سایت های فریلنسری خارجی

بهترین سایت های فریلنسری خارجی | معرفی بهترین سایت های آموزش کار از راه دور

زمان مطالعه 6 دقیقه

کار از راه دور به یک امر عادی تبدیل شده است. با خواندن این مقاله خواهید دانست که چه دوره های آنلاینی می توانند به شما کمک کنند تا بتوانید از خانه کار خود را انجام بدهید. آیا می خواهید عملکرد بهتری در محل کار داشته باشید حتی در حین کار از راه دور؟ آیا می خواهید حتی در حین کار در خانه، مدیرتان شما را تحسین کنند؟ در این مقاله به معرفی و بررسی بهترین سایت های فریلنسری خارجی و سایت های کار از راه دور می پردازیم.

افتتاح حساب فریلنسر در این سایت ها و نقد کردن درآمد ارزی شما در اول پرداخت امکان پذیر است.

بهترین سایت های فریلنسری خارجی

با توجه به اتخاذ شیوه کار از راه دور توسط شرکت های بسیار، کارکنان باید مهارت های جدیدی را برای سازگاری با شرایط تغییر یافته یاد بگیرند. در اینجا چند دوره رایگان وجود دارد که می تواند شما را برای چالش های آینده آماده کند و عملکرد شما را بهبود بخشد.

سایت Udacity: مدیریت تیم‌ های راه دور با Upwork

سایت های فریلنسری خارجی

سایت های فریلنسری خارجی

مدیریت یک تیم از راه دور آسان نیست. مدیران باید تلاش بیشتری برای مدیریت یک تیم انجام دهند. اگر برای اولین بار یک تیم از راه دور را مدیریت می کنید، به شما پیشنهاد میکنیم در کلاس رایگان و آنلاین Udacity شرکت کنید.
با گذراندن این دوره، یاد خواهید گرفت که چگونه استراتژی های سفارشی شده را برای تیم خود اتخاذ کنید. این دوره به شما کمک می کند تا کار با ابزار های ضروری را یاد بگیرید. با گذراندن این دوره، می‌توانید فرهنگی ایجاد کنید که کار از راه دور پشتیبانی کند.
این دوره شما را از بهترین شیوه های مدیریت از راه دور تیم مطلع می کند. چه هم اکنون در حال مدیریت تیمی از راه دور باشید و چه بخواهید از ابتدا نیروی کار جذب کنید، شرکت در این دوره کمک شایانی در موفقیت کسب و کار شما خواهد داشت.

سایت edX: انقلابی در زمینه کار از راه دور

سایت های فریلنسری خارجی

سایت های فریلنسری خارجی

همانطور که از نام این دوره پیداست، انقلاب و پیشرفتی در زمینه کار از راه دور ایجاد می‌کند. دوره آموزشی edX به شما کمک می کند بهره وری را افزایش دهید و در بین اعضای تیم اعتماد ایجاد کنید.
شما می توانید دانش خود را در مورد عناصر کلیدی کار از راه دور توسعه دهید. از دانشی که کسب می‌کنید هم میتوانید جهت موفقیت تیم کاری خود استفاده کنید. همچنین بر افزایش بهره وری یک تیم از راه دور از طریق بهبود ارتباطات و همکاری تمرکز دارد.
یک تیم غیر متمرکز نیاز به استفاده از ابزار های مختلف برای مدیریت وظایف و ارتباطات دارد. این دوره به شما کمک می کند تا ابزار مناسب را انتخاب کنید. با یادگیری نحوه جلب اعتماد همکاران، این دوره به شما قدرت می دهد تا به یک رهبر موثر تبدیل شوید.

سایت Udemy: بهترین روش ‌ها برای کار از راه دور

سایت های فریلنسری خارجی

سایت های فریلنسری خارجی

بسیاری از کارکنان در هنگام کار از راه دور با مشکلاتی مواجه میشوند، زیرا خانه های آنها ممکن است آرامش کافی را برای انجام کار نداشته باشد. اگر می‌خواهید در حین کار از راه دور موفق باشید، در دوره Udemy شرکت کنید تا بهترین روش‌ های کار در خانه را بیاموزید.
تمرکز اصلی دوره بر این است که به شما کمک کند فضایی بدون حواس پرتی در خانه خود برای کار های اداری ایجاد کنید. همچنین به شما آموزش می دهد که از نظر اجتماعی با هم تیمی های خود در ارتباط باشید تا ارتباط موثر برقرار کنید.
علاوه بر این، می دانید که از چه ابزار هایی برای اطمینان از مسئولیت پذیری هر یک از اعضای تیم استفاده کنید. همچنین به شما در مدیریت زمان کمک می کند تا بتوانید حداکثر بهره وری را داشته باشید.

سایت SkillShare کنترل تیم از راه دور: افراد، فرآیند ها و ابزار ها

سایت های فریلنسری خارجی

سایت های فریلنسری خارجی

مدیریت اعضای تیمی که هر کدام به مکانی دور رفته اند برای یک مدیر آسان نیست. همه افراد از محل کار دور شده اند و اکنون با محیط متفاوتی روبرو هستند که شما از آن بی اطلاع هستید. دوره Skillshare می تواند به شما آموزش هایی را برای مدیریت یک تیم از راه دور ارائه دهد.
دوره بر روی افراد، فرآیندها و ابزارها برای ایجاد یک محیط کار از راه دور قوی تمرکز دارد. شما بهترین پیشنهادات را برای تیم خود یاد خواهید گرفت و مدیریت اصولی آنها را شروع می کنید. علاوه بر این، این دوره برای مدل های کاری ترکیبی مفید خواهد بود.

LinkedIn Learning: کار از خانه: استراتژی‌ هایی برای موفقیت

سایت های فریلنسری خارجی

سایت های فریلنسری خارجی

حفظ تعادل کار و زندگی در حین کار در خانه به بزرگ ترین چالش برای بسیاری تبدیل شده است. گذراندن دوره آموزشی LinkedIn، دستورالعمل های مناسبی را برای موفقیت در زمینه دور کاری در اختیار شما قرار می دهد. از این دوره می توانید یاد بگیرید که در ساعات اداری متمرکز و سازنده بمانید.
دوره با توصیه های عملی در مورد حفظ سلامت عقل و ایجاد تعادل بین کار و زندگی همراه خواهد بود. شما همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه به راحتی از راه دور کار کنید و به طور حرفه ای با اعضای تیم ارتباط برقرار کنید.
این دوره همچنین نکاتی در مورد برنامه ریزی، همکاری، ارتباطات آنلاین، تعیین انتظارات و اهداف واقع بینانه، به حداکثر رساندن موفقیت و اجتناب از فرسودگی شغلی ارائه می دهد.

سایت Alison: ابزار هایی برای کار از خانه

سایت های فریلنسری خارجی

سایت های فریلنسری خارجی

این دوره به شما آموزش می دهد تا از Google Apps، Trello و Zoom استفاده کنید. اینها برنامه های محبوبی هستند که تیم های غیر متمرکز می توانند از آنها برای مدیریت کار، افزایش بهره وری، اشتراک گذاری فایل و اطلاعات و ارتباطات استفاده کنند.
ماژول دوره Alison به شما می آموزد که از Google Apps با تمرکز بیشتر بر Google Drive استفاده کنید. از این دوره، شما یاد خواهید گرفت که با استفاده از Zoom ارتباط برقرار کنید، وظایف و پروژه ها را با Trello مدیریت کنید.
همچنین مقایسه ای بین Google Sheets و Microsoft Excel ارائه می کند که می توانید از آن برای شناسایی مناسب ترین ابزار برای نیاز های خود استفاده کنید.

Microsoft Learn: از راه دور با Microsoft 365 کار کنید

سایت های فریلنسری خارجی

سایت های فریلنسری خارجی

اگر سازمان شما برای گردش کار و ارتباطات به Microsoft 365 متکی است، برای برتری در کار از راه دور به این دوره آموزشی Microsoft Learn نیاز دارید. این دوره شما را قادر می سازد تا از ابزار های مایکروسافت 365 از راه های دور بدون هیچ مشکلی کار خود را انجام بدهید.
این ماژول آموزشی پایه بر برنامه‌ های مهم کار از راه دور مانند Microsoft Teams، OneDrive و Office تمرکز دارد. از طریق آن، بهترین روش‌ ها برای برقراری ارتباط از طریق Teams، همگام‌ سازی فایل ‌ها بین نسخه‌ های Cloud,PC,android را می‌شناسید.
علاوه بر آن، به شما می آموزد که از یک مکان راه دور به سیستم سازمان متصل شوید.

سایت Purdue University Global: کار از راه دور

سایت های فریلنسری خارجی

سایت های فریلنسری خارجی

برای آموزش کار از راه دور می‌توانید این دوره آموزشی را از دانشگاه جهانی Purdue انتخاب کنید. این دوره طراحی شده است تا دانش و منابع لازم را برای کار از راه دور به شما ارائه دهد. کارمندان، رهبران تیم و مدیران همه می توانند از این مزیت بهره ‌مند شوند.
استراتژی های ارتباطی، ابزار های کار از راه دور برخی از نکات کلیدی هستند که دوره روی آنها تمرکز می کند. همچنین منابع مفیدی برای کار از راه دور در اختیار شما قرار می دهد.
علاوه بر آن، دوره همچنین در مورد مسائل حقوقی، حرفه ای بودن و تأثیر روانی کار از راه دور بحث می کند. همچنین شما را از بهترین شیوه هایی که افراد باید هنگام کار از خانه اتخاذ کنند آگاه می کند.

مهارت بالا برای تبدیل شدن به یک کارمند از راه دور موفق

علاوه بر استرس و حواس پرتی، یک شاغل از راه دور با مشکلات متعدد دیگری روبرو است. آنها باید خود را با مشکلات جدید و شیوه جدید کار سازگار کنند. دوره های آنلاین رایگان مورد بحث در بالا به کارمندان از راه دور کمک می کند تا در موقعیت های مربوطه خود پیشرفت داشته باشند.
شاید کار از راه دور ممکن است چالش برانگیز باشد، اما رسیدن به موفقیت در کار از خانه غیرممکن نیست. شما می توانید با نشان دادن حداکثر بهره وری در حین کار از راه دور انتظار ارتقاء و افزایش حقوق را داشته باشید.

منبع : makeuseof

امتیاز 3.6/5 - از 5 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT