رقابت شیبا و بیت کوین

رقابت شیبا و بیت کوین | آیا شیبا بهتر است یا بیت کوین؟!!

زمان مطالعه 2 دقیقه

Mike McGlone توضیح می دهد که SHIB طراحی فوق العاده ای دارد، اما در این رقابت بیت کوین احتمالاً پیروز می شود. در این خبر به بررسی رقابت شیبا و بیت کوین می پردازیم.

رقابت شیبا و بیت کوین

Mike McGlone، استراتژیست کامودیتی (کالای اولیه) برجسته Bloomberg، در مورد SHIBA  که با نام مستعار “ Dogecoin killer ” شناخته می شود و نتیجه و بازده احتمالی بیت کوین در این تب فعلی که پیرامون توکن Shiba Inu شکل گرفته است، توییت کرده است.
در اینجا دلیل شرط بندی McGlone بر روی بیت کوین آورده شده است.

تمایلات ریسک گریزی احتمالی وضعیت بیت کوین را تقویت می کند.

کارشناس ارشد کامودیتی Bloomberg در توییتی اعلام کرد که Shiba Inu، که آن را به عنوان یک “کپی از دوج کوین” معرفی می‌کند، «در طراحی و بازاریابی برای فناوری NGU» تا حدودی فوق العاده عمل کرده است.

با این حال، او اینگونه فکر می کند که از آنجایی که SHIB یک میم کوین پر ریسک است، احتمالاً تمایلات سرمایه‌گذار ریسک‌ گریز در بازار کریپتوکارنسی غالب شده و وضعیت کریپتوی پیشرو را قوی‌تر از آنچه اکنون است می‌کند.

این کارشناس همچنین نموداری را به اشتراک گذاشته است که در آن منحنی قیمت SHIB کمابیش با خط سیر صعود اتریوم مطابقت دارد و اتریوم را “تسهیل کننده Shiba Inu ” نامیده است.

Dogecoin، تا حدی در طراحی و بازاریابی فناوری NGU (Number Go Up) درخشان عمل کرده است، اما زمانی که فضا برای این میم توکن پر ریسک فراهم می‌شود، احتمالاً تمایلات ریسک گریز در بازار کریپتو حاکم خواهد شد و وضعیت #بیت‌کوین را مستحکم و تقویت می‌کند. . 

Mike McGlone (@mikemcglone11)  29 اکتبر 2021

مردم در حال حاضر به دنبال میم ها هستند، نه “بلو چیپ ها

یکی دیگر از اینفلوئنسرهای جامعه کریپتو، بنیانگذار پروتکل PAC و سیاستمدار سابق ایالات متحده، David Gokhshtein ، در صفحه توییتر خود نوشته است که اگر Robinhood بالاخره از SHIB پشتیبانی کند، این امر هم باعث رشد سرسام آور خودش و هم Dogecoin خواهد شد.

به گفته این اینفلوئنسر، دلیل این امر این است که در حال حاضر، سرمایه‌گذاران خرده ‌فروش معمولی برای سرمایه‌گذاری به دنبال میم کریپتوها هستند، نه «بلو چیپ ها».

به نظر من – اگر Robinhood ، شیبا را لیست کند، شما رشد بسیار زیاد $DOGE را نیز خواهید دید.

من معتقدم که مردم در حال حاضر به جای «بلو چیپ ها» ، به دنبال میم ها هستند.

David Gokhshtein (@davidgokhshtein)  28 اکتبر 2021

با این حال، همانطور که توسط Reuters گزارش شده است، Robinhood عجله ای برای لیست کردن Shiba Inu یا هر آلتکوین دیگری ندارد، زیرا منتظر مجوز قانونی بیشتر در مورد هر سکه ای است که ممکن است برای لیست شدن در صف انتظار قرار داشته باشد.

طبق داده‌های ارائه شده توسط CoinMarketCap شیبا در قیمت 0.00007009 دلار به ازای هر توکن قرار دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT