درامد ارزی از سایت Lionbridge

کسب درامد ارزی از سایت Lionbridge

زمان مطالعه 3 دقیقه

در دنیای اینترنت بسیاری از سایت‌ها و شرکت‌ها نه تنها به دنبال توسعه کسب و کار خود در کشور موسس هستند، بلکه می‌خواهند حجم زیادی از بازار کشورهای مختلف دنیا را هم به دست گیرند؛ در نتیجه محصولات و خدماتشان باید به نوعی بومی سازی شود. در این مقاله به کسب درامد ارزی از سایت Lionbridge می‌پردازیم که بنابر اعلام مجله Forbes، این سایت در سال ۲۰۲۰ در حال تبدیل شدن به مهمترین مرکز برای بومی‌سازی خدمات دیگر شرکت‌ها است.

معرفی سایت Lionbridge

سایت Lionbridge Technologies یک شرکت آمریکایی است که در شهر Waltham ایالت ماساچوست در سال ۱۹۹۶ راه‌اندازی شد. در سال ۲۰۰۵ تبدیل شد به یک مرکز بازاریابی دیجیتال و تحیلی داده‌ها شد و کم کم به سمت یک شرکت ارایه دهنده بومی‌سازی خدمات دیگر شرکت‌ها پیش رفت.

این شرکت در حال حاضر دارای ۴۷ دفتر در سرتاسر دنیا است و شغلهای بسیار زیادی برای همکاری با این شرکت وجود دارد. شغلها می‌تواند به صورت حضوری در یکی دفترهای این شرکت باشد یا به صورت دورکاری انجام گیرد، همچنین می‌تواند همکاری به صورت تمام وقت یا به صورت پاره وقت باشد و حداقل ۲۶ شاخه کاری برای همکاری وجود دارد. در حال حاضر نیم میلیون نفر با این شرکت‌ همکاری می‌کنند که احتمال می‌رود که در سال ۲۰۲۰ نیاز به  نیروهای جدید به شدت بالا رود.

کسب درامد ارزی از سایت Lionbridge

کسب درامد ارزی از سایت Lionbridge

این سایت مانند سایت Appen در مبنای Crowdsourcing عمل می‌کند. اما بر خلاف سایت Appen که بیشترین تمرکز را بر شغل‌های سنجشگر موتور جستجو (Search Engine Evaluator) و سنجشگر شبکه‌های اجتماعی (Social Media Evaluation) دارد و تنها بخشی از شغل‌ها بر اساس مترجمی است؛ در سایت Lionbridge بیشتر شغل‌هایی را می‌توان یافت که به مترجمی، تفسیر و بومی‌سازی خدمات مالی، بانکداری، ساخت بازی و گیم، مسائل حقوقی، علوم آموزشی مرتبط است. برای درک بهتر، چند مثال می‌آوریم:

مثال ۱: شرکت‌های بازی و گیم به دنبال آن هستند که با بومی سازی، ایجاد زبانهای مختلف و حتی آوردن یک فرهنگ در بازی خود، شانس فروش بازی‌ها را در هر کشوری بالا ببرند. در نتیجه نیاز بسیار زیادی به فریلنسرهایی دارد که بازی‌ها را بررسی کند و پیشنهاداتی ارایه دهد.

گیم درامد ارزی از سایت Lionbridge

مثال ۲: سایت‌هایی که برای کشورهای مختلف، با زبان‌های مختلف خدمات خود را ارایه می‌دهند، نیازمند آن هستند که برای افزایش مخاطبان خود، تنها به ترجمه خط به خط اکتفا نکنند، بلکه با تغییر زبان سایت، جنبه‌های فرهنگی و زبانشناسی هم در سایت اعمال شود. به همین دلیل فریلنسرهایی که با Lionbridge کار می‌کنند، می‌توانند به عنوان آنالیزگر، پیشنهادهای خود را ارایه دهند و بابت آن درآمد کسب کنند.

مثال ۳: بسیاری از خدمات و اپلیکیشن‌ها بر پایه هوش مصنوعی عمل می‌کنند، اما این هوش مصنوعی در زبان‌های مختلف نیاز به یادگیری دارد و جنبه‌های زبان‌شناسی در ساخت جملات یا کلمات باید در نظر گرفته شود. اینکار تنها با کمک زبانشناسان یا فریلنسرهای مترجم به منظور آموزش ربات و هوش مصنوعی امکان‌پذیر است.

حال که متوجه شدید کسب درامد ارزی از سایت Lionbridge برای رشته‌های زبان‌شناسی و رشته‌های مشابه چگونه است، در صورتی که با این شرکت شروع به همکاری کردید، برای نقد کردن درآمدهای ارزی خود می‌توانید از مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT