سایت interaction-design

معرفی سایت interaction-design | دوره آنلاین طراحی UX | پرداخت هزینه دوره های IDF

زمان مطالعه 4 دقیقه

Interaction Design Foundation (IDF) یا بنیاد طراحی تعاملی یک سازمان غیرانتفاعی مستقر در دانمارک است که هدف آن آموزش مقرون به صرفه در سراسر دنیا است. در این بنیاد مهارت های جدید طراحی آموزش داده میشود. بنیاد طراحی تعاملی با 118110 فارغ التحصیل، بزرگترین موسسه طراحی آنلاین در سراسر جهان است و در سال 2002 تاسیس شد. در این مقاله به معرفی سایت interaction-design می پردازیم.

معرفی سایت interaction-design

IDF در آموزش طراحی آنلاین پیشرو هستند زیرا متخصصان زیادی در این بنیاد در حال فعالیت هستند. این بنیاد دوره های کامل طراحی تجربهی کاربر (UX Design) از مبتدی تا پیشرفته را پوشش می دهد. گواهینامه های دوره های IDF توسط رهبران صنعتی مانند شرکت های IBM و Adobe تایید شده است و این شرکت های تیم های خود را با دوره های این بنیاد آموزش می دهند. دانشگاه هایی مانند MIT و دانشگاه کمبریج نیز محتوای دوره های IDF را در برنامه درسی خود قرار داده اند.

مزایای شرکت در دوره های IDF در سایت interaction-design

  • مهارت های طراحی تجربه کاربر را به شما آموزش می دهد تا در شغل خود پیشرفت کنید و آینده ای بهتر برای خود و کارفرمای خود بسازید.
  • به شما یاد می دهد که چگونه از مهارت طراحی به شیوه شرکت های بزرگی مانند اپل و گوگل استفاده کنید.
  • به شما کمک می کند تا مهارت های جدید طراحی را برای بهبود کیفیت زندگی به کار ببرید.
  • ما در دنیایی زندگی می کنیم که پر از طراحی های ناکارآمد و خسته کننده است، شما می توانید با طراحی فناوری انسان محور تأثیر مثبتی داشته باشید.
  • ارائه دوره های طراحی آنلاین با کیفیت بالا و هزینه کمتر نسبت به آموزش های سنتی.
  • IDF بهترین مهارت ها را از شرکت های با فناوری پیشرفته و دانشگاه ها به شما ارائه می دهد.
  • IDF محتوای آموزشی خود را را با همکاری طراحان نخبه صنعت از Google و IBM و همچنین اساتید برتر دانشگاه استنفورد، MIT و دانشگاه کمبریج تولید می کند.

دوره های آموزشی 

بزرگترین مزیت این بنیاد دسترسی نامحدود به بیش از 30 دوره UX است که همگی خودآموز هستند و توسط متخصصات با تجربه در زمینه خود تدریس می شوند. هر دوره شامل دروسی است که شامل یک ویدیو، یک مقاله مصور یا ترکیبی از هر دو هستند. پس از اتمام هر یک از دوره ها، به طور خودکار گواهینامه معتبر برای شما صادر می شود. این گواهی نامه برای رزومه یا LinkedIn شما مفید است.

سایت interaction-design

سایت interaction-design

دوره های آنلاین طراحی UX برای مبتدیان و حرفه ای ها

طراحی UX را با شرکت در 36 دوره مبتدی تا پیشرفته بیاموزید. همچنین زیر نظر کارشناسان صنعت آموزش ببینید و گواهینامه معتبر برای پیشرفت شغلی خود کسب کنید.

دوره هایی برای افراد پرمشغله 

  • هر زمان که میخواهید و با هر سرعتی میتوانید آموزش خود را شروع کنید.
  • از هر مکان و هر زمان به دوره ها دسترسی داشته باشید. تنها چیزی که نیاز دارید اتصال به اینترنت است.

نحوه شرکت در دوره ها

  • دوره آنلاین مورد نظر خود را انتخاب کنید. کلاس ها به صورت خودآموز برگزار می شوند، بنابراین هر زمان که بخواهید میتوانید کلاس ها را مشاهده کنید.
  • گواهی دوره را دریافت کنید. پاسخ های شما توسط کارشناسان نمره داده میشود. برای اثبات مهارت های خود یک گواهی دوره دریافت خواهید کرد.
  • در حرفه خود پیشرفت کنید. از مهارت های جدید خود در شغل فعلی خود یا برای به دست آوردن یک شغل جدید در زمینه طراحی UX استفاده کنید.

انجمن ها

به عنوان یک عضو IDF می توانید به یکی از 467 انجمن در سراسر جهان بپیوندید و با دیگر طراحان UX ارتباط برقرار کنید. در این انجمن ها می‌توانید رویدادها و کنفرانس‌ها را پیدا کرده و در بحث‌های آنلاین شرکت کنید و بیشتر بیاموزید. به عنوان مثال اعضایی که به تازگی در این زمینه شروع به کار کرده اند، می توانند در مورد نمونه کارهای خود از دیگران بازخورد دریافت کنند. سایر موضوعات انجمن ها شامل UX موبایل ، تحقیق کاربر و مشاغل است.

بنیاد طراحی تعاملی یک پلتفرم عالی برای یادگیری و ارتباط با دیگران در زمینه طراحی UX است. این بنیاد مقاله و منابع رایگان زیادی را ارائه داده است.

طراحی تجربه کاربر UX یک صنعت پررونق است.

امروزه فرصت‌های شغلی برای افرادی که مهارت‌های طراحی دارند در حال افزایش است (تقریباً ۱۳٪ افزایش از ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۰). همچنین دستمزد طراحان UX در حال افزایش است. در شهرهایی مانند سانفرانسیسکو و نیویورک به بیش از 110 هزار دلار میرسد.

فقط با یک بار پرداخت در تمام دوره ها شرکت کنید.

با پرداخت یک هزینه ثابت 10 دلاری به صورت ماهانه در تمام دوره های UX شرکت کنید. زیرا این بنیاد یک سازمان غیرانتفاعی است که هدفش کاهش هزینه های مربوط به آموزش می باشد.

با شرکت در دوره های طراحی تجربه کاربری میتوانید وارد مسیرهای شغلی زیر شوید :

  1. طراح UX
  2. طراح تعاملی ( Interaction Designer )
  3. طراح بصری (Visual Designer)
  4. متخصص کاربرپذیری یا usability
  5. طراح UI
  6. برنامه نویس فرانت اند
  7. مدیر محصول
  8. مارکتر یا بازاریاب
  9. محقق تجربه کاربری
  10. مدیر اجرایی

مجموعه اول پرداخت در زمینه پرداخت هزینه و نقد درآمد ارزی در کنار شما عزیزان می باشد.

 

امتیاز 4.5/5 - از 8 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT