ارزش بازار شیبا اینو (SHIB)

ارزش بازار شیبا اینو (SHIB) از شرکت های نیسان (Nissan) و ال جی (LG) پیشی گرفت

زمان مطالعه 2 دقیقه

سرانجام، قیمت توکن محبوب SHIB تا جایی بالا رفت که حال نیمی از راه برای از بین بردن یک صفر دیگر از اعشار خود را پیموده است و به تازگی ارزش بازار شیبا اینو (SHIB) از شرکت بزرگ نیسان پیشی گرفته است.

بالارفتن ارزش بازار شیبا اینو (SHIB) از نیسان و ال جی

با توجه به داده های CoinGecko، قیمت شیبا اینو (SHIB) باری دیگر سقف قیمت جدیدی را شاهد بود و در ساعات اولیه امروز به 0.00005364 دلار رسید.

حال که مجموع ارزش بازار یا مارکت کپ این کوین به 21 میلیارد دلار رسیده است، می توان گفت که شیبا اینو، اکنون از نظر ارزش دلاری، بزرگتر از غول خودروسازی ژاپن یعنی نیسان (Nissan) می باشد.

از دیگر شرکت های بزرگی که SHIB با افزایش چشمگیر خود توانست از آن پیشی بگیرد، باید به غول تکنولوژی و شرکت کره ای ال جی (LG Electronics) اشاره کرد.

مجموع ارزش بازار شرکت نیسان برابر با 19.9 میلیارد دلار و ال جی معادل 19.88 میلیارد دلار می باشد.

ارزش بازار شیبا اینو (SHIB)

ارزش بازار شیبا اینو (SHIB)

همان طور که گزارشات آن قبلاً منتشر شده است، قبل از فراخوان درآمد سه ماهه سوم شرکت رابین هود، سوال در مورد لیست کردن ارز SHIB توانست بیشترین رای را به خود اختصاص دهد.

با این وجود و علیرغم انتظارات سرمایه گذاران، این شرکت هنوز نتوانسته است به این موضوع جامه عمل بپوشاند. مدیرعامل این شرکت یعنی Vlad Tenev گفته است که این برنامه معاملاتی، با احتیاط کامل کوین های جدید را ارزیابی می کند.

ما در مورد کوین هایی که در حال حاضر در لیست ما قرار دارند حس بسیار خوبی داریم و میخواهیم همین حس را به صورت برابر نسبت به هر کوین دیگری که اضافه می کنیم داشته باشیم. 

سهام شرکت رابین هود، پس از این که این شرکت گزارش درآمد مبتنی بر ارزهای دیجیتال خود را فاش کرد، پس از ساعات معاملاتی با افت بیش از 8 درصدی مواجه شد. در گزارش آن ها آمده است که درآمد مبتنی بر رمز ارزهای رابین هود بیش از 78 درصد کاهش یافته است.

این پلتفرم معاملاتی و اپلیکیشن کارگزاری آنلاین، در مقایسه با سه ماهه قبلی خود که 233 میلیون دلار درآمد مرتبط با رمز ارزها را شاهد بوده است، این بار توانست فقط 51 میلیون دلار درآمد در این زمینه را به ثبت برساند.

منبع: یو تودی

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT