صرافی Coinbase (کوین بیس)

صرافی Coinbase (کوین بیس) و آشنایی با این پلتفرم خرید وفروش ارز دیجیتال

زمان مطالعه 3 دقیقه

افرادی که از بزرگترین روندهای سرمایه گذاری و فناوری بی اطلاع هستند، باید بدانند که کریپتوکرنسی ها (ارزهای دیجیتال) واحد پول دیجیتالی هستند که از تکنیک های رمزنگاری برای تنظیم تولید پول و تایید انتقال آن استفاده می کنند. این واحد پول از طریق فرایندی به نام استخراج یا همان ماینینگ ایجاد می شود. در مورد بیت کوین ها، کاوشگران از برنامه های رایانه ای برای تایید اطلاعات استفاده می کنند که باعث ایجاد سابقه کاملی از معاملات بیت کوین می شود. می توان با فناوری به نام بلاک چین، فرایند تایید را انجام داد. وقتی فردی داده ها را تایید می کند به وی واحد پول دیجیتال تعلق می گیرد. پس استخراج بیت کوین برای شما بیت کوین به ارمغان می آورد. در این مقاله به بررسی صرافی Coinbase (کوین بیس) می پردازیم.

صرافی Coinbase (کوین بیس)

اگر قصد خرید و فروش ارز دیجیتال را دارید، نیاز به یک پلتفرم برای تجارت آنها و واسطی برای ارتباط با شبکه دارید. بیشتر ما امکانات کافی برای ارتباط با استفاده از بلاک چین و ذخیره سازی پول های دیجیتال را نداریم. برای حل این مشکل از کوین بیس استفاده می کنیم.
کوین بیس یا Coinbase یک شرکت جهانی بورس دیجیتال است که راهی را برای خرید و فروش پول دیجیتال و اطلاعات مربوطه ارائه می دهد. کوین بیس یک کیف پول هم هست که می توان در آن پول های دیجیتال را ذخیره کرد. کوین بیس از بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و لایت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال در 32 کشور پشتیبانی می کند.

صرافی Coinbase (کوین بیس)

صرافی Coinbase (کوین بیس)

این پلتفرم 10 میلیون کاربر دارد و 50 میلیارد دلار پول دیجیتال را مبادله می کند. اگر می خواهید وارد تجارت دیحیتال شوید اما نمی خواهید گرفتار شوید، محصولاتی مانند کوین بیس روش مناسبی هستند. به هرحال، این روش برخی از مزیت های بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را ندارد.

خرید و فروش ارز های دیجیتال

برای مبادله ی ارز دیجیتال، کوین بیس از شما می خواهد تا حساب بانکی یا کارت اعتباری خود را به حساب کوین بیس خود متصل کنید. استفاده از حساب بانکی باعث می شود تا معاملات کمتری را در هفته انجام دهید اما تایید معاملات بیشتر طول می کشد. وقتی بیت کوین را می فروشید، این معامله 2-4 روز طول می کشد تا در حساب بانکی شما مشاهده شود. استفاده از کارت اعتباری محدودیت های معاملاتی کمتری دارد و بیت کوین فورا در کیف پول کوین بیس ظاهر می شود. همچنین می توانید بیتکوین را به حساب PayPal خود بفروشید. این معاملات هم فوری انجام می شوند. این پلتفرم ابزاری را ارائه می دهد که فرایندهای معاملاتی را بسیار ساده می کند؛ این فرایند مانند خرید و فروش در بورس است. عکس زیر نمونه ای از سایت کوین بیس و شباهت آن را را تابلوهای بورس نشان می دهد.

امنیت در معاملات دیجیتال

برای تضمین امنیت سرمایه های کریپتوکرنسی در کوین بیس، این پلتفرم 98% معاملات آفلاین کاربران را ذخیره می کند. کوین بیس به کاربران تضمین می دهد که “داده های حساس موجود بر روی وب سایت ما از اینترنت مجزا هستند”. اطلاعات رمزنگاری می شوند و به USB و کاغذ منتقل شده و در مکان های امن در سراسر دنیا توزیع می شوند.
%2 آنلاین باقیمانده ی سرمایه گذاری کاربران در منبع ذخیره سازی کوین بیس ذخیره می شوند. همچنین، کوین بیس تمام واحدهای پولی کاربران را در حساب های بانکی ایمن نگهداری می کند. بنابراین، حتی اگر کوین بیس منحل شود دارایی کاربران حفظ می شود.
اگر مقدار زیادی بیت کوین دارید، کوین بیس مکان امنی را ارائه می دهد که نیاز چندین بار تایید شما دارد که این امر ایمنی را افزایش می دهد. همچنین کوین بیس صندوق ایمن تری را ارائه می دهد که نیاز به چندین کلید برای بازگشایی دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT