خرید میم کوین

افزایش خرید میم کوین ها در سراسر جهان |خرید گسترده دوج کوین، شیبا اینو

زمان مطالعه 4 دقیقه

سال 2021 برای بخش ارزهای رمزنگاری شده سالی پررونق بوده است، زیرا تصویب اولین صندوق قابل معامله (ETF) بیت کوین نشانه ای است که رمزارزها در حال تبدیل شدن به جریان اصلی هستند و پتانسیل افزایش قرار گرفتن در معرض دید سرمایه گذاران را دارند. در این خبر به بررسی افزایش خرید میم کوین ها در سراسر جهان می پردازیم.

افزایش خرید میم کوین ها

از سوی دیگر افزایش قیمت سکه‌های میم با تم سگ مانند دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) بار دیگر توجه بازار را به خود جلب کرده است که باعث ناراحتی ماکسیمالیست های بیت‌کوین (کسانی که فقط بیت کوین را به عنوان رمز ارز قبول دارند) شده است. حتی منابع خبری اصلی نیز نمی‌توانند درباره موضوعی که فرهنگ رو به رشد رمزنگاری را برای عموم مردم ترویج می‌کند، یعنی میم کوین ها، صحبت نکنند.

داده های گوگل همه چیز را روشن میکند

قدرت میم کوین ها و تحولی که در درک سرمایه گذاران کریپتو و غیرکریپتو ایجاد کرده است را می توان در داده های ارائه شده توسط یک مطالعه اخیر توسط Bacancy Technology مشاهده کرد که نشان داد دوج کوین تا کنون بیشترین جستجو را برای ارزهای دیجیتال در گوگل داشته است. تعداد جستجوی دوج کوین در ایالات متحده در سال 2021 با 2.3 میلیون جستجو بیشتر از بیت کوین است که در رتبه دوم قرار دارد.

خرید میم کوین

خرید میم کوین

محبوبیت خرید و فروش شیبا اینو و قیمت آن که تا آوریل سال جاری افزایش معنی داری نداشت، در جایگاه چهارم از بیشترین رمزارزهای جستجو شده در ایالات متحده قرار گرفته است.

محبوبیت میم کوین های الهام گرفته از دوج سرسام آور است

به نظر می‌رسد انبوه سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال تازه وارد به دنبال محصولی مالی نیستند که بازدهی بیشتر یا معتبرترین توکن را برای ذخیره ارزش به آنها ارائه دهد، بلکه به دنبال یک توکن هستند که وعده ثروت یک شبه را عملی میکند.

توکن‌های میم به قدری محبوب شده‌اند که سایت کوین مارکت کپ یک صفحه جداگانه را برای رتبه‌بندی تحت عنوان «Top Doggone Doggerel Tokens» را به آنها اختصاص داده است، که اکنون به فهرستی در حال رشد از بیش از 118 توکن تبدیل شده است.

خرید میم کوین

خرید میم کوین

صرف نظر از اینکه برخی از بیت کوین ماکسیمالیست ها و یا تحلیلگران فاندامنتال نسبت به این بخش نوظهور و عدم استفاده از آن احساس بدی می کنند، شرکت های خدمات مالی بزرگ مانند رابین هود DOGE را در فهرست فهرست کرده اند و همچنین درآمد قابل توجهی از معاملات آن دیده اند، به این معنی که توکن های میم چشم ها را به خود جلب کرده اند.

کوین بیس نیز DOGE و SHIB را فهرست کرده است که اخیراً باعث قطعی سیستم در این صرافی ارز دیجیتال ایالات متحده به دلیل تقاضای بیش از حد کاربران شده است، زیرا قیمت توکن ها از 27 اکتبر در حال افزایش است.

این امکان وجود دارد که سرمایه گذاران جوان بیت کوین را به عنوان یک سکه قدیمی ببینند که ممکن است قیمت آن افزایش یابد، اما در این مرحله، آنها را ثروتمند نخواهد کرد. در همین حال، SHIB شاهد افزایش 1000 درصدی در کمتر از یک ماه بود و ارزش واحد کوچک آن هنوز هم بسیاری از سرمایه گذاران خرد را هیجان زده کرد.

آینده میم کوین ها

اگر بازار میم کوین‌ها همچنان داغ باقی بماند، ممکن است ایده خوبی برای سرمایه‌گذاران باهوش باشد که می دانند این رمز ارزها چگونه می‌توانند بر بازار تأثیر بگذانرد و چه چیزی ممکن است از آنها در آینده حاصل شود.

به نوعی، Dogecoin و Shiba Inu انتقال کلان را در اکوسیستم بلاک چین نشان می‌دهند.

مکانیسم اصلی اجماع اثبات کار (PoW) که توسط بیت‌کوین و دوج‌کوین استفاده می شود به اجماع اثبات سهام (PoS) و قابلیت‌های قراردادهای هوشمند و امکاناتی که در اتریوم 2.0 (Eth2) یافت می‌شود ارتقا می یابد و همه این ها توسط SHIB به عنوان یک توکن مبتنی بر استاندارد ERC-20 در بلاک چین اتریوم قابل استفاده است.

دوج کوین میم کوینی است برای فعالان کریپتو قدیمی که شبکه ای امن را ترجیح می دهند که بتواند ارزش را به طور قابل اعتماد ذخیره و مبادله کند، در حالی که Shiba Inu نسل بعدی میم کوین است که از طریق راه اندازی صرافی غیر متمرکز شیبا سوپ، دنیای DeFi و توکن های NFT را در خود جای داده است.

به طور کلی با در نظر گرفتن محبوبیت میم کوین ها برای سرمایه گذاری و ترید و از سوی دیگر پذیرش آنها به عنوان روش پرداخت توسط کسب و کارهای مختلف آینده ارز شیبا اینو و دوج کوین و به طور کلی رمز ارزهای میم بدون شک در میان مدت و به جرات در طولانی مدت نیز روشن است.

اگرچه برخی از طرفداران رمز ارزها نمی‌خواهند آن را بپذیرند، اما یکی از راه‌هایی که می‌توان افراد بیشتری را درگیر ارزهای دیجیتال و در نتیجه بالا بردن قیمت بیت‌کوین و آلت‌کوین‌ها کرد، افزایش زیربخش‌هایی مانند میم کوین‌ها است که در علایق عموم مردمی که ابرقهرمانان، تیم های ورزشی و خنده های بی پایان ارائه شده توسط فرهنگ میم اینترنتی را دوست دارند، نقش داشته باشند.

مواردی که به طور گسترده در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شوند یا در یک شب با دوستان مورد بحث قرار می‌گیرند، بهترین شانس را برای تأثیرگذاری بر برداشت‌ها و الگوهای رفتاری افراد دارند، و می‌توانند به نزدیک‌تر شدن ارزهای دیجیتال به پذیرش انبوه و در نتیجه افزایش قیمت ارز دیجیتال به طور کلی کمک کنند.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT