بهترین سایت های دیجیتال نومد ( Digital Nomad ) در سال 2021

بهترین سایت های دیجیتال نومد ( Digital Nomad ) در سال 2021

زمان مطالعه 4 دقیقه

در سراسر جهان سفر کنید و به طور همزمان کار هم کنید. این سایت‌ها می‌توانند به شما در قدم گذاشتن در این مسیر کمک کنند. در ادامه به بهترین سایت های دیجیتال نومد (Digital Nomad) در سال ۲۰۲۱ می‌پردازیم.

مردم با کار کردن از راه دور، بر روی هر میزی که نزدیکشان باشد (ترجیحاً با منظره‌ای باشکوه در یک مکان گرم و خوش آب و هوا)، به طور روز افزونی از کار کردن به دور یک میز کلاسیک در یک اداره دست می‌کشند. بله، به نظر می‌رسد دیجیتال نومدها (کوچ گردهای دیجیتالی) در حال افزایش هستند. به لطف انقلاب دیجیتالی، تصویرگران، طراحان گرافیک، برنامه نویسان، کپی رایترها و خیلی از گروه‌های دیگر، اکنون می‌توانند در سراسر جهان سفر کرده و همزمان کار هم کنند. آیا این شیوه زندگی بدون تعلق به هیچ نقطه‌ای توجه شما را جلب کرده است؟ در اینجا سایت‌هایی را معرفی می‌کنیم که می‌توانند به شما در گام نهادن در این مسیر دیجیتال نومد کمک کنند.

بهترین سایت های دیجیتال نومد (Digital Nomad)

NOMAD LIST

1 بهترین سایت ها برای دیجیتال نومد ( Digital Nomad ) در سال 2021

NOMAD LIST

Nomad List راهنمای جامعی برای همه کسانی است که به دنبال لایف استایل کار کردن از راه دور هستند. این مجموعه حاوی اطلاعات مفیدی برای شاغلان سیار است و مجموعه گسترده‌ای از لیست‌ها و راهنمایی‌هایی را ارائه می‌دهد که موضوعاتی مانند “بهترین شهرها برای دیجیتال نومدها” و “بهترین شهرها برای مسافران گیاهخوار” را پوشش می‌دهد. این سایت همچنین دارای صفحه‌ای با فهرستی از مشاغل و همچنین یک انجمن فعال برای برقراری ارتباط نومدها با یکدیگر است.

CARRYOLOGY

2 بهترین سایت ها برای دیجیتال نومد ( Digital Nomad ) در سال 2021

CARRYOLOGY

کسانی که به طور دائمی در حال سفر کردن هستند به کیف‌ها و چمدان‌های خاصی نیاز دارند. اینجا جایی است که Carryology به کمک شما خواهد آمد، زیرا آنها به حمل و نقل چیزهای مربوط به شما اهمیت بسیاری می‌دهند و این موضوع را جدی می‌گیرند. در اینجا شما نه تنها قادر خواهید بود کیفی مناسب برای وسایل خود که به خوبی طراحی شده و کاربردی و زیبا است (مانند کوله پشتی‌ها، چمدان‌های چرخدار، کیف پول‌ها، کیف‌های دوربین و هر چیز دیگری که فکرش را بکنید) را پیدا کنید، بلکه می‌توانید مقالات و توصیه‌هایی نیز در مورد چیزهایی که نیاز دارید تا هنگام سفر با خود ببرید نیز در اینجا پیدا کنید.

WE WORK REMOTELY

3 بهترین سایت ها برای دیجیتال نومد ( Digital Nomad ) در سال 2021

WE WORK REMOTELY

اولین قدم برای شروع زندگی به عنوان یک دیجیتال نومد یافتن شغلی است که به شما اجازه دهد از راه دور کار کنید، که این سایت مکانی عالی برای این منظور است. مشاغل زیادی برای کسانی که دارای مهارت‌هایی در زمینه‌های بازاریابی، کپی رایتینگ، برنامه نویسی، طراحی، پشتیبانی مشتری و موارد دیگر هستند، وجود دارد. نیروی کار مدرن افق‌های دید خود را در برخی از زمینه‌های دور از انتظاری نیز گسترش می‌دهد حتی برخی پزشکان نیز شروع به کار کردن از راه دور کرده‌اند. این فضا هنوز جا برای پیشرفت دارد و ممکن است حیطه کاری شما زودتر از آنچه که فکرش را کنید به این تغییرات بپیوندد.

MAKING IT ANYWHERE

4 بهترین سایت ها برای دیجیتال نومد ( Digital Nomad ) در سال 2021

MAKING IT ANYWHERE

یک زن و شوهر بریتانیایی به نام Mish و Rob در سال ۲۰۱۲ شغل خود را ترک کردند و شروع به حرکت در سراسر جهان کردند و قصد داشتند که بتوانند “در هر جایی کار کنند”. با گذشت سال‌ها، به نظر می‌رسد که آنها به هدف خود رسیده‌اند، اگرچه باید به این نکته اشاره کنیم که به نظر می‌رسد این دو در زمینه هوش تجاری بسیار باهوش و پر تلاش هستند (آنها چندین بیزینس را اداره می‌کنند). Mish و Rob طرفدان برجسته‌ای برای این نوع زندگی غیرمتعارف دیجیتال نومد هستند. این زوج مجذوب این زندگی فارغ از از قید و بندهای مالکیت شده‌اند و همچنین کنترل کاملی بر زمان خود را دارند. وبلاگ آنها الهام بخش، آموزنده است و خواندن آن برای هر دیجیتال نومد مشتاقی ضروری است.

ROAM

5 بهترین سایت ها برای دیجیتال نومد ( Digital Nomad ) در سال 2021

ROAM

این یک جامعه آزمایشی است و مکان‌هایی را برای اقامت و کار با مبلغ ۵۰۰ دلار در هفته به دیجیتال نومدها ارائه می‌دهد. نه تنها یک اتاق عالی برای خوابیدن، بلکه دسترسی به اینترنت پر سرعت، صندلی‌های راحت، فضایی با تعدادی میز برای کار، آشپزخانه و افراد مختلفی که می‌توانید در کنار آنها کار کنید نیز برای شما فراهم می‌شود. این ایده در حال حاضر در مادرید، میامی و بالی فعالیت می‌کند و قرار است گسترش پیدا کند و برای جامعه شاغل سیار، خانه‌ای مناسب در چندین مکان زیبا فراهم کند.

OUTTSITE

6 بهترین سایت ها برای دیجیتال نومد ( Digital Nomad ) در سال 2021

OUTTSITE

به دنبال ایده‌ای مشابه، Outsite چندین گزینه منحصر به فرد برای اقامت به منظور کار کردن یا تفریح را برای نومدهای مدرن ارائه می‌دهد. آیا دوست دارید از راه دور از سانتا کروز، سن دیه گو یا دریاچه تاهو کار کنید؟ بله قطعا دوست دارید! و همچنین برنامه‌هایی برای یافتن اتاق در هاوایی و کاستاریکا نیز در دست اجراست. ولی کارمندان دفتری نیز نباید ناامید شوند! Outsite امکاناتی را برای کناره گیری شرکت‌ها نیز ارائه می‌دهد، بنابراین تیم شما می‌تواند از همه چیز دور شود و به صورت گروهی با هم ارتباط برقرار کند.

حال که با بهترین سایت های دیجیتال نومد آشنا شدید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال و خرید با ویزا یا مسترکارت سایت اول پرداخت استفاده کنید.

خرید با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT