Public.com

لیست شدن شیبا اینو توسط برنامه معاملاتی Public.com

زمان مطالعه 2 دقیقه

ارز رمزنگاری میم شیبا اینو برای ترید و خرید و فروش در Public.com در دسترس قرار گرفته است. این شرکت روز چهارشنبه اعلام کرد، خرید و فروش شیبا اینو، ارز دیجیتال میم که با الهام از نژاد سگ ژاپنی نامگذاری شده است، اکنون در اپلیکیشن معاملاتی Public.com در دسترس است.

لیست شدن شیبا اینو در Public.com

کارگزاری آنلاین مستقر در نیویورک در اوایل اکتبر پشتیبانی از ارزهای رمزنگاری شده را با بیت کوین ، اتر ، لایت کوین ، دوج کوین و چندین آلت کوین دیگر، آغاز کرد.

لیست شدن ارز SHIB در پابلیک در حالی است که شیبا اینو، در این ماه، تا حدی به لطف تبلیغات ایلان ماسک، مدیر اجرایی تسلا، عملکرد قیمتی فوق العاده ای داشته است. با این حال حتی با وجود اینکه سکه شیبا اینو چندین صفر را از اعشار خود حذف کرده است، باز هم فقط کسری از یک پنی ارزش دارد.

سخنگوی برنامه معاملاتی پابلیک در رابطه با این موضوع گفته است:

 از آنجا که قیمت ارزهای رمزنگاری شده در کوتاه مدت متغیر است و از الگوهای متفاوتی نسبت به اوراق بهادار بازار سهام پیروی می کند ، Public یادآوری عدم ثبات را در صفحات رمزنگاری شده ایجاد کرده است تا اطمینان حاصل کن سرمایه گذاران تصمیمات خودشان را با توجه به شرایط و آگاهی کامل اتخاذ می کنند.

برنامه پابلیک (Public)، که با رابین هود (Robinhood) و وی بول (WeBull) رقابت می کند ، اولین بار در سال 2019 راه اندازی و معرفی شد. در فوریه امسال ، این شرکت پس از سرمایه گذاری 220 میلیون دلاری که پس از هیاهوی GameStop داغ شد ، به ارزش 1.2 میلیارد دلار رسید و در حال حاضر بیش از 1 میلیون کاربر دارد.

لازم به ذکر است که یک درخواست برای لیست شدن شیبا اینو در رابین هود بیش از 300 هزار امضای موافق جمع آوری کرده است. در این میان شیبا اینو به دلیل شایعات جعلی درباره لیست شدن در رابین هود، روز دوشنبه شاهد افزایش قابل توجه قیمت بود.

در اوایل ماه جاری ، رقیب Dogecoin در قدیمی ترین صرافی های رمزنگاری شده در هند و ترکیه نیز لیست شد.

منبع: یوتودی

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT