آموزش تدریس زبان در italki

کسب درآمد دلاری از طریق تدریس زبان در italki

زمان مطالعه 4 دقیقه

به واسطه دنیای اینترنت، یادگیری زبان هم آسان‌تر شده است و از طرفی افراد از فرهنگ‌ها و کشورهای مختلف علاقه‌مند یادگیری زبان دیگر کشورها هستند و گاهی اوقات مدرسان زبان به راحتی از راه دور، شاگردان خود را می‌یابند. در این مقاله می‌خواهیم به کسب درآمد دلاری از طریق تدریس زبان در italki بپردازیم که یک سایت محبوب برای یادگیری زبان‌های مختلف و مکالمه است.

خرید با ویزا کارت

ثبت نام آزمون تافل

سایت italki چیست؟

این سایت در زمینه آموزش اکثر زبان های زنده دنیا فعالیت دارد. در این وب سایت می‌توانید آموزش دهنده یا زبان آموز باشید. بدین معنا که در صورت تسلط به زبانی خاص، این امکان وجود دارد تا از طریق این سایت به تدریس خصوصی زبان بپردازید یا در صورت نیاز به یادگیری زبانی خاص به خصوص برای مکالمه، از طریق این سایت آموزش های لازم را دریافت کنید.

تدریس زبان در italki چه مزایایی دارد؟

تدریس زبان در italki

  •  کسب درآمد آنلاین: برخلاف تدریس سنتی که نیاز است شما برای تدریس فضای خاصی را اجاره کنید یا در نظر بگیرید. به راحتی از طریق تدریس آنلاین کسب درآمد می‌کنید.
  • تعداد زیاد دانشجو: سایت italki دارای ۵ میلیون عضو است که پیدا کردن دانشجو بسیار راحت‌تر از حالت سنتی خواهد بود.
  • تدریس بر اساس برنامه زندگیتان: شاید شما بخواهید در آخر شب یا وقت آزادتان تدریس کنید، در حالت سنتی این امکان وجود ندارد ما تایم‌های غیر معمول را برای تدریس انتخاب کنید. از طرفی برنامه‌ریزی برای تدریس در اختیار خودتان است.
  • تدریس هر جا که بخواهید: شاید شما یک برنامه مسافرت داشته باشید. حتی در مسافرت با یک گوشی همراه می‌توانید با شاگردتان در ارتباط باشید و تدریس کنید.
  • برند جهانی بسازید: در روش سنتی شما به عنوان یک مدرس نهایتا در یک شهر بتوانید تبدیل به یک برند شوید، اما با اینکار در بازار جهانی به یک برند تبدیل خواهید شد.
  • درآمد‌های دلاری: به دلیل اینکه در کشور ایران دلار و بسیاری از ارزها از ارزش بالایی برخوردارند، تبدیل درآمد دلاری به ریال مبالغ قابل توجه خواهد بود.
  • دانشجوی خود را مدیریت کنید: شما می‌توانید صحبت‌های دانشجوی خود را ضبط کنید تا در زمان مناسب خطا و اشکالاتش را بررسی نمایید.
  • امنیت انتقال پول: اگر بخواهید از طریق ایمیل دانشجویی را بیابید، ممکن است همیشه این نگرانی وجود داشته باشد که آن فرد به دلیل عدم دسترسی به شما، پول را درست یا به موقع انتقال ندهد. اما در این سیستم، ابتدا دانشجو هزینه را پرداخت کرده است و نزد سایت می‌ماند و پس از اتمام دوره، هزینه شما پرداخت می‌شود و از این بابت نگرانی نخواهید داشت.

ثبت نام به عنوان مدرس در italki چگونه است؟

۱- وارد سایت italki.com شوید.

۲- روی گزینه Become a teacher کلیک کنید.

۳- یک صفحه به نام Before starting باز می‌شود که چهار قانون دارد و باید مطالعه کنید. این چهار قانون شامل:

قوانین تدریس زبان در italki

  • قوانین فرایند درخواست: با کلیک در این بخش شما جدولی را مشاهد می‌کنید که مدرسان چه زبان‌هایی به دلیل اشباع شدن، امکان ثبت‌نام ندارند. (توجه داشته باشید که به عنوان مثال شما فرانسوی بلد هستید، می‌توانید هم به عنوان مدرس زبان فارسی و هم مدرس فرانسوی ثبت نام کنید. نکته بعد اینکه این لیست به دلیل تغییر مدرسان یا افزایش دانشجوها مدام تغییر می‌کند و گزینه‌های Close ممکن است به Open تبدیل شود.)
  • قوانین فعالیت نوع مدرس: قوانینی وجود دارد که شما قرار است به عنوان مدرس حرفه‌ای (دارای مدرک زبان) یا مدرس معمولی (بدون نیاز به مدرک زبان) فعالیت کنید.
  • قوانین تهیه ویدئو معرفی: این بخش قوانین مربوط به تهیه ویدئو معرفی جهت جذب مخاطب را آموزش می‌دهد.
  • قوانین مدرک جهت تدریس: اگر قرار است تدریس کنید، چه به عنوان مدرس حرفه‌ای و یا غیر حرفه‌ای، مدارک رشته تحصیلی یا دیگر موارد را باید ارسال نمایید تا وریفای شوند.

۴- پس از خواندن قوانین روی گزینه Start your application کلیک کنید.

۵- در این مرحله می‌توانید از طریق ایمیل یا تلفن ثبت‌نام کنید.

ثبت نام تدریس زبان در italki

۶- در مرحله بعد باید فیلدها و فرم‌های مورد نظر را پر کنید، تهیه ویدئو معرفی خود را آپلود کنید. همچنین باید در بخش Calendar تایم‌هایی که می‌خواهید تدریس کنید را مشخص کنید تا دانشجو بر اساس این تایم‌های خالی با شما برنامه‌ریزی کند. همچنین شما باید دو مبلغ برای هر ساعت تدریس مشخص کنید. یک مبلغ به عنوان یک ساعت آزمایشی است که باید مبلغی ناچیر باشد و دیگری مبلغ اصلی کلاس شما خواهد بود. تصویری که دانشجو می‌بیند مشابه تصویر زیر است.

تقویم تدریس زبان در italki

۷- پس از اتمام دوره، پول به اکانت شما واریز می‌شود و در بخش نقد کردن، پی پال (Paypal) مورد قبول است، و به راحتی می‌توانید به ریال تبدیل کنید. در صورتی که شما به عنوان یک فریلنسر برای کسب درآمد دلاری از طریق تدریس زبان در italki فعالیت می‌کنید. می‌توانید برای نقد کردن درآمد ارزی از مجموعه اول پرداخت کمک بگیرید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

3 دیدگاه

  1. مصطفی محمدی هستم گفت:

    سلام از توضیحات کاملی که ارائه داده اید تشکر می کنم امیدوارم که در مراحل عملیاتی کردن این پروسه بسان توضیحات کار راحت و سلیس پیش بره .سپاس

    1. سهیل دهقانی گفت:

      امیدورام که در این راه موفق باشید همچنین برای نقد کردن درآمد خودتون میتونید از این لینک در آینده استفاده کنید:
      https://avalpardakht.com/cash-exchange-income

  2. برق صنعتی در پاکدشت گفت:

    سلام
    ایران تحریم نیست ؟

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT