پامپ قیمت شیبا

پامپ قیمت شیبا اینو بوسیله ایلان ماسک و نهنگ ها

زمان مطالعه 2 دقیقه

اگر چه نقش توئیت ایلان ماسک ، در افزایش 15 درصدی قیمت شیبا اینو پر رنگ است ولی داده های تجزیه و تحلیل بازار اخیرا محرک دیگری در پشت عملکرد SHIB رمز ارز معروف به “قاتل دوج کوین” را نشان می دهد. ایلان ماسک توئیتی درباره آنچه که جامعه آن را “شیبا اینو به ماه می رود” تعبیر کرده است ، منتشر کرده است و باعث افزایش قیمت SHIB شده است. علاوه بر این ، ارائه دهنده داده های زنجیره ای Santiment یکی دیگر از دلایل مهم افزایش 15 درصدی این میم کوین را فاش کرده است. در این خبر به بررسی پامپ قیمت شیبا اینو بوسیله ایلان ماسک و نهنگ ها می پردازیم.

پامپ قیمت شیبا اینو بوسیله ایلان ماسک

ایلان ماسک ، میلیاردر تاثیر گذار بازار ارزهای رمزپایه، مدیر عامل تسلا و اسپیس ایکس ، بار دیگر نشان داد که هنوز در هنگام پمپاژ سکه های میم با انتشار توئیت موفق است.

در اوایل امروز ، کارآفرین نوآور مشهور جهان توئیتی منتشر کرد و در آن یک حیوان را با یک موشک در دست کشیده است، که به گفته جامعه سگ نماد ارز شیبا اینو بود و می تواند با دوج کوین یا شیبا اینو به عنوان رقیب اصلی آن مرتبط باشد.

پامپ قیمت شیبا

پامپ قیمت شیبا

در بخش کامنت های این توئیت، برخی از اعضای جامعه رمزنگاری نمودارهای SHIB را منتشر کردند و اشاره کردند که ارز دیجیتال میم در واکنش به توییت ماسک بیش از 10 درصد افزایش یافته است.

انتقال عظیم  shiba توسط نهنگ ها باعث افزایش قیمت می شود

تیم تجزیه و تحلیل بازار، سنتیمنت، خبر از افزایش اخیر تعداد معاملات SHIB به ارزش 100000 دلار و انتقال توکن های شیبا توسط نهنگ ها را منتشر کرده است.

کارشناسان این شرکت اظهار داشته اند که وقتی این نقل و انتقالات بزرگ به صورت دسته ای انجام می شود ، قیمت رمز ارز معمولاً افزایش می یابد.

پامپ قیمت شیبا

پامپ قیمت شیبا

ر اساس گزارشات منتشر شده در یو تودی در دو روز گذشته، etherscan چندین انتقال بزرگ توکن شیبا اینو را شناسایی کرد ، که در بسیاری از آنها تا 100 میلیون رمز ارز جا به جا شده اند.

بد نیست اشاره کنیم که هفته گذشته ، SHIB در قدیمی ترین صرافی رمزنگاری هند به نام ZebPay ثبت شد و بزرگترین صرافی ترکیه BtcTurk نیز برنامه های خود را برای لیست کردن این رمز ارز اعلام کرده است. غول های معاملاتی رمزنگاری مانند eToro و Coinbase نیز در حال حاضر از خرید و فروش ارز Shiba inu پشتیبانی می کنند.

این در حالی است که یک درخواست الکترونیکی برای لیست شدن شیبا در اپلیکیشن رابین هود تا به حال حدود 300 هزار امضا جمع آوری کرده است.

منبع: یوتودی

امتیاز 5/5 - از 5 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. علی گفت:

    اون عکس خرگوشه. هابیت ۴۰۰ درصد رفت بالا

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT