سایت Skillshare

سایت Skillshare | نقد درآمد ارزی از سایت Skillshare | پرداخت هزینه در سایت Skillshare

زمان مطالعه 2 دقیقه

Skillshare (اسکیل شِیر) یک پلتفرم آموزشی آنلاین برای تولیدکنندگان، فریلنسرها و تمام کسانی است که قصد یادگیری مطلب و مهارتی را دارند. جامعه‌ی Skillshare شامل بیش از ۳ میلیون دانش آموز و هزاران معلم از بیش از ۱۰۰ کشور است که برای یادگیری مهارت‌های مختلف، ارضای کنجکاوی، خلاقیت و شغل خود به این پلتفرم پیوسته‌اند. دانش آموزان می‌توانند در صدها کلاس رایگان ثبت نام کنند، یا با ارتقای اکانت خود به اکانت پریمیوم در ازای پرداخت مبلغی اندک به صورت ماهیانه، به کاتالوگ کامل تمام کلاس‌ها دسترسی نامحدود داشته باشند. در این مقاله به  معرفی سایت Skillshare می پردازیم.

سایت Skillshare 

سایت Skillshare

سایت Skillshare

Skillshare یک پلتفرم آموزش آنلاین و یک برنامه‌ی آموزش و یادگیری است که توسط حرفه‌ای‌ها برای اشخاصی که می‌خواهند مهارت‌های واقعی را یاد بگیرند، ایجاد شده است. وقتی این برنامه برای اولین بار راه‌اندازی شد، تنها ۱۵ کلاس داشت. امروز اما Skillshare تبدیل به یک جامعه‌ی آموزش آنلاین بزرگ با بیش از ۱۹۰۰۰ کلاس پیشنهادی، بیش از ۴ میلیون دانش آموز و تعداد زیادی معلم در زمینه‌های تخصصی مختلف است.

معلم‌های Skillshare افرادی حرفه‌ای هستند که تخصص خود در زمینه‌های مختلف را به اشتراک می‌گذارند. کلاس‌ها یا دسته‌بندی‌های موجود در اسکیل شیر شامل این موارد است: بیزینس، طراحی، تأسیس شرکت، فیلم، عکاسی، تکنولوژی، نوشتن و غیره است. هرکسی می‌تواند به این جامعه بپیوندد، چه به عنوان دانش آموز (و مهارت را آموزش ببیند) و چه به عنوان معلم (و مهارت‌های خود را به اشتراک بگذارد).

سایت Skillshare 

سایت Skillshare

هزینه برنامه‌های Skillshare

اسکیل شیر به طور رایگان، برای اکانت‌های پریمیوم و برای تیم‌ها در دسترس است. سه پکیج تیمی و پریمیوم با یک ماه دوره امتحانی رایگان موجود است. هزینه‌ی پکیج ماهیانه ۱۵$ در ماه است، در حالی که برنامه سالیانه ۸/۲۵$ در ماه یا ۹۹$ در سال هزینه دارد (اگر پرداخت سالیانه انتخاب شود). پکیج تیمی برای هر دانش آموز قیمت گذاری می‌شود و هزینه آن با ۹۹$ به ازای هر دانش آموز در هر سال شروع می‌شود و همچنین هزینه به طور سالانه پرداخت می‌شود.

اگر اکانت پریمیوم Skillshare را انتخاب کنید، امکان دسترسی نامحدود به بیش از ۱۹۰۰۰ کلاس، دسترسی آفلاین از طریق تبلت یا هر دستگاه موبایل، توانایی مشاهده کلاس‌ها بدون مزاحمت تبلیغات برای شما فراهم خواهد شد. کارمزد عضویت پریمیوم شما، صرف حمایت مالی معلم‌ها و فراهم کردن کمک هزینه به دانش آموزان نیازمند شده و از برخی مزایای اضافی نظیر تخفیفات سرویس‌ها و غیره نیز برخوردار خواهید شد.

پرداخت هزینه دوره‌های Skillshare

پرداخت هزینه ساخت اکانت یا هزینه دوره‌های اسکیل شیر از طریق درگاه پرداختی پی پال امکان پذیر است. شما می‌توانید پرداخت ارزی خود در این وبسایت را از طریق مجموعه اول پرداخت انجام دهید.

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT