معرفی اپلیکیشن رابین هود Robinhood

معرفی اپلیکیشن رابین هود Robinhood و کسب درآمد از آن

زمان مطالعه 3 دقیقه

شما با کدامیک از راه ها و روش های کسب درآمد موافق هستید و مایلید که از طریق آن ها به درآمد برسید؟ کسب درآمد از طریق ارزهای دیجیتال، کسب درآمد از طریق موسیقی، کسب درآمد از طریق عکاسی و یا دیگر راه های رسیدن به درامدهای ارزی؟ اگر به این روش های به دست آوردن درآمد علاقه مند هستید، در این مقاله قصد داریم شما عزیزان را با کسب درآمد از رابین هود Robinhood که یک اپلیکیشن واسطه است آشنا کنیم. اگر مایلید تا با چگونگی کسب درآمد از طریق رابین هود آشنا شوید با اول پرداخت همراه شوید.

معرفی اپلیکیشن رابین هود Robinhood

رابین هود Robinhood یک بروکر یا کارگزار همراه با تخفیف است که امکان انجام معاملات را بدون دریافت کمیسیون از طریق وب سایت رابین هود و همچنین از طریق اپلیکیشن تلفن همراه رابین هود برای کاربران ارائه داده است.

اپلیکیشن رابین هود Robinhood در آغاز پیدایش خود توانست با بسیاری از برنامه های کاربردی در صنعت فین تک رقابت کند؛ جایی که بسیاری از سرمایه گذاران سنتی بیلیون ها دلار سرمایه گذاری کرده اند.

رابین هود Robinhood در سال 2013 اعلام کرد که قصد دارد تجارتی را با کمیسیون صفر ایجا کند؛ که با پائین اوردن هزینه های عملیاتی و اداری توانست به هدف خود جامه ی عمل بپوشاند. اپلیکیشن رابین هود Robinhood ، معامله ی بیش از 5000 سهام را پشتیبانی می کند، سهامی که شامل سرمایه های صندوق مبادلات ETF که در لیست صرافی های ایالات متحده قرار دارد، می باشد.

رابین هود چگونه کسب درآمد می کند؟

معرفی اپلیکیشن رابین هود Robinhood ترید

این بروکر درآمد خود را از طریق پرداخت هایی که در جریان سفارشات انجام می شود به دست می آورد. که این روش به دست آوردن درآمد یک روش معمول اما بحث برانگیز است. در حقیقت این بروکر به ازای قرار دادن برخی قوانین مربوط به جبران خسارت ها و یا سود هدایت درست سفارشات مشتریان و کاربران، کسب درآمد می کند.

رابین هود در واقع از این درآمد در جهت ارائه ی تخفیفات به سرمایه گذاران و مشتریان به ازای انجام معاملات استفاده می کند؛ جالب است بدانید میزان درآمد رابین هود، در برابر هزینه ی تخفیفاتی که برای کاربران قائل می شود، بسیار بیشتر است.

آمار به دست آمده در این زمینه نشان می دهد که درآمد رابین هود در سال 2018 از طریق هدایت معاملات و به جریان انداختن مبادلات، چیزی حدود 69 میلیون دلار بوده است که نسبت به درآمد آن در سال گذشته حدود 227 درصد رشد داشته است.

علاوه بر منابع کسب درآمد رابین هود که پیش تر ذکر کردیم، یکی دیگر از راه های به دست آوردن سود از طریق 5 دلار ماهانه ای است که کاربران برای عضویت در رابین هود طلایی باید بپردازند.

سخن آخر

افراد مختلف بسته به علایق و سلیقه های مختلف خود، ترجیح می دهند تا از راه ها و روش های مختلف که متناسب با مهارت ها و دانش آن ها می باشد، کسب درآمد کنند.

در مقالات قبلی ما شما عزیزان را با برخی از بهترین راه ها و روش های کسب درآمد آشنا کردیم، در این مقاله نیز شما عزیزان را با یکی دیگر از راه های کسب درآمد از طریق اپلیکیشن رابین هود Robinhood آشنا کردیم.

اپلیکیش رابین هود Robinhood با هدف حذف کمیسیون به ازای انجام مبادلات ارز ارائه شده است. همانطور که در مقاله به آن اشاره کردیم، رابین هود از طرق مختلف به سود می رسد و در قبال سود کلانی که به دست می آورد، انجام مبادلات را با تخفیف برای کاربران ارائه می دهد. این اپلیکیشن در ابتدای شروع کارش، توانست با بسیاری از اپلیکیشن های موجود رقابت کند و کاربران زیادی را به خود جذب کند.

امتیاز 3/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. اسماعیل بنی خالد گفت:

    ????

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT