نویسندگی فریلنسر

معرفی ۵ وبلاگ برای نویسندگی فریلنسر و کسب درآمد از نویسندگی

زمان مطالعه 5 دقیقه

اگر یک فریلنسر تازه کار یا یک نویسنده حرفه ای با چندین سال تجربه هستید یا کلا به نویسندگی علاقه دارید بهبود مهارت های نوشتن بسیار ضروری است و چه راهی بهتر از خواندن میتواند به شما کمک کند. در این مقاله پنج وبلاگ برتر را به شما معرفی میکنیم که برای بهبود مهارت های نویسندگی، کسب درآمد با آن و رشد کسب‌ وکارتان برای تبدیل شدن به یک نویسندگی فریلنسر به شما کمک میکنند. 

معرفی وبلاگ های مناسب برای نویسندگی فریلنسر

سایت Smart Blogger

 نویسندگی فریلنسر

نویسندگی فریلنسر

Smart Blogger با بیش از 300000 مشترک و چهار میلیون خواننده یکی از بهترین وبلاگ ها است. این وبلاگ مجموعه ای جامع از مقالات را ارائه می دهد و از اصول کار فریلنسری و نویسندگی گرفته تا آموزش نحوه کسب درآمد از نویسندگی و غیره را شامل میشود.

 این وبلاگ همچنین علاوه بر فریلنسری در مورد وبلاگ نویسی نیز آموزش می دهد. اکثر مقالات این بخش دغدغه اصلی وبلاگ نویسان و روش های حل آن را بیان می کنند. به عنوان مثال این وبلاگ پیشنهاد می کند که وبلاگ نویسان باید محتوای قدیمی خود را برای اهداف سئو به روز کنند و نکات مفیدی را ارائه میدهد.

Smart Blogger همچنین یک دوره آموزش بازاریابی محتوا را برای فریلنسرهای تازه کار ارائه می دهد و بیش از 35000 دانشجو دارد.

سایت The Write Life

 نویسندگی فریلنسر

نویسندگی فریلنسر

این وبلاگ در مورد موضوعات مختلفی شامل نویسندگی، فریلنسینگ، انتشار کتاب های خود، بازاریابی و وبلاگ نویسی به شما مشاوره می دهد. همه این موضوعات می توانند برای شما به عنوان یک نویسنده مفید باشند، اما توصیه میکنیم روی موضوعاتی که در حال حاضر برای شما مهم هستند، مانند فریلنسینگ تمرکز کنید.

The Write Life یکی از وبلاگ‌های معتبر است و اکثر مقاله‌های این وبلاگ توسط نویسندگان حرفه ای، ویراستاران، وبلاگ‌نویسان، فریلنسرهای معروف، نویسندگان شرکت‌های معتبر و نویسندگان کتاب نوشته شده‌اند. 

بنابراین با این وبلاگ توصیه ها و راهنمایی ها را مستقیماً از کارشناسان دریافت می کنید. علاوه بر این، این وبلاگ یک صفحه فیس بوک دارد که می توانید آن را دنبال کنید و به جامعه بزرگی از نویسندگان و ویراستاران دسترسی پیدا کنید. اگر سوالی در ذهن دارید یا با مشکلی روبرو هستید که فکر می‌کنید نویسندگان دیگر ممکن است توصیه‌های خوبی برای شما داشته باشند، میتوانید سوال خود را در گروه مطرح کنید.

حتماً دستورالعمل‌های گروه را بخوانید و با تبلیغ خدمات یا ارسال لینک، گروه را اسپم نکنید زیرا ممکن است مسدود شوید.

سایت Dream of Travel Writing

 نویسندگی فریلنسر

نویسندگی فریلنسر

اگر میخواهید وارد حیطه سفرنامه نویسی هستید یا در این زمینه پیشرفت کنیدDream of Travel Writing یک وبلاگ مفید برای شما خواهد بود. سفرنامه نویسی نسبت به سایر سبک ها کمی چالش برانگیزتر است. گابی لوگان بنیان گذار این وبلاگ زمانی که وارد حیطه سفرنامه نویسی شد، مردم به او توصیه کردند که  سبک خود را تغییر دهد زیرا این کار بسیار دشوار است. 

در این وبلاگ می توانید همه چیز در مورد سفرنامه نویسی از تحقیق و ساختار متن ها گرفته تا کسب درآمد از آن را یاد بگیرید. موسس وبلاگ کتابی به نام Six-Figure Travel Writing Roadmap نوشته است که فروش خوبی داشته است. اگر در خبرنامه او ثبت نام کنید، می توانید سه فصل اول این کتاب را به صورت رایگان دریافت کنید.

این وب سایت همچنین وبینارهای زیادی را برگزار میکند و به شما مهارت های سفرنامه نویسی و کسب درآمد از آن را یاد میدهد. اما این وبینارها به صورت رایگان در دسترس نیستند. این وبلاگ دوره های مختلفی نیز ارائه میدهد که می توانید با پرداخت هزینه در آن ها شرکت کنید.

سایت Copyblogger

 نویسندگی فریلنسر

نویسندگی فریلنسر

وبلاگ بعدی در این لیست Copyblogger است. این شرکت وبلاگ خود را فقط با بازاریابی محتوا، بدون تبلیغات پولی یا تیم فروش خارجی به یک تجارت هشت رقمی تبدیل کرد. این وبلاگ علاوه بر مهارت های نویسندگی و فریلنسری، بازاریابی محتوا را نیز آموزش میدهد.

Copyblogger شاید برای افراد مبتدی مناسب نباشد. محتوای این وبلاگ بیشتر برای نویسندگان با تجربه که به دنبال رشد کسب و کار خود هستند مناسب است.

اگر حتی یک سال است که به نویسندگی فریلنس مشغول هستید و اکنون می‌خواهید مهارت‌های خود را توسعه دهید، می‌توانید مهارت های دیگری مانند SEO بازاریابی محتوا، کپی‌رایتینگ و موارد دیگر را از این وبلاگ یاد بگیرید.

این وبلاگ همچنین یک دوره بازاریابی محتوا را برای نویسندگان فریلنسر ارائه می دهد. برای شرکت در این دوره ها باید در خبرنامه وبلاگ ثبت نام کنید. زمانی که شرکت درخواست‌ شما را می‌پذیرد به شما اطلاع داده می‌شود. اگر برای این دوره ها انتخاب شدید، این شرکت به شما امکان میدهد تا نمونه کارها خود را در لیست نویسندگان Copyblogger به نمایش بگذارید.

سایت Elna Cain

 نویسندگی فریلنسر

نویسندگی فریلنسر

Elna Cain یک نویسنده و مربی فریلنس معروف است که به سایر نویسندگان آموزش می دهد که چگونه با نویسندگی کسب درآمد کنند. وبلاگ او صدها مقاله دارد، بنابراین هر سؤالی که در مورد فریلنسینگ در ذهن دارید، احتمالاً پاسخ آن را در این وبلاگ پیدا میکنید.

Elna Cain همچنین دوره های مختلف فریلنسری و راه های کسب درآمد از طریق آن را ارائه می دهد. یکی از دوره ها WriteTo1K که با شرکت در آن به یک گروه فیس بوک نیز دسترسی خواهید داشت. در این گروه می توانید پاسخ سوالات خود را از النا یا اعضای گروه دریافت کنید. علاوه بر این او برای کمک به نویسندگان، پست‌هایی درباره فرصت‌های شغلی جدید در گروه ارسال می‌کند.

کسب درآمد از نویسندگی

اینترنت پر از سایت های است که به صورت رایگان مشاوره میدهند. اما باید همیشه بهترین سایت ها را برای مشاوره پیدا کنید. از میان 5 وبلاگی که معرفی کردیم وبلاگی که بیشتر با اهداف شغلی شما سازگار است را انتخاب کنید. مقالات این وبلاگ ها را بخوانید و مهارت ها و کسب و کار خود را توسعه دهید.

منبع : makeuseof

امتیاز 1/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT