آلت سیزن

آغاز آلت سیزن پس از تثبیت بیت کوین در حمایت 45 هزار دلاری و رشد ارز های دیگر

زمان مطالعه 3 دقیقه

بسته شدن روزانه متوالی قیمت بیت کوین در بالای 45000 دلار ، با 40 درصد افزایش آلت کوین های ویجر توکن (VGX)، اینترنت کامپیوتر (ICP)، الروند (EGLD) و ریون کوین (RVN) همراه شد. در این مقاله به بررسی آغاز آلت سیزن پس از تثبیت بیت کوین در حمایت 45 هزار دلاری می پردازیم.

آلت سیزن

آلت سیزن یا فصل آلت کوین ها اشاره به دوره ای دارد که قیمت بیت کوین در حال تثبیت است و آلت کوین ها رالی صعودی آغاز می کنند.

این هفته ارزش کل مارکت کپ ارزهای رمزنگاری شده به حدود 2 تریلیون دلار بازگشت، که 20 درصد افزایش هفتگی را ثبت کرده و به بالاترین سطح از 20 مه می باشد.

حرکت جدید صعودی بازار در حالی مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفت که بیت کوین (BTC) از 33،400 دلار به 45،900 دلار افزایش یافت و این صعود تقریباً منطبق با بقیه بازار بود.

این که آیا بیت کوین بالاخره مقاومت 46000 دلاری را خواهد شکست، هنوز سوال است. با این حال ، هر چه بیشتر طول بکشد ، احتمال اینکه آلت کوین ها از ارز دیجیتال برتر پیشی بگیرند بیشتر است.

هر آلت کوین عملکرد مشابهی نداشت و تنها 14 مورد از 100 مورد برتر در سایت کوین مارکت کپ 3 درصد یا بیشتر از بیت کوین بهتر عمل کرده اند.

 آلت سیزن

آلت سیزن

ICP ، RVN ، VGX و EGLD رشد 40 درصدی بیت کوین را دنبال کردند

اینترنت کامپیوتر (ICP) در 30 ژوئیه اعلام کرد که ظرف دو هفته پس از راه اندازی، برنامه Fleek در حدود 700 وب سایت مستقر شده است. برنامه Fleek به کاربران امکان می دهد وب سایت و برنامه های کاربردی غیر متمرکز در بلاک چین اینترنت کامپیوتر راه اندازی نمایند.

با توجه به اطلاعات منتشر شده در وبلاگ بنیاد دیفینتی، Fleek یک درگاه منبع باز جایگزین برای بلاک چین ایجاد کرده است تا اطلاعات قراردادهای هوشمند اینترنت کامپیوتر با استفاده از مرورگرهای معمولی آزادانه قابل دسترسی باشد.

با توجه به داده های whattomine.com ریون کوین (RVN) به سود آورترین کوین در فرایند استخراج با استفاده از کارت های گرافیک تبدیل شده است و در این مبحث از اتریوم پیشی گرفته است.

وویجر دیجیتال ، شرکت پشت ویجر توکن (VGX) ، استارتاپ ترید و پرداخت رمزنگاری Coinify را با قیمت 85 میلیون دلار خرید. در 1 آگوست ، وویجر همچنین پورتال مبادله تحت وب VGX 2.0 راه اندازی کرد.

سرانجام ، الروند (EGLD) اعلام کرد که حدود 20 میلیون دلار از بودجه آزمایشگاه تجاری Moonlorian Blockchain دریافت کرده است. طبق اطلاعات منتشر شده در وبلاگ الروند، شرکت بلاک چین در حال حاضر چندین پروژه را در حوزه هایی مانند توکن سازی ، NFT ها، قابلیت ردیابی و مواردی از این قبیل را در دست اجرا دارد.

6 رمز ارزی که عملکرد منفی داشتند

از سوی دیگر، تنها شش پروژه در هفت روز گذشته عملکرد منفی نشان دادند.

 آلت سیزن

آلت سیزن

فلکسا (AMP) حدود 90٪ از 22 تا 29 جولای افزایش قیمت داشت زیرا بایننس آمریکا اعلام کرد که این رمز ارز را لیست می کند. با این حال ، آلت کوین به سرعت 26 درصد از قیمت 0.083 دلار در 29 جولای بازگشت.

تتا فیول (TFUEL) با حرکتی مشابه روبرو شد زیرا طی 20 تا 25 جولای طی راه اندازی پروتکل 3.1.0 حدود 63  درصد افزایش یافت و به بالاترین قیمت 0.368 دلار رسید، اما پس از آن اصلاح قابل توجهی را تجربه کرد. این هارد فورک یک پروتکل پیشنهادی برای بلوک های کارآمدتر ایجاد کرد، پایگاه داده بلاک چین را بهینه کرد و پشتیبانی از Ethereum RPC API را به شبکه اضافه کرد.

دارندگان آلت کوین ها مطمئناً دلایلی برای خوشحالی دارند، اما سرمایه گذاران باید توجه داشته باشند که اصلاح نهایی قیمت بیت کوین این فرصت را به وجود می آورد تا معامله گران به سرعت از ناپایدارترین آلت کوین سود های قابل توجه کسب کنند.

نظرات و تحلیل های بیان شده در این مطلب صرفا نظر نویسنده می باشد و حاوی هیچ سیگنال معاملاتی و سرمایه گذاری نیست.

منبع : کوین تلگراف

 

 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT