خرید از اپ استور آموزش

خرید از اپ استور (app store) | خرید برنامه‌ های متنوع

زمان مطالعه 4 دقیقه

اگر یکی از کاربران محصولات اپل هستید، قطعا برای استفاده از تمام قابلیت‌های دستگاه‌های این برند، باید کمی هزینه کنید. چرا که تقربیا بیش از نیمی از نرم افزارها، آهنگ‌ها و … در این دستگاه‌ها، نیازمند پرداخت هزینه هستند و موارد معدودی به صورت رایگان ارایه می‌شوند! بنابراین بعد از اینکه اپل ایدی (Apple ID) خود را ساختید و یا از طریق یکی از شرکت‌های واسط خریداری کردید، باید شارژ حساب اپل ایدی خود را افزایش داده و سپس از اپ استور و یا سایر برنامه ای اپل، خرید کنید. در این مقاله همراه ما باشید تا روش افزایش شارژ حساب با استفاده از گیفت کارت اپل و همچنین خرید از اپ استور (app store) را به شما عزیزان آموزش دهیم.

خرید گیفت کارت

آموزش خرید از اپ استور (app store)

آموزش خرید از اپ استور (app store)

همان طور که گفته شد شما برای استفاده از نرم افزارهای مختلف محصولات اپل، به اولین چیزی که نیاز دارید یک اپل آیدی است. متاسفانه به دلیل تحریم‌هایی که علیه ایران وجود دارد، شما نمی‌توانید از آدرس ایران برای ساخت اپل آیدی استفاده کنید. بنابراین برای ساخت این اکانت، می‌توانید از طریق یکی از آشنایان خود در خارج از کشور و یا شرکت‌های واسط ایرانی استفاده کنید.

بعد از اینکه ساخت اپل آیدی شما با موفقیت انجام شد، شما باید حساب خود را شارژ کنید تا با استفاده از موجودی حسابتان قادر به خرید از اپ استور باشید.

آموزش شارژ اپل آیدی

برای شارژ اپل آیدی می‌توانید از یکی از روش‌های زیر استفاده کنید:

الف) استفاده از یکی از انواع کارت های ارزی و یا پی پال

با توجه به اینکه محصولات اپل در سراسر جهان استفاده می‌شوند، پس برای پرداخت هزینه‌های استفاده از محصولات این برند هم باید روش‌های بین المللی در نظر گرفته شود. بنابراین در صورتی که شما دارای یکی از انواع کارت بانکی بین المللی مانند ویزا کارت یا مستر کارت یا حساب پی پال وریفای شده باشید، می‌توانید اکانت خود را شارژ کرده و سپس از اپ استور خرید کنید. به خاطر داشته باشید که اگر نمی‌خواهید هزینه زیادی بکنید، می‌توانید از ویزا کارت یا مستر کارت مجازی برای شارژ حسابتان استفاده کنید. یا اینکه شما می‌توانید برای خرید با ویزا کارت یا مستر کارت و همچنین خرید با پی پال از خدمات مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

بعد از تهیه یکی از حساب های بین المللی گفته شده، می‌توانید از طریق طی کردن مسیر زیر، موجودی حسابتان را افزایش دهید.

۱) وارد برنامه اپ استور شوید.

۲) اسکرول کرده و به پایین صفحه بیایید. و گزینه Add Funds to Apple ID را انتخاب کنید.

 

روش خرید از اپ استور (app store)

۳) سپس روش پرداخت هزینه را انتخاب کنید.

راه خرید از اپ استور (app store)

۴) در نهایت، اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید تا حساب شما به میزان دلخواهتان شارژ شود.

مراحل خرید از اپ استور (app store)

روش دیگری که برای شارژ اپل آیدی و در نتیجه خرید از اپ استور وجود دارد، استفاده از گیفت کارت اپل است. شما می توانید با خرید گیفت کارت یا کارت هدیه اپل، با مقادیر مشخص، حسابتان را به اندازه موجودی کارت شارژ نمایید. استفاده از این روش برای آن دسته از عزیزانی است که تنها قصد خرید از اپ استور را داشته و از حساب‌های بین‌المللی گفته شده در بخش استفاده دیگری ندارند مناسب خواهد بود. شما برای خرید گیفت کارت اپل آیدی هم می توانید از خدمات مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

۱) برای شارژ اپل آیدی از این طریق مشابه با قبل باید وارد اپ استور شوید.

۲) گزینه Redeem را انتخاب کنید.

گیفت خرید از اپ استور (app store)

 

۳) اطلاعات کارت را به صورت دستی و اسکن وارد نموده و حسابتان را شارژ نمایید.

گیفت کارت خرید از اپ استور

خرید از اپ استور (app store) پرداخت

 

همانطور که متوجه شدید، مجموعه اول پرداخت خدمات متنوع ارزی مانند افتتاح حساب پی پال (PayPal)، افتتاح حساب وب مانی (Web Money)، پرداخت و شارژ ویزا و مستر کارت و دیگر خدمات ارزی را به کاربران خود ارایه می‌دهد. اگر می‌خواهید برای خرید از اپ استور (app store) اقدام کنید، می‌توانید از کارشناسان مجموعه اول پرداخت کمک بگیرید. همچنین در صورتی که در فرایندهای ثبت‌نام هر کدام از اپلیکیشن‌ها نیاز به اعلام شماره تلفن خارجی داشتید، تلفن‌های مجازی 5SIM می‌توانند راهگشای کار شما باشند.

 

امتیاز 4.9/5 - از 20 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

5 دیدگاه

  1. شاهین گفت:

    سلام من روش اول رفتم اظلاعات ویزا کارتم زدم ولی ارور میده ک این زوش بستس یا اپدیت کن یا دوباره امتحان کن به نظرتون من الان چی کار کنم

    1. نیما نوبخت گفت:

      بادرود.
      در نظر داشته باشید که بیلینگ ویزا کارت و اپل آیدی شما باید یکسان باشد

  2. mahmoud khalili گفت:

    وقت به خير
    من گيفت كارد ٥ دلاري گرفتم . بعد از خريد يك نرم افزار ٤.٩٩ دلاري ميزنه insufficent Remaining store credit.
    مشكل چيه؟

    1. فرید امیری گفت:

      لطفا با تیم پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

    2. عبدالحکیم جاوید گفت:

      بدلیل دریافت مالیات باید مبلغ بیشتری از قیمت نرم افزار می بایست خریداری نمایید

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT