درآمد ارزی از سایت TaskRabbit

کسب درآمد ارزی از سایت TaskRabbit

زمان مطالعه 3 دقیقه

بسیاری از افراد برای کسب درآمد بیشتر، به کارهای جانبی در منزل هم می­‌پردازند و در سایت­‌های مختلف به شغل‌ های دورکاری مشغول هستند. اشخاص و شرکتهای زیادی هم در سراسر دنیا برای کارهای خود از فریلنسرها کمک می­‌گیرند. در این مقاله به کسب درآمد ارزی از سایت TaskRabbit می‌پردازیم که بر مبنای انجام وظایف کوچک و کمکی می‌باشد.

سایت TaskRabbit چیست؟

درآمد ارزی از سایت TaskRabbit خرید

سایت TaskRabbit یک سایت آمریکایی است که در سال ۲۰۰۸ در بوستون ماساچوست راه‌اندازی شد. کار این سایت این است برای انجام وظایف خرده پا (Task) سفارش گرفته و آن را به افراد مختلف در آمریکا می‌سپارد. بسیاری از وظایف به صورت عملی و حضوری است و البته برخی وظایف به صورت آنلاین قابل اجرا است که در ادامه توضیح خواهیم داد. این شرکت بعدها توانست ۳۷/۷ میلیون دلار سرمایه جذب کند و دفتر خود را به کالیفرنیا انتقال داده است. علاوه بر سایت، اپلیکیشن‌ TaskRabbit از App store و Google Play قابل نصب می‌باشد.

کسب درآمد ارزی از سایت TaskRabbit چگونه است؟

درآمد ارزی از سایت TaskRabbit آنلاین

همانطور که گفته شد بیشتر وظایفی که در این سایت معرفی می‌شود نیاز به حضور فیزیکی در کشور آمریکا است؛ مثلا نصب وسایل محصولات IKEA، کمک برای نظافت یا آشپزی، جابجایی بار، هرس درختان و چمن، برق کاری، بسته بندی و صدها کار دیگر را شامل می‌شود. اما تعداد محدودتری از وظایف به صورت آنلاین قابل اجرا است که می‌توانید به صورت فریلنسری فعالیت کنید که شامل:

  • Organization: مشتری از شما می‌خواد که یک سری فایل‌ها و فولدرها را مرتب کرده و در سیستم طبقه بندی کنید. گاهی اوقات ممکن است به شما یک هارد اکسترنال بدهند تا آن را مرتب کنید که در این صورت از ایران قابل همکاری نیست.
  • Research: مشتری روی یک پروژه نیاز به تحقیق و جمع آوری داده‌ها را دارد و شما باید در جمع آوری داده و سرچ به مشتری کمک کنید.
  • Data Entry: خیلی اوقات کارمندان یک شرکت باید حجم زیادی داده را در یک سامانه یا اکسل وارد نمایند و نیاز جدی به کمک دارند. شما می‌توانید در وارد کردن این داده‌ها با مشتری همکاری کنید.
  • Computer Help: خیلی اوقات مشتریان برای نصب یک برنامه با مشکل مواجه هستند؛ به خصوص افرادی که در رده سنی بالاتری قرار می‌گیرند. به همین دلیل نیاز دارند به کسی که به صورت آنلاین یا اسکایپ، آنها را برای نصب برنامه و نرم افزارها قدم به قدم راهنمایی کند.

ثبت نام در سایت TaskRabbit به چه صورت است؟

۱) برای ثبت نام وارد سایت taskrabbit.com شوید و در قسمت منو روی گزینه Become a Tasker کلیک کنید.

۲) شما باید نام و نام خانوادگی به همراه یک Zip code فرضی آمریکایی را وارد کرده و همچنین شماره تلفن آمریکا (باید از سایت 5SIM یک شماره تلفن مجازی آمریکا تهیه کنید) را هم وارد کنید تا شماره شما وریفای شود.

درآمد ارزی از سایت TaskRabbit ثبت نام

۳) در مرحله بعد از شما می‌خواهند که یک فرم را پر کنید که شامل آدرس محل سکونت (یک آدرس فرضی آمریکا را وارد کنید)، مهارت‌هایی که دارید، روزها و ساعت‌هایی که در هفته امکان اجرای وظایف را دارید و چندین سوال دیگر را شامل می‌شود.

۴) برای استارت کار باید ۲۰ دلار پرداخت کنید، در غیر این صورت به شما وظایف را نشان نمی‌دهد. برای پرداخت ۲۰ دلار می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

۵) لازم به ذکر است که باید بتوانید به خوبی انگلیسی صحبت کنید چرا که ممکن است مشتری بخواهد با شما در اپلیکیشن‌هایی نظیر اسکایپ صحبت کند و در مورد کار توضیح دهد.

۶) فعالیت‌های دورکاری در این سایت محدود است ولی دستمزدها معمولا مناسبند. (بین ۶۰ تا ۱۵۰ دلار).

۷) در ۵ وظیفه اول ، سایت ۳۰ درصد درآمد را به عنوان کمیسیون کسر می‌کند و اگر مشتری‌ها راضی بودند، امتیاز شما ارتقا پیدا کرده و حق کمیسیون سایت به ۱۰ درصد می‌رسد.

۸) پس از کسب درآمد ارزی از سایت TaskRabbit ، برای نقد کردن درآمدهای دلاری خود به راحتی می‌توانید از مجموعه اول پرداخت کمک بگیرید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT