راهنمای کسب درآمد ارزی از ساخت موسیقی با سایت Boomy

زمان مطالعه 2 دقیقه

سایت Boomy.com یک سرویس موسیقی است که نه تنها به شما امکان می‌دهد در عرض چند دقیقه موسیقی جدید بسازید، بلکه به شما کمک می‌کند تا با ارسال نسخه‌های خود به بیش از ۴۰ سرویس استریم، از ساخته‌های خود درآمد کسب کنید. سپس، تعداد دفعات پخش آهنگ شما را پیگیری می‌کنند و درآمد را جمع‌آوری می‌کنند. شما ۸۰ درصد سود خالص را دریافت می‌کنید. در ادامه به راهنمای کسب درآمد ارزی از ساخت موسیقی با سایت Boomy می‌پردازیم.

کسب درآمد ارزی از ساخت موسیقی

ساخت آهنگ

1 راهنمای کسب درآمد ارزی از ساخت موسیقی با سایت Boomy

اولین قدم ساختن موسیقی است. سایت Boomy به شما امکان ساخت آهنگ می‌دهد، باید شما وارد سایت و اکانت خود شوید و بعد از آن بر روی دکمه‌ی Creat کلیک کنید. استایلی را انتخاب کنید. چندین مورد برای انتخاب وجود دارد. می‌توانید با همه سبک‌ها بازی کنید، بنابراین آنچه در اینجا انتخاب می‌کنید در ابتدا مهم نیست. و به ساخت آهنگ می‌پردازید.

آهنگ ها را منتشر کنید

این قسمت بسیار راحت است برای شروع کافیست Create>Release را بزنید.

شما می‌توانید هر چقدر که دوست دارید در این مورد فکر کنید. اگر می‌خواهید آلبوم آرت خود را ایجاد کنید، مشکلی نیست. باید نام آهنگ را انتخاب کنید و نام هنرمند را انتخاب کنید. اگر تمایلی به اینکار ندارید، اجازه دهید هوش مصنوعی چیزهایی را برای شما انتخاب کند و دست به کار شوید! چقدر در می‌آورید؟ چه زمانی اتفاق خواهد افتاد؟

چند روز طول می‌کشد تا آهنگ شما بازبینی و منتشر شود و پس از آن، ۲ تا ۳ ماه طول می‌کشد تا شنوندگان شما افزایش یابد. اما پس از آن، واریز به حساب Paypal شما باید بسیار سریع باشد و اگر محتوای زیادی تهیه کرده‌اید، همه چیز باید ادامه یابد. در اینجا پیوندی برای تخمین میزان درآمد شما از آهنگ‌هایتان وجود دارد. بر روی لینک کلیک کنید.

درآمد ارزی از ساخت موسیقی | تبلیغ آهنگ‌ها

2 راهنمای کسب درآمد ارزی از ساخت موسیقی با سایت Boomy

از آنجایی که میزان پخش بیشتر آهنگ شما برابر است با پرداخت‌های بیش‌تر، ایده خوبی است که از آهنگ‌های خود در مکان‌های بیش‌تری استفاده کنید. خلاق باش! چگونه می‌توانید موسیقی خود را به مخاطبان نمایش دهید؟ در اینجا چند نمونه آورده شده است:

می‌توانید هر نوع ویدئویی را که می‌خواهید بسازید و از آهنگ خود در پس زمینه، برای پخش بیشتر استفاده کنید. می‌توانید از چند عکس یا ویدیو که با آهنگ شما همخوانی دارد استفاده کنید و آهنگ خود را بر روی آن قرار دهید. لینک ویدیو یوتیوب خود را در دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند ردیت قرار دهید.

اگر قبلاً دنبال کننده‌ای دارید، از آن‌ها استفاده کنید. یک ویدیو در IG آپلود کنید و ببینید چطور پیش می‌رود.

اینجا مکانی عالی برای امتحان چیزهای جدید است و همانطور خیلی سخت نیست. می‌توانید از آهگ‌های خود در چالش‌ها و میم‌های مجازی تیک تاک استفاده کنید.

حال که با سایت Boomy و درآمد ارزی از ساخت موسیقی آشنا شدید، می‌توانید از خدمات نقد درآمد ارزی و دلاری سایت اول پرداخت استفاده کنید.

نقد درآمد ارزی و دلار

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT