سقوط قیمت BTC

سقوط قیمت BTC به زیر 60 هزار دلار و افزایش ۲۰ درصدی قیمت شیبا اینو

زمان مطالعه 2 دقیقه

بعد از یک تلاش ناموفق برای بازپس گیری سطح 64,000 دلار برای BTC، حال این کوین به زیر 60 هزار دلار اصلاح پیدا کرده است. در حالی که قیمت ارزهای دیجیتال اکثراً به رنگ قرمز درآمده اند، اما شیبا اینو (Shiba-Inu) یک بار دیگر خلاف جهت بازار، سیری صعودی را از خود نمایش داد. در این خبر به بررسی سقوط قیمت BTC به زیر 60 هزار دلار می پردازیم.

سقوط قیمت BTC

بعد از این که هفته گذشته، قیمت بیت کوین توانست به 67,000 دلار برسید، این ارز شروع به اصلاح قیمت کرد و چندین بار تا زیر 60 هزار دلار هم پیش رفت؛ به دنبال سقوط پایان هفته، شرایط تغییر پیدا کرد و BTC باری دیگر به بالای 63,000 دلار رسید.

اما عدم توانایی در ادامه حرکت به سمت بالا، باعث شد شرایط بر خلاف جهت انتظار سرمایه گذاران حرکت کند. در طی چند ساعت، بیت کوین چند هزار دلار از قیمت خود را از دست داد و در بالای 61,000 دلار قرار گرفت.

هرچند این اوضاع ادامه نداشت و ساعاتی پیش، بیش از 3000 دلار کاهش قیمت شامل حال این ارز شد و قیمت را به سطح 58,000 دلار رساند.

البته تا کنون، قیمت توانست بهبود 1000 دلاری خود را شاهد باشد اما همچنان پایین تر از 60,000 دلار قرار دارد. این نوسان چشمگیر باعث لیکویید شدن بسیاری از معاملات اهرمی شد. داده های Bybt نشان می دهد در 24 ساعت اخیر، فرآیند لیکویید شدن تا 750 میلیون دلار افزایش پیدا کرده است.

مشابه حرکت بیت کوین، اکثر آلتکوین های بازار هم یک سقوط را متحمل شدند. درست زمانی که قیمت اتریوم بسیار به سقف تاریخی خود نزدیک شده بود، قیمت ETH به زیر 4,000 دلار سقوط کرد.

اما در این میان، چند استثنای بسیار واضح هم به چشم می خورد. شیبا اینو توانست با افزایش 24 درصدی خود تنها در عرض یک روز، قیمت خود را به بالای 0.000052 دلار برساند. ناگفته نماند که افزایش 24 ساعته SHIB قبل از این سقوط بازار، در 30 درصد قرار داشت. در نتیجه این افزایش، باز هم SHIB شاهد یک سقف جدید بوده است.
دیگر کوین افزایش یابنده بازار نیز آوه (Aave) بوده است که این ارز هم 20 درصد رشد در 24 ساعت اخیر را شاهد بوده و قیمتی بالای 400 دلار را تجربه می کند.

سقوط قیمت BTC

سقوط قیمت BTC

از دیروز تا به حال،مجموع مارکت کپ بازار ارزهای دیجیتال 200 میلیارد دلار از ارزش خود را از دست داده است و اکنون بالاتر از 2.4 تریلیون دلار قرار دارد.

منبع: کریپتو پوتیتو

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT