زمان لیست شدن شبیا در رابین هود

زمان لیست شدن شبیا در صرافی رابین هود | آیا رابین هود شیبا را لیست خواهد کرد؟

زمان مطالعه 3 دقیقه

طبق داده‌ های سایت Change.org، بیش از 400 هزار نفر تا به حال درخواست لیست‌ شدن میم‌ کوین شیبا اینو در صرافی‌ رابین‌ هود را در این سایت امضا کرده‌ اند. در این خبر به بررسی زمان لیست شدن شبیا در رابین هود می پردازیم.

زمان لیست شدن شبیا در رابین هود

در صورتی که تعداد امضاهای این درخواست به 500 هزار امضا برسد، می توان گفت که تبدیل به یکی از بزرگترین و پرامضاترین درخواست‌ ها و کمپین‌ های پلتفرم Change.org میشود.

در واقع، تریستان لوک این درخواست را ایجاد کرده است و امضا کنندگان آن می خواهند معاملات شیبا اینو در صرافی رابین‌ هود آغاز شود و به عبارتی دیگر خواستار لیست شدن این رمز ارز توسط این صرافی هستند.

زمان لیست شدن شبیا در رابین هود

زمان لیست شدن شبیا در رابین هود

از آنجایی که شرکت رابین ‎هود کارمزد معاملاتی کمتری در مقایسه با دیگر پلتفرم‌ همچون کوین بیس (Coinbase) و سایر صرافی‌ های رمزنگاری دارد، اگر شیبا اینو در فهرست ارز های آن قرار گیرد، احتمالا حجم معاملات سکه را افزایش می‌ دهد و سرمایه‌ گذاران جدیدی را جذب خواهد کرد.

بر اساس گزارش ها، صرافی رابین هود می تواند با فهرست کردن شیبا اینو، به همان سطح موفقیتی که با دوج کوین به دست آورده بود برسد چرا که هر دوی آنها میم کوین هستند.

لازم به ذکر است که دوج کوین برای رابین هود و سرمایه گذاران آن یک موفقیت بزرگ بوده است و شیبا اینو نیز همچون دوج کوین یک میم کوین می باشد که همان پتانسیل را دارد و طی هفته‌ های گذشته 2 هزار درصد افزایش قیمت داشته است.

طبق گزارش ها، کریستین براون (Christine Brown) که مدیراجرایی ارشد رابین‌ هود کریپتو (Robinhood Crypto) می باشد گفته است این شرکت برای لیست کردن شیبا اینو، ارز دیجیتال یازدهم از نظر حجم بازار، عجله‌ ای ندارد. به گفته ی او، این شرکت هرگز عملکرد صرافی کوین بیس (Coinbase) را در پیش نخواهد گرفت.

آنها بر این باور هستند که از این طریق ممکن است سود کوتاه‌ مدتی به دست بیاید، اما در عوض در طولانی‌ مدت برای کاربران سودی ندارد.

همچنین این صرافی منتظر است تا به شفافیت نظارتی بیشتری در مورد شیبااینو برسد. اما دوج‌ کوین در حال حاضر روی پلتفرم‌ های معامله قرار دارد و شاهد افزایش 62 درصدی حجم معاملات خرید و فروش ارز شیبا در سه‌ ماهه دوم سال بوده است.

اینطور که به نظر می رسد واکنش توکن شیبا اینو به این خبر منفی می باشد و باعث افت قیمت شیبا شده است.

به گفته ی رئیس مرکز کوانتوم، ماتی گرینسپن (Mati Greenspan)، فهرست کردن شیبا ممکن است دارای خطراتی برای رابین‌ هود باشد.

سرمایه‌ گذاران آلت‌ کوین ممکن است در آینده برای سودهای سریع، سکه‌ های دیگر از جمله FLOKI و BabyDoge را برگزینند. گرینسپن می گوید پلتفرم‌ های کریپتو باید به منظور راضی نگه داشتن مشتریان خود سر پا بمانند.

به علاوه این تحلیلگر می‌ گوید، صرافی‌ ها باید روند فهرست کردن سکه‌ های جدید را تسهیل کنند ولی در نهایت ممکن است شروع به اضافه کردن سکه‌ های کاملا بی‌ فایده به فهرست معاملات خود کنند.

با وجود اینکه حتی ایلان ماسک این سکه را رد کرده است و گفته است که هیچ توکن shib ای ندارد، همین انتظار برای لیست شدن شیبا در رابین‌ هود باعث افزایش قیمت ارز دیجیتال شد. طرفداران شیبا معتقدند که این کوین برخلاف دوج‌ کوین، بدون رابین‌ هود و ایلان ماسک نیز صعود خواهد کرد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT