3 نکات ساخت لندینگ پیج دوره های آموزشی برای کسب درآمد

نکات ساخت لندینگ پیج دوره های آموزشی برای کسب درآمد

زمان مطالعه 8 دقیقه

می‌خواهید بدانید که بهترین کار برای ایجاد بهترین لندینگ پیج آموزشی چیست؟ می‌خواهید پرفروش و تاثیرگذار باشد، این چیزی است که نیاز دارید؟ در این مقاله، شما تمامی چیز‌های مهمی که برای ایجاد یک لندینگ پیج قدرتمند دوره آنلاین نیاز دارید، خواهید دانست. ما این موارد و بسیاری از مؤلفه‌های مهم دیگر را برای کمک به شما در موقعیت یابی جذاب دوره خود قرار خواهیم داد. در ادامه نکات برای ساخت لندینگ پیج دوره های آموزشی برای کسب درآمد با ما همراه باشید.

نکات برای ساخت لندینگ پیج دوره های آموزشی

مهم ترین جنبه که باید در نظر بگیرید، جنبه بازاریابی و فروش را بررسی کنیم.

بدانید مشتری ایده آل شما کیست؟

1 نکات ساخت لندینگ پیج دوره های آموزشی برای کسب درآمد

قدم اول برای شما این است که بدانید چه نوع محتوایی را در لندینگ پیج دوره های آموزشی خود قرار خواهید داد. هر مطلبی یک مشتری یا خواننده دارد، و هر شخص سلیقه مخصوص خود را خواهد داشت.

ساده‌ترین راه برای درک آنچه مشتری شما را به خرید وا می‌دارد، تفکر با اصطلاحات اساسی است. در اینجا پنج سوال ساده برای پاسخ دادن آورده شده است که ذهن شما را باز می‌کند و شما را به درک اینکه خواسته مشتری شما چیست نزدیک می‌کند:

  • آن‌ها در رابطه با دوره آنلاین شما با چه مشکلاتی روبرو هستند؟
  • آن‌ها برای حل مشکلات خود به چه اطلاعاتی نیاز دارند؟
  • چه تاکتیک‌هایی به آن‌ها کمک می‌کند تا نتیجه بگیرند؟
  • برای غلبه بر مشکلات چه مراحلی را باید دنبال کنند؟

چه نوع اطلاعاتی را باید در برنامه شما در معرض دید قرار دهند تا آن‌ها را متقاعد کند که از خدمات یا محصولات شما خرید کند؟

قضیه همین قدر ساده است فقط باید درست تشخیص بدهید و تصمیم بگیرید. ما می‌توانیم به مدت طولانی در مورد جمعیت شناسی صحبت کنیم، می‌توانیم از کلمات تخصصی استفاده کنیم و شروع به بررسی باورهای غلطی کنیم که مشتری احتمالی شما ممکن است داشته باشد. اما اینها نیاز نیست، شما با دانستن مطالب عادی می‌توانید کار‌های مورد نیاز را انجام بدهید.

از تحقیقات اولیه شروع کنید

2 نکات ساخت لندینگ پیج دوره های آموزشی برای کسب درآمد

این ۵ سوال را در نظر داشته باشید و آن‌ها را از مردم بپرسید. ولی تنبلی نکنید! با نشستن در خانه نمی‌توانید جواب درست را پیدا کنید. باید در خیابان مدرسه یا جاهای دیگر نظرسنجی کنید.

شما باید بیرون بروید و از افرادی که قصد دارید دوره‌های خود را به آن‌ها بفروشید، سوال بپرسید و جواب بگیرید. تحقیقات اولیه بسیار مهم است و شما را از رقبا جدا می‌کند. با دانشی که از بیرون به دست می‌آورید، قادر خواهید بود پیام‌های تبلیغاتی جذاب تری ایجاد کنید. بازار برای دوره‌ی شما وجود دارد، تنها کاری که باید بکنید این است آن‌ها را متقاعد کنید از شما خرید کنند.

آنچه که بهترین لندینگ پیج دوره های آموزشی داشته باشند:

با فهمیدن اینکه مشتری شما چه کسی است، بیایید به جستجوی عناصر اصلی بپردازیم که همه صفحات فرود موثر دارند.

یک ایده بزرگ را اجرا کنید و بفروشید

4 نکات ساخت لندینگ پیج دوره های آموزشی برای کسب درآمد

فروش یک دوره‌ی خوب بسیار موفقیت آمیز‌تر است. ایده‌های بزرگ خوانندگان را قانع می‌کند تا به چیز‌های جدید فکر کنند‌. چگونه بدانید ایده بزرگ شما چیست؟ دو راه برای دانستن این مسئله وجود دارد.

وقتی فهمیدید مشتری ایده آل شما کیست، درک بیش‌تری نسبت به نیازمندی‌های فعلی او دارید، و این مهم است. با دانستن اینکه چه مشکلات، ناامیدی‌هایی مشتری ایده آل شما با آن دست و پنجه نرم می‌کند می‌توانید دوره‌های مرتبط با آن را ایجاد کنید.

دوم از مقایسه‌های قبل و بعد استفاده کنید. شما وضعیت فعلی مشتری هایتان را تا حدودی می‌دانید. هر کسی که به دنبال یادگیری چیز جدید است، کمبود دانش یا نیاز به رشد به نوعی را تشخیص داده است. پس از آن به آینده نگاه کنید و سعی کنید همگی با هم پیشرفت کنید. برای ایجاد انگیزه به نتیجه رضایت بخش پس از پایان دوره فکر کنید. نتیجه مدنظر مشتری می‌تواند دستیابی به شغل جدید، کاهش وزن یا توانایی نواختن گیتار باشد.

پس از گذراندن دوره چه چیزی رخ می‌دهد؟ آن را بدانید و از آن استفاده کنید تا ایده بزرگ خود را ایجاد کنید. جمله معروف Joanna Wiebe این است که شما می‌توانید بدانید چگونه کلمات را به درآمد تبدیل کنید.

با قول عملی بودن از عنوان خود پشتیبانی کنید

5 نکات ساخت لندینگ پیج دوره های آموزشی برای کسب درآمد

هر عنوان علمی قدرتمند در دوره‌های آنلاین باید با اجرای آن تایید شود. اگر در اجرای حرف هایتان جدی نباشید، دیگر افراد اطمینان نخواهند کرد. کسانی که از شما بد قولی دیدند به دیگران می‌گویند که دوره‌های شما بی‌فایده است.

جمله بزرگ Caleb Wojcik در مورد دانستن نحوه استفاده از Final Cut Pro X است. قول عملی شده او این است که شما می‌توانید زمان کم‌تری را برای بازسازی و زمان بیش‌تری را برای رشد تجارت خود صرف کنید. اگر فیلمبردار هستید و نمی‌دانید چگونه از ابزار ویرایش خود استفاده کنید ویرایش می‌تواند یک روند طاقت فرسای باشد.

با یک تماس اقدام به فروش فوری کنید

برای تبدیل بازدید کنندگان لندینگ پیج دوره های آموزشی به مشتریان که پول پرداخت می‌کنند، می‌توانید از آن‌ها بخواهید که کارشان را انجام دهند. نکته قابل توجه در مورد طراحی لندینگ پیج دوره موثر این است که شما می‌توانید فروش سریع داشته باشید. با قرار دادن دکمه‌های تماس با کارشناسان و خرید آنلاین، می‌توانید مشتریان آماده خرید را ببندید.

استفاده ابزاری از پتانسیل‌های فیلم

6 نکات ساخت لندینگ پیج دوره های آموزشی برای کسب درآمد

ویدئو یکی از قدرتمند‌ترین ابزار‌هایی است که می‌توانید برای انتقال پیام خود استفاده کنید. امروزه افراد بیشتری برای کسب اطلاعات به ویدیو روی می‌آورند، حتی برخی از آن‌ها با دیدن فیلم‌های مربوط به محصولات یا خدمات خرید می‌کنند. شما می‌توانید از ویدئو به عنوان راهی برای معرفی خود، دوره و مهم‌تر از همه به عنوان ابزاری برای ایجاد پیشنهاد استفاده کنید.

فیلم و پادکست Power-Up ساخته شده توسط Pet Flein را ببینید. او دلیل این که چرا امروزه استفاده از پادکست ضروری است را بیان می‌کند، جزئیات دوره خود را به اشتراک می‌گذارد و شامل توصیفات ویدئویی از دانشجویان راضی است.

کاری کنید مشتری فکر کند او را درک می‌کنید

8 نکات ساخت لندینگ پیج دوره های آموزشی برای کسب درآمد

برای انجام این کار، باید نقاط درد خاصی را که مشتری ایده آل شما تجربه می‌کند، شناسایی کنید. اما به تنهایی دانستن نقاط ضعف کافی نیست. شما باید تصویری را ترسیم کنید که مشتری شما به این درک برسد، اگر از دوره‌ی شما امروز استفاده نکند بعدا پشیمان خواهد شد.

هنگامی که نیاز‌های مشتری را شناسایی کردید، با او همدردی کنید. صحبت با او فضایی را ایجاد می‌کند که مشتری اکنون قادر است به آینده مثبت نگاه کند و امیدوار باشد.

Wolf Tadd در فیلم خود نگرانی‌ها و ناراحتی‌ها را مشخص می‌کند. او به COVID-19 و چگونگی ایجاد شرایط ویژه اشاره می‌کند. وی سپس توضیح داد که این بهترین زمان برای اتخاذ تصمیم جدید است که به پیشرفت منجر می‌شود.

هر چه در دوره‌ی خود ارائه می‌دهید را در معرفی نامه آن ذکر کنید

10 نکات ساخت لندینگ پیج دوره های آموزشی برای کسب درآمد

جزئیات ضروری است. دانشجویان که احتمال دارد بخواهند در دوره شما شرکت کنند می‌خواهند بدانند دقیقاً چه چیزی را یاد می‌گیرند و مزایای پیشنهاد شما چیست. مزایا اغلب باعث ایجاد سوء تفاهم می‌شود اما تاثیر بسیار زیادی در قانع کردن شخص دارد. وقتی به درستی تفهیم شود، آن‌ها دوره شما را به عنوان یک دارایی واقعاً ارزشمند در نظر می‌گیرند. برای تبلیغ دوره‌ی خود، یک لیست از تمامی مزایای دوره تان بنویسید و در یک بخش از لندینگ پیج قرار بدهید.

برای ایجاد لیست‌های موثر و قانع کننده، به مزایای دوره آنلاین به عنوان سازنده فکر کنید، هر جمله‌ای که نشان دهنده رضایت شرکت کنندگان قبلی است را در معرض دید مشتریان احتمالی قرار بدهید.

Pet با بیان واضح ارزش هر ایده، آنچه در دوره بازاریابی وابسته آموخته است را یاد می‌دهد.

از تصاویر استفاده کنید

7 نکات ساخت لندینگ پیج دوره های آموزشی برای کسب درآمد

وقتی موضوع محتوای آنلاین در میان است، تصاویر موضوعی مشکل آفرین هستند. غالباً، از عکس‌های رایگان در همه جا استفاده می‌شود. همگی بیش از یک بار تصاویر عادی رایگان را دیده‌ایم که در وب سایت‌های مختلف استفاده شدند و ارزش محتوای را کم می‌کنند. از این عکس‌ها در لندینگ پیج خود استفاده نکنید.

ترجیح اول باید این باشد که تصاویر خود را از دوره و محتوای خود بگیرید. این عکس‌ها با ارزش تر از عکس‌های موجود در اینترنت به نظر می‌رسند. آن‌ها به مخاطبان شما کمک می‌کنند تا حس قرابت و نزدیکی با دوره‌ی شما داشته باشند. اگر نمی‌توانید عکس بگیرید، برترین و خاص‌ترین عکس‌ها را استفاده کنید. اطمینان داشته باشید تصاویر مرتبط با موضوع هستند. عکس‌های بی ربط ارزش را پایین می‌آورند.

اهرمی قدرتمند به نام اثبات اجتماعی

9 نکات ساخت لندینگ پیج دوره های آموزشی برای کسب درآمد

اثبات اجتماعی عنصر اساسی برای همه نسخه‌های فروش است. ایجاد یک لندینگ پیج دوره آنلاین با بالاترین میزان تبدیل، مستلزم این است که شما اعتبار نامه‌های معتبری داشته باشید تا اثبات کنید دوره شما کالاها یا خدمات را کامل تحویل می‌دهد. حداقل سه متن یا دو توصیف ویدیویی اضافه کنید که جنبه‌های مختلف دوره آنلاین شما را برجسته کند. به این ترتیب، خوانندگان می‌توانند مزایای دوره شما را از زبان دیگران بشنوند و اطمینان پیدا کنند که دقیقا همان چیزی است که می‌گویید. Caleb Wojcik از توصیفات ویدیویی استفاده می‌کند، روشی هوشمندانه برای اثبات تاثیر داشتن دوره.

قیمت گذاری کنید

بدون قیمت گذاری نمی‌توانید محصولی را بفروشید. همانطور که دوره خود را ارائه می‌دهید، در مورد نحوه تعیین قیمت خود هوشمندانه عمل کنید. صفحات پرفروش دوره‌های آنلاین فقط یک قیمت را ذکر نمی‌کنند. همراه با هر قیمت، مطالبی را عنوان دهید که نشان می‌دهد مشتری‌های شما چه چیزهایی را دریافت می‌کند. به این ترتیب، آن‌ها قیمت شما را مقرون به صرفه‌تر خواهند دانست و مقاومت کمتری برای خرید خواهند داشت.

هر گونه ترس، عدم اطمینان و شک را برطرف کنید

0 نکات ساخت لندینگ پیج دوره های آموزشی برای کسب درآمد

همیشه خرید ساده‌ترین کار نیست. شک و تردید در مورد یک محصول معمولاً برطرف نمی‌شود و این امر امکان فروش را دشوار‌تر می‌کند.

احتمالاً یکی از مهمترین مؤلفه‌های ایجاد لندینگ پیج دوره آنلاین با فروش عالی از بین بردن ترس است. برای این کار باید بدانید چه چیزی مانع از خرید مشتری شما می‌شود. نکته مثبت این است که شما با انجام تحقیقات اولیه، بخشی از کار الان خود را انجام دادید. با صحبت‌ها و نظرسنجی‌ها بدانید آن‌ها به چه دلیل پول پرداخت میکنند و چه چیزی آن‌ها را از خرید باز می‌دارد.

از این اطلاعات استفاده کنید اما سعی کنید آنها را شخصی سازی کنید. بازخورد‌های دریافتی از مخاطبان را به مجموعه‌ای از سوالات متداول تبدیل کنید و جواب‌هایی که دارید را مقابل آن بنویسید. اگر نمیدانید چه سوالاتی را باید بنویسید در زیر سوالات پر تکرار احتمالی دانش آموزان را ذکر می‌کنیم.

  • این دوره برای چه کسانی ساخته شده است؟
  • چه چیزی از این دوره یاد می‌گیرم؟
  • آیا در صورت نارضایتی می‌توانم پولم را پس بگیرم؟
  • آیا پشتیبانی می‌شوم؟

حتما متوجه شدید که این سوالات عمومی هستند. به همین دلیل بهتر است در مرحله اولیه آمادگی کسب کنید.

ضمانت بازگشت پول را ارائه دهید

ساخت لندینگ پیج دوره های آموزشی برای کسب درآمد

ارائه ضمانت بازگشت وجه ممکن است ترسناک یا غیر ضروری به نظر برسد، اما اشتباه نکنید، ارزش آن را دارد. با قرار دادن ضمانت بازگشت وجه، به مخاطبان خود می‌گویید که شما در حال تصمیم گیری هوشمندانه برای خرید هستید. این کار نه تنها سود شما را کاهش نمی‌دهد، بلکه با اطمینان دادن به خریداران احتمالی باعث افزایش فروش می‌شود. ضمانت‌های برگشت پول باید شامل برخی از اطلاعات در مورد شرایط بازگشت پول باشد.

کار آن‌ها را تا حد ممکن ساده کنید. اگر آن‌ها از آنچه دارند راضی نیستند، تنها کاری که باید انجام دهید پشتیبانی از طریق ایمیل و در صورت نیاز بازپرداخت است. تعیین هزینه برای بازپرداخت مهم است. این آموزش آنلاین محل درآمد شما است، پس دلیلی ندارد شما تمامی درخواست‌های بازگشت وجه را اجرا کنید.

بیوگرافی شما

معرفی نامه بسیار مهم است. این بخش به دانش آموزان نشان می‌دهند که از چه کسانی یاد می‌گیرند و مدرک تحصیلی شما چیست. مطالب خود را مختصر بیان کنید. بر اعتبار مدرک و تخصص خود تاکید کنید.

حال که با نکات ساخت لندینگ پیج دوره های آموزشی برای کسب درآمد، آشنا شدید می‌توانید از خدمات نقد درآمد ارزی و شارژ حساب پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز 1/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT