01 سایت AngelList و پیدا کردن کار فریلنسری در استارتاپ ها با استفاده از آن

سایت AngelList و پیدا کردن کار فریلنسری در استارتاپ ها با استفاده از آن

زمان مطالعه 2 دقیقه

سایت AngelList در سال ۲۰۱۰ راه اندازی شد، بنابراین یکی از نام‌های جدید در صحنه، در مورد سایت‌های بزرگ کار است. همچنین یکی از جالب‌ترین پروژه‌های جستجوی شغل در اطراف است، زیرا یکی از معدود سایت‌های کاری است که به استارتاپ اختصاص داده شده است.

افتتاح حساب فریلنسر در این سایت ها و نقد کردن درآمد ارزی شما در اول پرداخت امکان پذیر است.

امکانات سایت AngelList

هدف سایت AngelList این است که استخدام استارت آپ را منصفانه‌تر و عادلانه‌تر کند. زیرا اغلب استارت‌آپ‌ها به جای استعداد و تجربه به خویشاوندگرایی و شبکه‌سازی متکی است.

در زمان نگارش این مقاله، بیش از ۱۳۰،۰۰۰ شغل در سایت وجود دارد و این موقعیت‌ها به وضوح در شرکت‌های نوپا و شرکت‌های فناوری یافت می‌شود و مشتریان این سایت شامل شرکت‌های بزرگی مانند Revolut ،Mozilla و Squarespace است.

با توجه به تمرکز سایت AngelList بر این بازارها، تعجب آور نیست و به این معنی است که AngelList یک پایگاه داده عالی از مشاغل مرتبط در شرکت‌های درجه یک دارد. اما به طور منفی، این سایت میلیون‌ها فرصت شغلی را که توسط برخی از رقبا، مانند LinkedIn Jobs یا Monster ذکر شده است را ندارد و اگر نمی‌خواهید در یک شرکت فناوری یا در یک استارتاپ کار کنید، چندان خوب نیست.

زمینه‌های دیگری نیز وجود دارد که سایت AngelList کمبود پایگاه داده شغلی عظیم خود را جبران می‌کند. این سایت تاکید زیادی بر شفافیت دارد، به این معنی که لیست‌های شغلی دارای حقوق و گزینه‌های حقوق صاحبان سهام هستند. این تنها اطلاعات مفیدی نیست که در فهرست‌های شغلی می‌بینید، همچنین: AngelList میزان سرمایه‌گذاری شرکت را نشان می‌دهد، اطلاعاتی درباره فرهنگ شرکت، اندازه شرکت و بازارهایی که در آن فعالیت می‌کند. در صورت وجود، گزینه‌های کار از خانه نشان داده می‌شود.

نتیجه

3 سایت AngelList و پیدا کردن کار فریلنسری در استارتاپ ها با استفاده از آن

AngelList در مورد استخدام استارتاپ به همه چیز فکر کرده است. این امر باعث می‌شود که بهترین ابزار موجود باشد اگر می‌خواهید در استارت آپ کار کنید و به ویژه اگر می‌خواهید در یک شرکت فناوری موقعیت داشته باشید. اگر به نظر شما شبیه است، پس این باید اولین درگاه تماس شما باشد.

بدون شک برای استارت‌آپ‌ها عالی است، و ویژگی‌های خوبی دارد – اما اگر می‌خواهید نگاهی گسترده‌تر به بازار کار داشته باشید، بهتر است جای دیگری را جستجو کنید.

حال که با سایت AngelList آشنا شدید، می‌توانید از خدمات نقد درآمد ارزی سایت اول پرداخت استفاده کنید.

نقد درآمد ارزی و دلاری

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT