کپی رایتر فریلنسر

معرفی ۶ ابزار ضروری برای کپی رایتر فریلنسر

زمان مطالعه 5 دقیقه

اگر یک کپی رایتر باتجربه هستید یا تازه کار خود را شروع کرده اید، احتمالاً با فرایند تولید محتوا آشنا هستید. به خصوص به عنوان یک فریلنسر تنها در صورتی دستمزد دریافت می کنید که پروژه را به پایان برسانید، بنابراین هرچه سریعتر بتوانید کار را انجام دهید، درآمد بیشتری خواهید داشت. در این مقاله به معرفی ۶ ابزار ضروری برای کپی رایتر فریلنسر می پردازیم.

علاوه بر این باید در کار خود دقیق و خلاق باشید تا مشتریان از شما راضی باشند و برای پروژه های بعدی به شما مراجعه کنند. کپی رایتری مانند هر شغلی ممکن است در طول زمان باعث فرسودگی شغلی شود. خوشبختانه ابزارهای متعددی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند.

ابزار ضروری برای کپی رایتر فریلنسر

ابزارهای زیادی برای افزایش بهره وری فریلنسرها وجود دارد، در این مقاله ما بر روی ابزارهایی که صرفاً با نوشتن مرتبط هستند تمرکز می کنیم. برای نوشتن یک خبرنامه، پست وبلاگ یا مقاله باید ایده هایی برای شروع داشته باشید. گاهی این بخشی از کار بیشترین زمان را می گیرد. به خصوص وقتی موضوع کاملا برای شما جدید است و تا به حال در مورد آن مطلبی ننوشته اید. همچنین اگر سال‌ها در یک حوزه خاص فعالیت داشته اید، پیدا کردن ایده‌های جدید دشوار است.

  • سایت AnswerThePublic

 کپی رایتر فریلنسر

کپی رایتر فریلنسر

بهترین راه برای تولید محتوای مناسب برای مشتری این است که بدانید مردم به دنبال چه چیزی هستند. یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای انجام این کار این است که یک موضوع کلی را در گوگل تایپ کنید (مانند نوآوری‌ها در فناوری) و ببینید نتایج جستجو شامل چه مطالبی است.

AnswerThePublic فرایند جستجو را سریع تر میکند. وقتی کلمات کلیدی اصلی خود را تایپ می کنید، بیشترین سؤالات و عبارات جستجو شده را در آن منطقه در اختیار شما قرار می دهد. این نتایج می توانند ایده های خوبی برای مقالات به شما بدهند، همچنین می توانند عنوان مقاله باشند.

استفاده از این وب سایت رایگان است. ولی فقط امکان دو جستجوی رایگان در روز را دارید، بنابراین سعی کنید از این دو فرصت به درستی استفاده کنید و مرتبط ترین کلمه را برای جستجوی انتخاب کنید.

  • سایت SEMRush

 کپی رایتر فریلنسر

کپی رایتر فریلنسر

SEMRush نیز یک ابزار عالی برای پیدا کردن ایده برای نوشتن مقاله است. این وب سایت به طور گسترده توسط کارشناسان سئو استفاده می شود، به همین دلیل دارای ابزارهای مختلفی مانند ابزار تحلیل رقبا، PPC و بازاریابی شبکه های اجتماعی است. برای استفاده از SEMRush نیازی نیست که یک کپی رایتر حرفه ای باشید.

 کپی رایتر فریلنسر

کپی رایتر فریلنسر

با یک حساب کاربری رایگان می‌توانید در نوار بالا کلمه کلیدی مرتبط با یک موضوع را جستجو کنید. این کار باعث میشود کلمات کلیدی دیگر را پیدا کنید. ویژگی دیگر این ابزار منوی بازاریابی محتوا است. در این بخش می‌توانید بفهمید که سایر وب‌سایت‌ها در مورد این موضوع چه مطالبی نوشته اند و ایده بگیرید.

ابزارهای نویسندگی

بعد از اینکه ایده مناسب را پیدا کردید، وقت آن است که محتوا را بنویسید. این مرحله ای است که برخی از نویسندگان آن را سخت ترین مرحله می دانند، اما ابزارهایی وجود دارند که به شما در نوشتن کمک میکنند.

  • سایت Qwated

 کپی رایتر فریلنسر

کپی رایتر فریلنسر

وقتی مطمئن نیستید که چگونه یک مقاله را شروع کنید، یک نقل قول از یک متخصص می تواند ساده ترین راه حل باشد. اما پیدا کردن یک متخصص می‌تواند زمان‌بر باشد. Qwated وب سایتی است که خبرنگاران و نویسندگان را به کارشناسان مورد اعتماد وصل میکند. افراد زیادی هستند که در ازای قرار دادن لینک وب سایت آن ها در مقاله با شما مشارکت میکنند.

استفاده از Qwated رایگان و فوق العاده آسان است. کافی است به بخش Experts بروید و اسم شخص مورد نظر خود را وارد کنید. پاسخ‌ها را در صندوق ورودی خود دریافت خواهید کرد و معمولاً افراد خیلی سریع پاسخ می‌دهند. 

  • سایت Quillbot

 کپی رایتر فریلنسر

کپی رایتر فریلنسر

کپی رایترها معمولا در مورد موضوعی مینویسند که به احتمال زیاد شخص دیگری قبلاً در مورد آن نوشته است. این می تواند به نفع شما باشد زیرا می توانید از مقالات دیگران ایده بگیرید و موضوع را بسط دهید. اگر میخواهید مطلبی را بازنویسی کنید، ابزاری برای این کار وجود دارد.

وقتی متنی را در Quillbot قرار میدهید، روش متفاوتی برای بیان آن به شما ارائه می‌دهد. با این کار متن شما تکراری نخواهد بود و در وقت نیز صرفه میشود.

  • سایت Check-plagiarism

 کپی رایتر فریلنسر

کپی رایتر فریلنسر

حتی اگر از Quillbot استفاده می‌کنید تا مطمئن شوید که اطلاعات وب‌سایت‌های دیگر را کپی پیست نمی‌کنید، برخی از جملات ممکن است بدون تغییر در متن بمانند. حتی اگر مطالب را به زبان خود نوشته باشید، ممکن است جملاتی را بدون تغییر در متن تکرار کنید.

با Check-Plagiarism می توانید از اصل و جدید بودن متن خود مطمئن شوید. همه ما می‌دانیم که گوگل از محتوای تکراری خوشش نمی‌آید. همچنین اگر مشتری متن را بررسی کند و متوجه شود که محتوا 100٪ اصلی نیست، ممکن است دچار مشکلاتی شوید.

  • سایت Readable

 کپی رایتر فریلنسر

کپی رایتر فریلنسر

پس از نوشتن مقاله باید بررسی کنید که محتوایی که نوشته اید چقدر خوب است. احتمالاً از برنامه Grammarly یا دیگر برنامه‌های افزودنی مفید Chrome برای پیدا کردن اشتباهات تایپی و گرامری استفاده کرده اید. Readable از بعد دیگری متن شما را بررسی میکند. این ابزار متن را از نظر پیچیدگی و طولانی بودن بررسی میکند. اگر می خواهید افراد بیشتری مقاله شما را بخوانند، بهتر است متن را ساده بنویسید تا برای همه قابل فهم باشد.

این ابزار به متن شما امتیاز می‌دهد و به شما پیشنهاد میدهد که کجای متن را حذف کنید و چه چیزی نیاز به توضیح دارد.

به عنوان یک کپی رایتر به خود سخت نگیرید!

ابزارهایی که در این مقاله معرفی کردیم می توانند به شما کمک کنند تا بهتر بنویسید و در وقت خود صرفه جویی کنید.. اگر احساس می‌کنید که نمی‌توانید ایده‌ای پیدا کنید، پروژه را به حال خود رها کنید و یک روز دیگر به آن بازگردید. همچنین میتوانید از این ابزارها برای کمک به پیشرفت خود استفاده کنید، اما به یاد داشته باشید که هر چند وقت یک بار استراحت کنید و دوباره کار را شروع کنید.

منبع : makeuseof

امتیاز 5/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT