تحلیل قیمت اتریوم افزایش قیمت در چند روز آینده

تحلیل قیمت اتریوم | افزایش قیمت در چند روز آینده

زمان مطالعه 3 دقیقه

یک انجمن تجزیه و تحلیل اطلاعات می‌گوید که ممکن است اتریوم با مشکلاتی در عرضه مواجه شود. در حالی که قیمت اتریوم ETH ماهانه ۱۰ درصد افزایش می‌یابد، تحلیلگران نظر مثبت خود را حفظ کرده و از ۳۴۰۰ دلار به عنوان مقاومت اصلی یاد می‌کنند. در ادامه به تحلیل قیمت اتریوم می‌پردازیم.

توکن بومی بلاکچین اتریوم نزدیک به ۳۳۴۰ دلار معامله میشود، که ۳۱ درصد افزایش را در ماه اوت نشان می‌داد. بر اساس داده‌های CoinDesk این دومین افزایش شدید قیمت از ماه اوت تا به کنون است، در این دوره قیمت‌ها تقریباً ۴۵ درصد افزایش یافت.

داده‌های ردیابی شده توسط Skew نشان می‌دهد که اتریوم با دارا بودن بیش‌ترین حجم معاملات در این ماه با فاصله ۱۵ درصدی، بیتکوین BTC را به رده دوم فرستاد. به پیشنهاد EIP، تقاضا برای اتریوم در اوایل این ماه افزایش یافت، و به این خاطر بخش بزرگی از دارایی‌های اتریوم از گردش بازار خارج شد.

تحلیل قیمت اتریوم

2 تحلیل قیمت اتریوم افزایش قیمت در چند روز آینده

تحلیل قیمت اتریوم

مقدار اتریوم سوزانده شده با شبکه ارتباط مستقیم دارد زیرا EIP بخشی از پاداش‌های پرداخت شده به ماینر‌ها را می‌سوزاند. طبق اطلاعات Etherchain، برنامه ارتقاء اتریوم از زمان فعال سازی تا کنون ۱۴۶۶۲۶/۲ ETH را سوزانده است و ۴۰ درصد از سکه‌های جدید استخراج شده را از دور خارج می‌کند. با رصد بازار در روز‌های گذشته متوجه می‌شویم که، انتشار روزانه اتریوم کمتر از بیت کوین‌های استخراج شده است، که نشان می‌دهد مقاومت اتریوم رو به بالا خواهد بود.

با این حال، صعود اتریوم از اواسط آگوست متوقف شده است و قیمت‌ها در محدوده ۳۰۰۰ تا ۳۴۰۰ دلار ثابت مانده است. به گفته Matthew Dibb، بنیانگذار و مدیر عامل Stack Funds، معامله گران با توکن‌های (NFT) مشغول شده‌اند. علاوه بر این، سرمایه‌ی سرگردان موجود در بازار، به سمت جایگزین‌های اتریوم مانند Solana ،Cardano ،Cosmos و Avalanche سرازیر شده است.

نوارهای بولینگر Bollinger Bands اتریوم (نوارهایی که نوسانات، بالاترین، پایین‌ترین و میانگین قیمت‌ها را در بازه ۲۰ روزه نشان می‌دهد)، به دلیل فشار مداوم قیمت در حال کاهش است.

Band Bollinger که با تقسیم فاصله بین نوسانات ۲۰ روزه محاسبه می شود، به ۰/۱۲ کاهش یافته است که کمترین میزان از اکتبر ۲۰۲۰ است. یک دوره طولانی با ثبات و کم نوسان غالبا با یک نوسان بزرگ به پایان می‌رسد.

شرکت تجزیه و تحلیل بلاکچین IntoTheBlock بحران عرضه در اتریوم را پیش بینی کرده است. به گفته آنها: “فقط در ماه آگوست، بیش از ۷۸۱،۰۰۰ سکه اتریوم از صرافی‌ها خارج شده است. این رقم، همراه با مقدار اتریوم واریزی طبق قرارداد ۲+ مبلغ قفل شده در DeFi (۹/۷ میلیون پوند) + نرخ سوختگی ناشی از توکن‌های غیرقابل تعویض NFT، ممکن است بحران نقدینگی را در اتریوم ایجاد کند.”

رد شدن قیمت از ۳۴۰۰ دلار

3 تحلیل قیمت اتریوم افزایش قیمت در چند روز آینده

به گفته Stack’s Dibb، “بالا تر رفتن بسته UTC از محدوده ۳۴۰۰ دلار ممکن است راه را برای دستاورد‌های قابل توجه‌تری برای اتریوم هموار کند، علیرغم اینکه گاز gas شبکه در بیش‌ترین سطح خود در تاریخ قرار دارد.” گاز به هزینه‌ای گفته می‌شود که برای انجام موفقیت آمیز یک معامله یا قرارداد در اتریوم پرداخت می‌شود.

جوئل کروگر Joel Kruger، استراتژیست حوزه رمزارز LMAX Digital، نیز از این قیمت به عنوان سطح قابل قبول برای گاوها یاد کرد. کروگر در یک گفتگوی تلگرامی به CoinDesk گفت: “ما باید به مبلغ ۳۴۰۰ دلار توجه کنیم و ببینیم آیا می‌توانیم روزانه قیمت آن را بالا ببریم. در غیر این صورت، هیچ تأییدیه‌ای وجود ندارد و فقط می‌تواند با آن روبرو شد.”

Katie Stockton، موسس و شریک مدیریتی Fairlead Strategies انتظار دارد که روند میان مدت و بلند مدت، موفقیت آمیز و مثبت باشد. Stockton در هفته نامه‌ای که دوشنبه‌ها منتشر می‌شود، یادآور شد: “افزایش ۵۰ روزه (حدوداً ۱۰ هفته‌ای) و نزدیک به ۲۷۰۷ دلار اکنون به حمایت اولیه از اتریوم تبدیل شده است، اما شرایط خرید بیش از حد کوتاه مدت و بدون عقب نشینی با ثبات نخواهد ماند.”

Dibb از Stack Funds در یک گفتگوی واتساپی با CoinDesk گفت: جریانات اخیر بازار نشان می‌دهد که سرمایه گذاران برای بازدهی بیشتر موقعیت یابی می‌کنند. “نوسانات گزینه‌ها به میزان قابل توجهی کاهش یافته و مانند قبل شده است. با این حال، ما شاهد تمایل مجدد اتریوم برای نوسان در ماه‌های سپتامبر هستیم.”

خریداران این اختیار را دارند که تعهد ندهند دارایی اصلی را با قیمتی از پیش تعیین شده یا قبل از یک تاریخ خاص خریداری کند.

حال که تحلیل قیمت اتریوم را دریافتید می‌توانید از خدمات سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT