02 خرید هاست پرسرعت خارجی با سایت Servebolt

خرید هاست پرسرعت خارجی با سایت Servebolt

زمان مطالعه 3 دقیقه

سایت Servebolt که در سال ۲۰۱۴ راه اندازی شد، نسبتاً اخیراً به بخش وردپرس گرا در بازار میزبانی وب اضافه شده است. این شرکت توسط Hans Kristian Rosbach و Erlend Eide در نروژ تأسیس شد و مدتی با نام دیگری شناخته می‌شد. نام Raske Sider بود و می‌توان آن را به انگلیسی به عنوان “Fast Pages” ترجمه کرد. در ادامه به خرید هاست پرسرعت خارجی می‌پردازیم.

دفتر اصلی Servebolt در Drammen (نروژ) واقع شده است و کاربران می‌توانند هنگام تصمیم گیری در مورد مکان مرکز داده، بین اسلو (نروژ) و آمستردام (هلند) انتخاب کنند. اگرچه در ابتدا بازار میزبانی وب در اسکاندیناوی بود، اما Servebolt از سال ۲۰۱۷ شروع به خدمت رسانی به مخاطبین بین المللی کرده است و محبوبیت آن در سراسر اروپا افزایش یافته است.

وب سایت اصلی Servebolt از نظر طراحی ساده است، عمدتاً سفید با نقوش زرد گاه به گاه و به چهار زبان انگلیسی، نروژی، هلندی و سوئدی در دسترس است. اخیراً، سایت Servebolt دارای یک وبلاگ رسمی شده است. علاوه بر وبلاگ، به نظر می‌رسد که آنها در مورد شبکه‌های اجتماعی (بیشتر در فیس بوک و توییتر) نسبتاً فعال هستند در حالی که بقیه حساب‌های رسانه‌های اجتماعی آنها (به ویژه یوتیوب و اینستاگرام) به نوعی منسوخ شده‌اند.

قیمت هاست پرسرعت خارجی Servebolt

01 خرید هاست پرسرعت خارجی با سایت Servebolt

از آنجایی که سایت Servebolt برای کاربرانی طراحی شده است که نیاز به هاست پرسرعت خارجی دارند (مانند سایت‌های سنگین رسانه‌ای، سایت‌های اجتماعی، سایت‌های منابع شخص ثالث و غیره)، قیمت‌گذاری محصول آنها بر این اساس تنظیم می‌شود. بنابراین، اگر مایل به خرید هاست با قیمت بالا نیستید، احتمالاً این ارائه دهنده هاست وب برای شما مناسب نیست.

Servebolt طیف گسترده‌ای از سرویس‌های میزبانی مدیریت شده وردپرس را ارائه می‌دهد که به دو دسته تقسیم می‌شوند: “عملکرد بالا” (که شامل شش پلن است) و “Enterprise” (سه پلن). جدا از هزینه‌ها، تفاوت بین این سرویس‌ها بیشتر مربوط به ذخیره سازی، پرونده‌ها، پایگاه داده و درخواست‌های پویا است. یکی از ارزان‌ترین سرویس‌ها با عنوان “Pro Plan” برچسب گذاری می‌شود و از ۹۹ یورو (۱۱۹/۷۱ دلار) در ماه شروع می‌شود. ۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی، حداکثر سه وب سایت، تعداد نامحدودی از کارکنان PHP، نام‌های دامنه بی‌شمار و حداکثر یک میلیون درخواست پویا را ارائه می‌دهد. برای دیدن دیگر سرویس‌ها بر روی این لینک کلیک کنید.

همه برنامه‌ها، جدا از یک برنامه قابل تنظیم در سطح شرکت، دارای یک دوره آزمایشی رایگان ۶۰ روزه هستند. در نتیجه، هیچ ضمانت بازگشتی وجود ندارد. روش‌های پرداخت موجود عبارتند از: کارت‌های اعتباری و پی پال.

راحتی در استفاده

خرید هاست پرسرعت خارجی با سایت Servebolt

در Servebolt همه چیز در مورد سرعت، سرعت و سرعت بیش‌تر است، بنابراین جای تعجب نیست که پاسخ آن‌ها به سؤال “چرا ما” تا حدودی با موضوع (شما می‌توانید حدس بزنید) سرعت مرتبط است. همین امر در مورد ویژگی‌های آنها که زیرساخت شبکه آنها، راه حل‌های سخت افزاری پیشرفته، پیکربندی ذخیره سازی بهینه سازی شده، استفاده از سریع‌ترین و جدیدترین نسخه PHP و پنل سفارشی لینوکس آنها را در میان موارد دیگر نشان می‌دهد. پس از بررسی همه برنامه‌های میزبانی Servebolt و انتخاب یک طرح ایده آل، می‌توانید بلافاصله ثبت نام کنید یا ابتدا برنامه را با شروع دوره آزمایشی رایگان امتحان کنید.

اگر در جستجوی یک هاست مستحکم مبتنی بر وردپرس برای وب سایت مهم تجاری خود هستید که علاوه بر آن دارای سرعت و عملکرد و پشتیبانی عالی باشد، Servebolt بهترین گزینه برای شما است و بله، Servebolt به همان سرعتی که می‌گویند سریع است و قابل ستایش است.

اگر خود را در این زمینه مبتدی می‌دانید، نیازهای شما تا حدودی ساده‌تر است، یا علاقه‌مند به صرفه‌جویی در هزینه‌های خود هستید، هر دو HostGator و Dreamhost بسته‌های هاست ارزان‌قیمت فوق‌العاده‌ای با طیف کاملی از ویژگی‌های جذاب ارائه می‌دهند.

حال که با هاست پرسرعت خارجی و سایت Servebolt آشنا شدید، اگر قصد خرید از این سایت را دارید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

خرید با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT