آموزش استریم Twitch با موبایل | بهترین بازی های ریموت برای استریم

زمان مطالعه 6 دقیقه

استریم یا پخش بازی‌های ویدیویی در Twitch طی سال‌ها محبوبیت بیش‌تری پیدا کرده است. این پلتفرم در گذشته بیش‌تر برای بازی‌های رایانه‌ای و کنسولی مورد استفاده قرار گرفته است، اما امروزه تقاضای بیش‌تری برای پخش کننده‌های بازی‌های موبایلی وجود دارد. در ادامه‌ی آموزش استریم Twitch با موبایل با ما همراه باشید.

به طور معمول، بازی‌هایی که صرفاً برای موبایل طراحی شده اند در Twitch بهتر از بازی‌هایی مانند Fortnite عمل می‌کنند، مگر اینکه شما یک بازیکن حرفه‌ای موبایل در Fortnite باشید که می‌توانید طرفداران زیادی را از YouTube یا سایر رسانه‌های اجتماعی به این پلتفرم جذب کنید.

صرف نظر از اینکه کدام استریم را انتخاب می‌کنید، این مقاله چگونگی عملکرد استریم بازی‌های موبایلی را شرح می‌دهد.

گزینه‌های استریم Twitch با موبایل

1 آموزش استریم Twitch با موبایل معرفی بهترین بازی های ریموت برای استریم

دو گزینه اصلی برای استریم موبایل یا تبلت وجود دارد:

  • نحوه استریم بازی‌های ریموت با موبایل
  • نحوه استریم بازی‌های موبایل از طریق رایانه

نحوه استریم Twitch با موبایل به صورت ریموت

هنگام پخش بازی‌های ریموت، باید از برنامه‌ای استفاده کنید که استریم شما را برای مخاطبان شما پخش کند. بسته به برنامه‌ای که انتخاب می‌کنید، حتی ممکن است مجبور نباشید استریم‌کی (Stream Key) خود را تهیه کنید.

این مقاله شامل سه اپلیکیشن برتر استریم برای بازی‌های موبایل است: اپلیکیشن Streamlabs ،Mobcrush و Omlet.

اپلیکیشن Streamlabs

2 آموزش استریم Twitch با موبایل معرفی بهترین بازی های ریموت برای استریم

Streamlabs  برای کاربران اندروید و آیفون در دسترس است. دانلود آن رایگان است و بسیاری از ویژگی‌های استریم در آن رایگان است. در نسخه‌ی Streamlabs Prime، می‌توانید ظاهر و گزینه‌های استریم خود را ارتقا دهید و قالب اورلی استریم توییچ (Twitch Overlays) را اضافه کنید.

با استفاده از برنامه Streamlabs، می‌توانید در Twitch ،Facebook ،YouTube یا یک سرور RTMP سفارشی، استریم کنید. همچنین با Streamlabs Prime امکان استریم یا پخش زنده در چند پلتفرم به طور همزمان وجود دارد فقط با ورود به حساب خود و بدون نیاز به وارد کردن کلید استریم، به راحتی می‌توانید پلتفرم‌هایی که می‌خواهید در آن‌ها استریم کنید را تنظیم کنید و بعد می‌توانید پخش زنده را آغاز کنید.

این برنامه هر آنچه را که روی صفحه نمایش شما نشان داده می‌شود را استریم می‌کند. هنگامی که آماده پخش زنده هستید، باید گزینه screen capture را انتخاب کنید سپس پلتفرم خود را انتخاب کنید و بعد تصمیم بگیرید که برای استریم خود چه عنوانی را انتخاب کنید. در این مرحله، با کلیک روی گزینه منوی سه نقطه می‌توانید استریم خود را شروع کرده و بازی خود را راه اندازی کنید. ممکن است بخواهید یک استریم آزمایشی را پیش از پخش امتحان کنید تا مطمئن شوید همه چیز درست تنظیم شده است، از جمله کیفیت صدای شما خوب است.

برنامه Mobcrush

3 آموزش استریم Twitch با موبایل معرفی بهترین بازی های ریموت برای استریم

برنامه Mobcrush توسط کاربران اندروید و آیفون قابل استفاده است، البته کاربران iOS باید به قسمت “Control center” بروند و گزینه ضبط صفحه نمایش را فعال کنند. شما می‌توانید از طریق حساب گوگل، فیس بوک یا Mobcrush خود به دستگاه تلفن همراه خود وارد سیستم شوید. اگر می‌خواهید در Twitch استریم کنید، بهتر است ابتدا یک حساب Mobcrush در دسک تاپ ایجاد کنید.

Mobcrush به شما امکان استریم در فیس بوک، یوتیوب و توییچ را می‌دهد، همچنین به صورت خودکار با Mobcrush می‌توانید چند استریم به طور همزمان داشته باشید. ابتدا باید وارد حساب خود شوید، اما لازم نیست کلید پخش یا استریم‌کی را وارد کنید. وقتی آماده پخش زنده شدید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای شروع استریم در Twitch روی نماد منو بزنید و بازی مورد نظر خود را انتخاب کنید. هنگامی که عنوان استریم خود را انتخاب و قسمت چت را فعال کردید، می‌توانید تنظیمات را برای پخش زنده ذخیره کنید.

برنامه Omlet

4 آموزش استریم Twitch با موبایل معرفی بهترین بازی های ریموت برای استریم

برنامه Omlet برنامه دیگری است که سرویس استریم را برای موبایل ارائه می‌دهد. این برنامه به شما امکان می‌دهد تا علاوه بر استریم در املت به صورت رایگان در توییچ، فیسبوک و یوتیوب نیز استریم کنید. Omlet یک برنامه استریم است که به منظور حمایت از انجمن ورزشهای موبایلی راه اندازی شده است. در حالی که Twitch و سایر پلتفرم‌ها تمایل به حمایت از بازی‌های رایانه‌ای و کنسولی از طریق تلفن همراه دارند، مخاطبان زیادی علاقه مند به تماشای گیم پلی موبایل هستند.

Omlet دارای بسیاری از ویژگی‌های دیگر از جمله توانایی ایجاد یا پیوستن به انجمن‌های مختلف که به شما در جذب مخاطبان و یا برقراری ارتباط با استریمر‌های دیگر کمک کند. ویژگی دیگر این برنامه استریم گروهی است و شما می‌توانید به راحتی با دیگران استریم کنید. این برنامه همچنین دارای یک نسخه پریمیوم، Omlet Plus است که به شما قابلیت‌های اورلی یا پوشش‌های منحصر به فرد، قاب‌های متحرک پروفایل و چندین ویژگی دیگر را می‌دهد.

بهترین بازی‌های موبایلی با ریموت برای استریم Twitch با موبایل

5 آموزش استریم Twitch با موبایل معرفی بهترین بازی های ریموت برای استریم

در حالی که شما می‌توانید بازی‌های زیادی را ریموت انجام دهید، اغلب افراد انتظار گرافیکی بهتر از بازی‌ها دارند. اگر تصمیم دارید فقط از طریق صفحه نمایش خود با یک برنامه بازی کنید، باید یک بازی گشت و گذاری در یک محیط را انتخاب کنید، مانند:

  • پوکمون گو Pokémon GO: باید در سطح شهر پوکمون‌ها را پیدا کنید.
  • Harry Potter – Wizards Unite: هری پاتر – اتحاد جادوگران، با جادوگران تاریکی بجنگید و اشیای جادویی را پیدا کنید.
  • Minecraft Earth: منابع مختلف را برای ساخت یک سازه در واقعیت افزوده جمع آوری کنید.
  • Ingress: در این بازی باید یک طرف را انتخاب کنید، آیا می خواهید بر بشریت سلطه داشته باشید یا طرف مقاومت و حفاظت از انسانیت باشید.
  • The Walking Dead – Our World: در مردگان متحرک با از بین بردن زامبی‌های منطقه خود، آن را به محیطی بهتر تبدیل کنید.

صرف نظر از آنچه شما بازی می‌کنید، این نکته مهم است که در هنگام استریم صحبت کنید تا مخاطبان به کانال شما جذب شوند. نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که این بازی های “walk-around ” را در خانه خود شروع نکنید. در عوض به مرکز شهر خود یا منطقه دیگری بروید که اطلاعات شما هک نشود.

نحوه استریم بازی‌های موبایل از طریق رایانه (با رفلکتور ۳)

6 آموزش استریم Twitch با موبایل معرفی بهترین بازی های ریموت برای استریم

استریم بازی های پرطرفدار موبایل از طریق رایانه، گزینه‌های بیشتری در مورد نحوه نمایش خود در استریم به شما می‌دهد. می‌توانید از پوشش‌های سفارشی استفاده کنید، ابزاره‌ها را راحت تر ادغام کنید و گزینه‌های دیگری در مورد نحوه تعامل با چت داشته باشید. همچنین می‌توانید از طریق یک نرم افزار استریم مانند OBS یا Streamlabs OBS استریم کنید.

برای استریم از طریق موبایل آیفون یا اندروید خود در برنامه Twitch، به روشی برای اتصال این دو نیاز خواهید داشت. بهترین راه برای انجام این کار نصب برنامه Reflector 3 بر روی دستگاه تلفن همراه است. گزینه “Cast” در دستگاه اندروید یا ویژگی “AirDrop” در هر دستگاه iOS مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شما باید برای ضبط صفحه نمایش خود از نرم افزار بردوکست استفاده کنید. معمولا این کار با گزینه “adding a media source” برای اتصال برنامه Reflector 3 انجام می‌شود. می‌توانید برای ارتباط تصویری با مخاطبان در استریم از وب کم استفاده کنید .

به محض اینکه Reflector 3 و منابع دیگر شما تنظیم شوند، می توانید از طریق Twitch یا پلتفرم‌های مورد نظر خود پخش زنده را شروع کنید.

نتیجه

شما می‌توانید بازی‌ها را از آیفون یا دستگاه اندروید خود استریم کنید، یا می‌توانید از طریق برنامه یا رایانه این کار را انجام دهید تا به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید. اگر از استریم از طریق تلفن همراه خود لذت می‌برید، ممکن است بخواهید نحوه استریم IRL برای نشان دادن فعالیت‌های روزمره خود را نیز یاد بگیرید.

حال که با استریم Twitch با موبایل آشنا شدید می‌اوانید از خدمات خرید با پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT