شغل های خانگی

معرفی بهترین شغل های خانگی

زمان مطالعه 5 دقیقه

تا چند سال پیش کار از خانه فقط برای فریلنسرها امکان پذیر بود. اما با رشد و پیشرفت فناوری اکنون می توان مشاغل بیشتری را به صورت دورکار انجام داد. اگر می‌خواهید از راه دور کار کنید در این مقاله نگاهی به برخی شغل های خانگی مورد تقاضا می‌اندازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین شغل های خانگی

وبلاگ نویس یا نویسنده

با نوشتن و نویسندگی میتوانید درآمد خوبی کسب کنید. با توجه به تلاش بیشتر شرکت ها برای توسعه حضور آنلاین در دنیای دیجیتال مشاغل نویسندگی تقاضای زیادی دارند. برای شروع ایجاد یک وبلاگ میتواند ایده خوبی باشد. اگر میتوانید نوشته های تاثیرگذار بنویسید، می‌توانید کپی‌رایتینگ را امتحان کنید و اگر در فن‌آوری مسلط هستید، نوشتن محتوای فنی ممکن است مناسب باشد.

با رشد محصولات دیجیتال نوشتن تجربه کاربری (UX) حوزه پررونقی است. نحوه استفاده از فناوری مهارتی است که همه نویسندگان موفق باید بلد باشند.

مشاور دیجیتال مارکتینگ

یک مشاور دیجیتال مارکتینگ استراتژی های بازاریابی آنلاین یک کسب و کار را توسعه، اجرا و نظارت می کند. این شغل بر ایجاد استراتژی های جدید بازاریابی تمرکز می کند و نقش مهمی در درک مخاطبان هدف شرکت و رفتار آنها ایفا می کنند.

دستیار مجازی

یک دستیار مجازی کارهایی مانند تحقیقات، برنامه ریزی قرار ملاقات و ارائه ها را انجام میدهد. برخی از دستیارهای مجازی می توانند صرفاً بر روی وظایف اداری مانند صدور صورتحساب مشتریان و مدیریت تقویم تمرکز کنند، برخی دیگر نیز ممکن است به مهارت های کپی رایتینگ و مدیریت شبکه های اجتماعی نیاز داشته باشند. اکثر دستیاران مجازی همزمان با تعدادی از مشتریان کار می کنند. بنابراین یک دستیار مجازی شغلی انعطاف پذیر با وظایف متنوع دارد.

ارزیاب جستجوی وب

تعدادی از شرکت ها ارزیاب های جستجوی وب را برای ارائه بازخورد در مورد نتایج جستجوی اینترنتی استخدام می کنند. یک ارزیاب جستجوی وب به شرکت ها کمک می کند تا ارزیابی کنند که آیا نتایج جستجوی اینترنتی دقیق، به موقع و جامع هستند یا خیر. این شغل به تجربه زیادی نیاز ندارد و جزو مشاغل محبوب دورکار است.

شغل های خانگی

شغل های خانگی

این شغل می تواند برای افرادی که به علوم کامپیوتر، تحقیقات، تجزیه و تحلیل و روند بازار (market trend) علاقه مند هستند، گزینه بسیار مفیدی باشد. ارزیاب جستجوی وب وب‌سایت‌ها، ویدیوها، صفحات وب، نقشه‌ها و تصاویر را بر اساس شاخص عملکرد کلیدی (KPI) رتبه‌بندی می‌کنند تا نشان دهند که وب‌سایت یا تصاویر چقدر در نتایج جستجوی اینترنتی رتبه‌بندی می‌شود.

رونویسی

به عنوان رونویس وظیفه شما این است که برنامه های صوتی، تصویری و زنده تلویزیونی از پیش ضبط شده را به صورت متن بنویسید. همچنین باید بتوانید با دقت و سریع تایپ کنید. رونویسی شامل نوشتن متن های تخصصی و غیرتخصصی است و برای افرادی که می‌خواهند از خانه کار کنند میتواند گزینه ای مناسب باشد. رونویس ها از دستگاه‌های استنوتایپ و صفحه‌کلیدهای آوایی برای افزایش میزان دقت استفاده می‌کنند.

توسعه دهنده وب

توسعه‌دهندگان وب قبلا فقط به صورت حضوی کار میکردند. اما با محبوبیت دیجیتال نومدها و دورکاری موقعیت‌های توسعه‌دهنده وب در حال حاضر برای مشاغل خانگی مناسب هستند. به عنوان یک توسعه دهنده وب یا یک برنامه نویس، وظیفه شما ایجاد نرم افزار و برنامه های کاربردی با نوشتن کد، یافتن اِشکال و رفع آن در برنامه و اجرای آن است.

شما از یک یا چند زبان برنامه نویسی برای ساخت یک محصول یا خدمات استفاده میکنید. توسعه دهندگان وب در تیم های چابک فعالیت می کنند و وظایف خاصی دارند که به آنها محول می شود.

مدیر شبکه های اجتماعی

تقریباً همه شرکت‌ها در حال حاضر دارای شبکه های اجتماعی هستند، بنابراین تقاضا برای مدیر رسانه‌های اجتماعی زیاد است. شرکت‌ها مدیران شبکه های اجتماعی را استخدام می‌کنند تا حساب‌هایشان را مدیریت کنند یا یک استراتژی کامل برای شبکه های اجتماعی ایجاد کنند که شامل کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی گرفته تا توسعه صدای برند است.

شغل های خانگی

شغل های خانگی

اگر خلاق هستید، ایده های تازه ای دارید و با ابزارهای جدید و شبکه های اجتماعی آشنا هستید، مدیر شبکه های اجتماعی می تواند یک شغل مناسب برای شما باشد. در این شغل شما مسئول افزایش اینگیجمنت، ترافیک شبکه های اجتماعی و ایجاد آگاهی از برند خواهید بود. بسیاری از مدیران شبکه های اجتماعی برای تعدادی از شرکت ها کار می کنند، زیرا این شغل منعطف است و میتوان به صورت دورکار آن را انجام داد.

تدریس آنلاین

نقش یک معلم آنلاین با معلمان سنتی در توسعه برنامه‌های درسی، نظارت بر عملکرد دانش‌آموزان و آموزش در مورد موضوعات و تخصص‌های خاص یکسان است. تفاوت اصلی در رسانه ای است که معلمان در آن فعالیت می کنند. معلمان از طریق پلتفرم‌های آنلاین مانند Zoom، Google Meet یا Microsoft Teams میتوانند به دانش‌آموزان آموزش می‌دهند.

طراح گرافیک

از آنجایی که بیشتر شرکت ها در تلاش برای افزایش حضور آنلاین خود هستند، تقاضا برای طراحان گرافیک خوب در طراحی سیستم های کامپیوتری و خدمات مرتبط در حال افزایش است. مشاغل طراحی گرافیک معمولا به صورت دورکاری هستند، بنابراین به طراحان انعطاف پذیری زیادی برای انتخاب مکان کار کردن می دهد. همچنین می‌توانید قالب‌ها را ایجاد کنید و بفروشید، مشاور طراحی تعدادی از شرکت‌ها باشید یا فونت‌ها،  لوگوی و آیتم های قابل چاپ را طراحی کنید.

بررسی محصولات

شغل های خانگی

شغل های خانگی

برای بررسی محصولات و کسب درآمد از آن باید در سایت هایی که برنامه های بررسی محصول را ارائه میدهند ثبت نام کنید. برای این کار باید ایده هایی برای محصولات جدید داشته باشید، محصولات را بررسی کنید، نظرات خود را در مورد کمپین های تبلیغاتی ارائه دهید.

شرکت ها همچنین برای بررسی محصولاتی که در مرحله آزمایش هستند، افرادی را استخدام می کنند. آنها محصولات را برای شما ارسال می کنند و در ازای بازخورد واقعی مبلغی را به شما می پردازند.

کار کردن از خانه به سرعت در حال تبدیل شدن به یک روش معمول کار کردن است

دورکاری به سرعت در حال افزایش است زیرا به طور یکسان توسط کارمندان و کارفرمایان مورد استقبال قرار گرفته است. کار از خانه بهره وری را افزایش می دهند، استرس را کاهش می دهند و باعث میشود کارمندان بین کار و زندگی تعادل برقرار کنند. همچنین باعث افزایش درآمد و کاهش هزینه برای کارفرمایان می شوند.

مشاغل ذکر شده در بالا تنها برخی از مشاغل خانگی محبوب هستند که در حال افزایش هستند. شغلی را انتخاب کنید که با مهارت‌ها، تجربه و حوزه‌های مورد علاقه شما مطابقت دارد.

منبع : makeuseof

امتیاز 5/5 - از 9 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. آزیتا گفت:

    چقدر جالب هست مطالبتون

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT