ایمیل میلرلایت mailelite

ایمیل میلرلایت mailelite و معرفی این پلتفرم بازاریابی

زمان مطالعه 3 دقیقه

دوستانی که در زمینه ی بازاریابی دیجیتال مشغول فعالیت هستند و از ایمیل مارکتینگ هم برای انجام تبلیغات و ارسال ایمیل به صورت گروهی استفاده می کنید، حتما میل چیمپ mail chimp را می شناسید. آیا میلرلایت mailelite را هم می شناسید؟ میلرلایت، یکی دیگر از پلتفرم های بازاریابی ایمیل است که اول پرداخت در این مقاله شما را با آن آشنا خواهد کرد. لطفا با ما همراه باشید.

چرا از پلتفرم های بازاریابی ایمیل یا ایمیل مارکتینگ استفاده کنیم؟

برای ایمیل مارکتینگ و ارسال گروهی ایمیل برای مخاطبان و مشتریان خود لازم است که از نرم افزاری استفاده کنید که برای شما به اندازه کافی و مطابق با نیازهایتان کارآیی داشته باشد، و به شما کمک کند تا بتوانید به اهداف بازاریابی ایمیل خود دست یابید.  این مسئله در مورد Mailerlite صادق است.

پلتفرم بازاریابی ایمیل میلرلایت mailelite چه ویژگی هایی دارد؟

با استفاده از mailelite می توانید چهار نوع کمپین مختلف ایجاد کنید :

  • کمپین منظم
  • کمپین های تقسیم A / B (برای آزمایش انواع مختلف ایمیل ها نسبت به یکدیگر)
  • ارسال مجدد خودکار (ارسال مجدد پیام به افرادی که برای اولین بار پیام ها را باز نکرده اند، با تغییر موضوع ، محتوای جدید یا پیام شخصی اضافه شده)

کمپین RSS (فید RSS خود را به صورت ایمیل ارسال کنید)

اما یک اشکال عمده MailerLite این است که الگوها در این پلتفرم به صورت رایگان گنجانده نشده اند ، بنابراین شما باید ایمیل های خود را از ابتدا ایجاد کنید. این ویژگی برای خیلی از افراد ایده آل نیست. اما برای افرادی که در این طرح رایگان مشترک هستند و احتمالاً کاربرانی با قدرت هستند که مهارت یا زمان لازم برای ایجاد ایمیل را دارند، مناسب است.

ایمیل میلرلایت mailelite

ایمیل میلرلایت mailelite

استفاده از ویرایشگر ایمیل بسیار آسان است و از طریق کشیدن و رها کردن محتوای مورد نظر شما قابل انجام است و شما می توانید طیف گسترده ای از بلوک های محتوا (فیلم ها ، پست های رسانه های اجتماعی و غیره) را اضافه کنید. اما باید برای طراحی ایمیل و زیبا جلوه دادن آن به دلیل ناکافی بودن الگوهای آماده MailerLite زمان بگذارید.

چگونه با میلرلایت mailelite کار کنیم؟

ممکن است بپرسید که چگونه می تواند ارسال گروهی ایمیل را با استفاده از میلرلایت mailelite انجام داد. در این بخش از مقاله بهطور خلاصه به شما آموزش خواهیم داد که چگونه این کار را انجام دهید.

هنگامی که ایمیل خود را ایجاد کردید ، می توانید از تقسیم بندی پیشرفته برای ارسال آن به گروه خاصی از کاربران مانند افرادی که از طریق منبع خاصی ثبت نام کرده اند یا گیرنده هایی که قبلاً مقدار مشخصی ایمیل دریافت کرده اند و غیره استفاده کنید. گزینه های زیادی برای تقسیم بندی وجود دارد از جمله :

  • تاریخ ثبت نام
  • منبع ثبت نام
  • کمپین
  • زمان غیر فعال

به علاوه شما می توانید همزمان چندین شرط را اضافه کنید.

مرحله آخر زمان بندی ایمیل شماست. در این مرحله گزینه ها محدود هستند : یا زمان ارسال را انتخاب می کنید یا می توانید آن را با توجه به منطقه زمانی مشترکان خود ارسال کنید؛ اما هیچ گزینه ای برای خودکار کردن زمان ارسال بر اساس رفتار مشتری وجود ندارد.

مزیت های استفاده از میلرلایت mailelite

  • MailerLite یک راه حل ساده و آسان برای ایمیل مارکتینگ، با یک رابط کاربری بصری است که باعث می شود شما بتوانید به سرعت به اهداف مورد نظر خود دست یابید.
  • رویکرد هدایت شده آن و توضیحات مختصر درباره همه ویژگی های این پلتفرم، نیاز به آموزش و پشتیبانی اضافی را به حداقل می رساند.
  • MailerLite با عملکرد عالی از طریق فرم ثبت نام ، به شما کمک می کند تا به سرعت لیست ایمیل های خود را بسازید و آن ها را افزایش دهید.
  • Mailerlite دارای پشتیبانی 24/7 هم از طریق چت آنلاین  و هم ایمیل می باشد. البته برای چت آنلاین باید هزینه آن را بپردازید.

پرداخت هزینه اشتراک میلرلایت mailelite

به منظور استفاده از پلتفرم ایمیل مارکتینگ میلرلایت mailelite و ارسال گروهی ایمیل، لازم است که اشتراک داشته باشید. این هزینه ها عبارتند از :

  • 1–1000 مشترک 10 دلار در ماه
  • 1،001–2،500 مشترک در هر ماه 15 دلار
  • 2،501–5،000 مشترک در هر ماه 30 دلار
  • 5،001 تا 10،000 مشترک در هر ماه 50 دلار

[maxbutton id=”3″ ]

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT