماره تلفن از طریق ایمیتان دریافت نمایید.

خدمات Fax با ایمیل: با کمک این خدمت، می‌توانید هر سند یا عکسی که به شما Fax می‌شود را به صورت فایل PDF در ایمیل خود دریافت کنید یا برعکس آن، تصاویر اسکن شده سند یا عکس را ایمیل کرده به نحوی که دریافت کننده به صورت Fax آن را دریافت نماید.

خدمات درگاه SMS آنلاین: این خدمت به شما این امکان را می‌دهد که از طریق بستر سایت خود یا هر اپلیکیشنی که دارید، امکان ارسال یا دریافت SMS یا هر پیامی را داشته باشید. این بخش به صورت یک API کارآمد و سریع عمل می‌کند.

خدمات SMS اختصاصی و تفکیک شده: خیلی اوقات نیاز هست که به هر مشتری به طور اختصاصی (نه کلی) بر اساس نیاز یا سفارشش SMS مجزا ارسال شود. مانند تبلیغات اختصاصی تخفیف مربوط به روز تولد مشتری، ارسال کد رهگیری کالای مرسوله، ارسال تایم وقت ملاقات پزشک، ارسال پیامک تاییدیه رزرواسیون هتل و رستوران و بلیط‌های مختلف، ارسال پیامک‌های اعلامیه و یاد‌آوری و … . با این خدمت، سیستم جامع مدیریت داده ارسال SMS به تفکیک دریافت کننده وجود دارد.

خدمات SMS ورود دو مرحله‌ای: بسیاری از سایت‌ها برای ایجاد امنیت در شبکه و امنیت اطلاعات کاربرانشان نیاز به SMS دو مرحله‌ای یا Authentication دارند. با این بخش از خدمات، می‌توانید به راحتی به خدمات SMS ورود دو مرحله‌ای برای هر نقطه از دنیا دست یافت.

مزایا و معایب خدمات شماره تلفن مجازی eCall.ch

مزایا شماره تلفن مجازی eCall.ch

مزایا خدمات eCall.ch: 

  • برخی شرکت‌های ارایه دهنده خدمات تلفن مجازی مانند 5SIM یا SMS Activate اگرچه بسیار ارزان قیمت هستند، اما تنها برای مدت کوتاهی قابلیت استفاده را به شما می‌دهد. در حالی که برای پروژه‌های بزرگتر، می‌توانید صاحب تلفن اختصاصی خود شوید.
  • اطلاعات شما هیچ گاه به سرورهای خارج از کشور سویس انتقال داده نمی‌شود و محفوظ و امن است.
  • این سایت پشتیبانی کامل از مشتریان خود دارد.
  • این شرکت قدمت و اعتبار زیادی دارد (۱۹ سال) که تجربه بالایی برای رفع مشکلات احتمالی دارند.

معایب eCall.ch:

شاید بتوان گفت که مهمترین عیب سایت eCall.ch این است که در هنگام ثبت نام در این سایت از شما ایمیل و شماره تلفن می‌خواهد (شماره تلفن ایران به کار نمی‌آید) شما باید ابتدا با شماره تلفن یکی از دوستان مقیم خارج ثبت نام کنید و سپس یک شماره مجازی بین‌الملل را برای خود اجاره نمایید و با آن کار کنید.

حال که با خدمات شماره تلفن مجازی eCall.ch آشنا شدید، اگر توانستید یک شماره خارجی را از این سایت اجاره نمایید، می‌توانید برای شارژ سالیانه آن شماره اختصاصی، از خدمات پرداخت هزینه ارزی مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

2 دیدگاه

  1. حسن گفت:

    1- “سایت eCall.ch در حقیقت زیر مجموعه شرکت سویسی F24 Schweiz AG است که بالغ بر ۱۹ سال از تاسیس آن می‌گذرد …”
    2- “این شرکت قدمت و اعتبار زیادی دارد (۱۶ سال) که تجربه بالایی برای رفع مشکلات احتمالی دارند.”

    کدام یک درست است؟

    1. فرید امیری گفت:

      از دقت و توجه شما سپاسگزاریم، اصلاح شد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT