تدریس موسیقی در Lessonface

کسب درآمد دلاری از طریق تدریس موسیقی در Lessonface

زمان مطالعه 2 دقیقه

به واسطه دنیای اینترنت، بسیاری از مشاغل به صورت مجازی درآمده‌ است و از جمله آنکه بسیاری از اساتید آموزشی مانند تدریس مباحث پایه‌ای دانشگاهی در Coursera یا تدریس زبان در سایت italki، یا آموزش از طریق نرم افزارهای تدریس آنلاین مانند Adobe Connect با شاگردان خود از هر نقطه از دنیا در ارتباط هستند. در این مقاله به شرایط و امکان کسب درآمد دلاری از طریق تدریس موسیقی در Lessonface می‌پردازیم.

سایت Lessonface چیست؟

تدریس موسیقی در سایت Lessonface

سایت Lessonface یک پلتفرم برای تدریس آنلاین موسیقی است که دانشجویان مشتاق موسیقی در زمینه‌ها مختلف را به استاد مربوطه وصل می‌کند. دانشجویان می‌توانند به راحتی استاد مد نظر خود را پیدا کنند، تایم‌های خالی آن را بررسی کنند، همچنین قیمت‌ها برای جلسات مختلف هر استاد متفاوت است که در پیج مدرس قابل رویت می‌باشد. از سوی دیگر، قابلیت دیدن نظرات و بازخوردهای دیگر شاگردان هم وجود دارد. در نهایت دانشجو با ارزیابی تمامی موارد می‌تواند با پرداخت هزینه، در کلاس استاد موسیقی ثبت نام کند و پس از پایان دوره کلاس‌، هزینه‌ی کلاسی که نزد Lessonface قرار گرفته بود به استاد پرداخت می‌شود.

مراحل تدریس موسیقی در Lessonface چیست؟

آموزش تدریس موسیقی در Lessonface

۱) در سایت Lessonface ثبت نام کنید و یک اکانت بسازید.

۲) تمام اطلاعات شخصی خود مانند زمینه کاری، عکس پروفایل و … را پر کنید.

۳) وارد مرحله Get Approved شوید تا صلاحیت شما بررسی شود.

۴) مراحل تایید صلاحیت متفاوت است، شامل تجربه تدریس بالای دو سال، بررسی آشنایی با زبان موسیقی و حتی زبان انگلیسی، بررسی مدارک دانشگاهی، ارزیابی توسط کارشناسان سایت به صورت اجرای آنلاین و …. از جمله مواردی است که بسته به شرایط از مدرس ممکن است بخواهند.

۵) پس از تایید صلاحیت، وارد مرحله شروع تدریس می‌شوید.

۶) در مراحل تدریس باید برنامه و تایم‌هایی که برای تدریس در نظر دارید را بر اساس منطقه زندگی خود مشخص کنید.

۷) باید سیستم ویدیو کنفرانس با کیفیت تهیه کنید تا دانشجویان بتوانند با کیفیت‌ترین صدا‌ها را در هنگام تدریس بشنوند.

۸) فایل‌ها و یادداشت‌هایی که برای شاگران مورد نیاز است را آپلود کنید تا بتوانند در زمان کلاس آن را دانلود کنند.

۹) برنامه و قوانین مربوط به کنسل شدن برنامه‌ها و تشکیل کلاس‌های جایگزین را در سیستم آموزشی خود قرار دهید.

۱۰) پس از اتمام کلاس‌ها، ۷/۵‌ درصد بابت کارمزد خدمات سایت و ۷/۵ درصد هم بابت اینکه سایت Lessonface برای شما شاگرد پیدا کرده است کسر می‌شود. اما اگر شاگردتان مستقیما به لینک تدریس شما وارد شود، ۷/۵ درصد مربوط به معرفی شاگرد کسر نخواهد شد.

۱۱) پس از کسب درآمد دلاری از طریق تدریس موسیقی در Lessonface ، برای نقد درآمد دلاری می‌توانید از خدمات مجموعه اول پرداخت استفاده کنید. همچنین اگر وارد حوزه تولید و فروش موسیقی زمینه ویدیو (Royalty Music for Video) شده‌اید، بازهم می‌توانید از مجموعه اول پرداخت برای انتقال ارز از خارج به ایران کمک بگیرید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT