آشنایی با راه های کسب توکن از بازی های کامپیوتری

آشنایی با راه های کسب توکن از بازی های کامپیوتری

زمان مطالعه 4 دقیقه

بازی‌هایی که روی بلاک چین میزبانی می‌شوند مزایای زیادی دارند. تجربه بازی برای گیمرها در حال حاضر امن‌تر، شفاف‌تر و همچنین انعطاف پذیرتر شده است. یکی دیگر از مزایای مهم، مدل تأمین مالی غیر متمرکز یا DeFi است که امکان استفاده از ارزهای رمزنگاری شده و NFT را در اقتصاد جهانی جدید که دیگر تحت کنترل نهاد‌های مرکزی مانند بانک‌ها نیست، فراهم می‌کند. در ادامه به راه‌های کسب توکن از بازی می‌پردازیم.

سال‌هاست که گیمرها نمی‌توانند از زمان بازی یا دستاوردهای خود در بازی درآمد کسب کنند: در واقع تمام درآمد حاصل به شرکت‌های بازی سازی اختصاص می‌یابد. علاوه بر این، سه میلیارد گیمر در سراسر جهان نتوانسته‌اند از پوسته‌ها و آیکون‌های درآمدزایی کنند. اکنون کاربران سیستم عامل‌ها و بازی های بلاک چین می‌توانند دارایی‌های دیجیتالی مانند پوسته و توکن را ترید کرده، به کسب درآمد پرداخته و تجارت کنند.

راه‌های کسب توکن از بازی

توکن‌هایی که به عنوان پاداش (توکنومیک) ارائه می‌شوند، می‌توانند برای خرید و فروش دارایی، تبدیل به رمزارز و حتی استیبل کوین (ارز دیجیتالی که ارزش آن با ارز فیات، مانند یورو یا دلار آمریکا) برچسب گذاری شده است، استفاده شوند. همه این معاملات شفاف و ایمن هستند، زیرا در بلاک چین (یک دفتر کل دیجیتالی، توزیع شده و غیر متمرکز یک “زنجیره” از “بلوک” داده‌های ذخیره شده که قابل تغییر نیستند) ثبت می‌شوند.

کسب توکن از بازی به صورت NFT

یکی از انقلابی ترین جنبه‌های بازی Metaverse NFT یا توکن غیرقابل تعویض است: این دارایی منحصر به فرد و غیرقابل تعویض تأیید شده و به طور ایمن در بلاک چین ذخیره می‌شود. NFT‌ها را نمی‌توان تغییر داد زیرا داده‌های آنها تغییر ناپذیر است، غیر قابل تغییر هستند.

در مرحله اول توسعه این پلتفرم، اواخر امسال، کاربران Banger Games، از جمله گیمرها، ناشران و برند‌ها، می‌توانند دارایی‌های دیجیتالی خود مانند پوسته‌ها و آیکون‌ها را به NFT تبدیل کنند. سپس می‌توانند آنها را خریداری کرده، بفروشند و با خیال راحت در بازار بلاک چین معامله کنند و یک جنبه شخصی‌تر به تجربه بازی اضافه کنند.

این اتفاق جدید و شگفت انگیز، که به موجب آن می‌توان NFT‌ها را معامله کرد، جرقه‌ی نسل بعدی بازی‌های Metaverse است.

مسابقات هوشمند

5 آشنایی با راه های کسب توکن از بازی های کامپیوتری

در مسابقات هوشمند روی پلتفرم‌های دیجیتالی، کاربران قادر خواهند بود، بازی‌های غیرمتمرکز را ایجاد کنند، با توکن‌هایی که به عنوان پاداش و برای تراکنش‌ها به دست آورده‌اند. این مسابقات به لطف فناوری بلاک چین شفافیت و امنیت کامل را ارائه می‌دهد.

Banger Games دارای سیستم Play2Earn مخصوص به خود با استفاده از Bomb coin است.

این مسابقات که قرار است در سال ۲۰۲۱ یا ۲۰۲۲ شروع شود، برای ایجاد و ورود به مسابقات و به عنوان پاداش استفاده می‌شود.

تورنمنت‌های هوشمند دارای جوایز غیرمتمرکز خواهند بود: در هر تورنمنت، ۵ درصد به یک بازی جکپات می‌رسد، که یک هدیه هفتگی یا ماهانه شانسی برای کاربرانی است که در مسابقات مخصوص آن بازی خاص شرکت کرده‌اند. بسته به تعداد تورنمنت‌هایی که در آن هفته یا ماه در آن مسابقه برگزار شد و تعداد کاربران شرکت کننده، هر بازی هدیه‌های تصادفی نیز خواهد داشت.

گیم ماینینگ

3 آشنایی با راه های کسب توکن از بازی های کامپیوتری

در IoG (Internet of Gaming)، کاربران Banger Games از طریق سرورهای P2P با کیفیت بالا متصل شده و شرکت می‌کنند. این سیستم matchmaking نامیده می‌شود و گیمرها پاداش دریافت می‌کنند. در آینده، کاربران در مدل P2P یک گام جلوتر خواهند رفت و فضای ابری و شبکه خود را با دیگران به اشتراک خواهند گذاشت.

در عوض، به این آنها، بسته به تقاضای گیمرهای دیگر برای عرضه فضای ابری مشترک و ظرفیت‌های شبکه، توکن تعلق می‌گیرد.

کامل کردن اهداف بازی

4 آشنایی با راه های کسب توکن از بازی های کامپیوتری

به بازیکنان در بازی‌های بلاک چین برای بهبود سطح مهارت و دستیابی به اهداف درون بازی مانند انجام ماموریت‌ها، پیروزی در جنگ‌ها، شکست دادن دشمنان، کشتن هیولا‌ها و یافتن گنج‌ها، پاداش داده می‌شود.

بر اساس مالکیت توکن، کاربران Banger Games در اکوسیستم Play2Earn پاداش دریافت خواهند کرد. که شامل همه انواع دستاوردها می‌شود: زمان بازی، برد، اقدامات درون بازی، ایجاد و تکمیل چالش‌ها و سیستم‌های دستیابی به اهداف.

اکوسیستم با توجه به نحوه مشارکت کاربران در توسعه آن رشد خواهد کرد. این سیستمی است که توسط گیمرها ساخته شده و خلاق و اقتصادی آنهاست. کاربران دیگر فقط بازنده یا برنده نیستند. بلکه آنها معماران سیستم هستند و با کنترل کامل در هنگام بازی، توکن‌هایی را در این اقتصاد دیجیتالی جدید به دست آورده و خرج می‌کنند.

حال که نحوه‌ی کسب توکن از بازی را دریافتید، می‌توانید از خدمات سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT