master

emoneyonlineservices و نحوه ایجاد حساب کاربری در این سایت

زمان مطالعه 3 دقیقه

با پیشرفت تکنولوژِی و ارتباطات، نحوه خرید کالا و پرداخت ها نیزپیشرفت بسزایی را داشته اند.اگر اهل خرید اینترنتی و پرداخت های بین المللی بوده اید، حتما مشاهده کرده اید که یکی از درگاه های سایت مقصد شما ممکن است مسترکارت باشد.سایت اول پرداخت با ارایه کارت های مستر،همواره آماده خدمات رسانی به هموطنان عزیز می باشد. در این مفاله با کمپانی emoneyonlineservices آشنا شوید.

قابل ذکر است که شما در صورتی می توانید از کارت مسترخود استفاده نمایید که دارای اکانت در سایت کمپانی مستر کارت باشد.در این مقاله با emoneyonlineservices.com و نحوه ایجاد حساب کاربری در این سایت آشنا خواهید شد.

مراحل ایجاد اکانت در سایت emoneyonlineservices

در ابتدای کار باید عرض شود که برای ورود به پنل خود و ساخت اکانت حتما می بایست با IP غیر ایرانی این کار انجام شود.در صورتی که بدون استفاده از فیلترشکن و یا وی پی اس وارد اکانت شوید با خطا روبرو خواهید شد.جهت اطلاع از ادرس دقیق IP خود می توانید به سایت ip2location.com مراجعه نمایید.

درصورتی که تا الان در سایت emoneyonlineservices حساب کاربری نداشته اید، بروی گزینه

Create a new account کلیک نمایید.

emoneyonlineservices
master

در صفحه باز شده و در قسمت Email Address بایستی ادرس ایمیل خود را ثبت نمایید. دقت نمایید که ادرس ایمیل باید همان ایمیلی باشد که درهنگام ثبت سفارش در سایت اول پرداخت استفاده نموده اید.سپس بر روی گزینه proceed کلیک نمایید.

emoneyonlineservices
master

تایید ایمیل

پس از وارد کردن ادرس ایمیل خود به طور صحیح،ایمیل تاییدیه از[email protected] برای شما ارسال می شود که می بایست در مرحله بعد آن را وارد نمایید. پس از وارد کردن کد دریافتی بر روی proceed کلیک نمایید.

emoneyonlineservices
master

در مرحله بعد شما می بایست یک پسوورد را برای اکانت خود و پنل بانکی خودتان ایجاد نمایید و برروی گزینه set password کلیک کنید.

emoneyonlineservices
master

در آخر شما با صفحه زیر روبرو خواهید شد که نشان دهنده موفقیت شما در ساخت اکانت می باشد. سپس بروی گزینه LOGIN کلیک نمایید.

emoneyonlineservices
MASTER

در مرحله بعد شما با صفحه ای روبرو خواهید شد که اطلاعات مربوط به لاگین شما قرار دارد.

emoneyonlineservices
MASTER

اولین ورود به اکانت

در هنگام اولین ورود شما می بایست اطلاعات فردی خود را تکمیل نمایید. بدین منظور بروی گزینه نشان داده شده در تصویر زیر کلیک نمایید و سپس گزینه personal information را انتخاب کنید. این اطلاعات فردی شامل تاریخ تولد، شماره تماس و ادرس می باشد. دقت نمایید که تاریخ تولد پاسپورت و شماره همراه را براساس اطلاعات واقعی خود وارد نمایید. به این دلیل که در صورت بروز هر مشکل احتمالی،جهت پیگیری و تایید هویت از این اطلاعات استفاده می شود.

emoneyonlineservices
MASTER

در صفحه باز شده بایستی اطلاعات لازم را وارد نمایید و نسبت به ذخیره اطلاعات اقدام نمایید.

صدور مستر کارت

در این زمینه پس از ثبت و انجام سفارش در سایت اول پرداخت، یک فایل به سفارش شما ضمیمه خواهد شد که حاوی اطلاعات لازم در زمینه سفارشان می باشد.

emoneyonlineservices

سایت اول پرداخت،انتخاب اول در پرداخت های بین المللی،با ارایه کارت های مستر بصورت آنی در خدمت کاربران عزیز می باشد.

امتیاز 5/5 - از 22 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT