آموزش پنل مستر کارت مجازی خود

آموزش نحوه دسترسی به پنل مستر کارت مجازی

زمان مطالعه 2 دقیقه

در مقالات قبلی با نحوه‌ی پرداخت با مستر کارت و ویزا کارت آشنا شدیم. یکی از بهترین کارت‌های مستر در حال حاضر، کارت مستر مجازی می‌باشد که صدور ان به‌صورت آنی است و با ثبت سفارش می‌توانید به راحتی یک مستر مجازی داشته باشید. در مقاله پیش رو به آموزش نحوه دسترسی به پنل مستر کارت مجازی می‌پردازیم.

مشاهده و دسترسی به پنل مستر کارت مجازی خود

مستر کارت مجازی، همان طور که از اسم ان مشخص است، فاقد کارت فیزیک است و در واقع اطلاعات کارت تنها در پنل بانکی شما قابل مشاهده می‌باشد. این نوع کارت از مناسب‌ترین و کم هزینه‌ترین کارت‌ها برای پرداخت آنلاین می‌باشد.

پس از ثبت سفارش در سایت اول پرداخت و انجام سفارش و ایجاد حساب کاربری در سایت emoneyonlineservices.com شما قادر به مشاهده اطلاعات مربوط به کارت خود در قسمت داشبود و پنل بانکی خود خواهید بود.

دسترسی به پنل مستر کارت مجازی خود

با کلیک روی گزینه قرمز رنگ به نام show card، شما می‌توانید اطلاعات مربوط به کارت خود را مشاهده نمایید. این اطلاعات شامل: CARD NUMBER, TOKEN, CVV, EXPIRE TIME, CHOLDER NAME می‌باشد.

خرید با پنل مستر کارت مجازی

اطلاعات لازم در پرداخت‌های ارزی

در پرداخت‌های ارزی آنلاین، اطلاعاتی که شما در زمان پرداخت در درگاه سایت مورد نظر نیاز دارید شامل موارد زیر می‌شود:

NUMBER CARD: شماره 16 رقمی کارت

EXP: تاریخ انقضا کارت ( مستر مجازی سه ماه اعتبار دارد )

CVV: رمز سه رقمی و در برخی موارد پرداخت نام دارنده کارت که در تصویر بالا قابل رویت می باشد.

TOKEN: در قسمت بالا سمت چپ شما اعدادی با عنوان Token مشاهده می‌کنید. این کد نه رقمی در صورتی که شما با مشکلی در پرداخت مواجه شدید و نیاز به پیگیری داشته باشید، مورد نیاز می باشد.

 

حال که با نحوه دسترسی به پنل مستر کارت مجازی آشنا شدید، در صورتی که نیاز به خرید با مستر کارت (Master Card) و ویزا کارت (Visa Card) داشتید یا می‌خواستید اقدام به شارژ حساب مستر و ویزا کنید، می‌توانید از خدمات ویژه مستر و ویزا کارت مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

امتیاز 4.8/5 - از 20 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT