رشد 200 درصدی اتریوم

رشد 200 درصدی اتریوم در برابر بیت کوین | پیش بینی مایکل ون دی پوپ

زمان مطالعه 2 دقیقه

یک تحلیلگر رمزنگاری که توسط کاربران و تریدرهای بسیاری دنبال می شود ، سه ماهه آخر سال میلادی را دوره ای ناپایدار برای آلت کوین ها می داند، اما معتقد است که اتریوم چرخه را عملکرد قابل توجهی به پایان می رساند. در این خبر به بررسی رشد 200 درصدی اتریوم در برابر بیت کوین می پردازیم.

رشد 200 درصدی اتریوم در برابر بیت کوین

مایکل ون دی پوپ (Michaël van de Poppe) که احتمالا نا م او را به عنوان یکی از استراتژیست های مشهور ارزهای دیجیتال شنیده اید، به 443،3000 دنبال کننده خود در توییتر می گوید که قیمت اتریوم در ماه های آینده 200 درصد در برابر بیت کوین (ETH/BTC) رشد خواهد کرد.

رشد 200 درصدی اتریوم

رشد 200 درصدی اتریوم

با این حال ، او هشدار می دهد که بیت کوین (BTC) ممکن است بازار و سرمایه آلت کوین ها را تا ماه دسامبر (آذر و دی) تحت کنترل خود نگاه دارد. به گفته این معامله گر ، ماه دسامبر از نظر تاریخی ماه خرید دارایی های دیجیتالی غیر از بیت کوین است.

دسامبر اغلب بهترین زمان برای خرید آلت کوین است.
اگر تاریخ تکرار شود ، ممکن است از آنجا با 200٪ افزایش در ETH/BTC به سمت منطقه ATH (بالاترین سطح تاریخ) حرکت کنیم ، اما ابتدا اصلاح سنگین تری مورد انتظار است در حالی که بیت کوین خوب عمل می کند.

رشد 200 درصدی اتریوم

رشد 200 درصدی اتریوم

اگرچه دیدگاه ون دی پوپ در کوتاه مدت در مورد آلت کوین ها نزولی است ، اما معتقد است دارایی های دیجیتالی سرانجام از رهبری بیت کوین پیروی خواهند کرد.

با نگاهی دقیق تر به بیت کوین ، ون دی پوپ روند قیمت دارایی برتر رمزنگاری را برای هفته های آینده ترسیم می کند.

ما هنوز شاهد قدرت زیادی در بازار آلت کوین نیستیم. بنابراین ، هنوز زمان مناسبی برای حضور در این بازار نیست ، و من فرض می کنم که ما همچنان در هفته های آینده قدرت بیت کوین را در سناریویی که من اینجا ساخته ام ، مشاهده می کنم ، که در آن به احتمال زیاد یک تست 70،000 دلار وجود دارد. اما پیش از آن بازآزمایی محدوده [59،405 تا 61،213 دلار] قبل از آزمایش یک سطح قیمتی تاریخی جدید مورد انتظار است و پس از آن دستیابی به ATH جدید این چرخه گاوی را نهایی میکند.

منبع: دیلی هودل

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT